-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері перевезення та поводження з епідемічно небезпечними медичними відходами категорії В)
Завершена
496 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 484.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 484.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 12:03 - 20.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Обираючи Переможцем закупівлі учасника пропозиція якого підлягає відхиленню, Замовник порушує не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й чинне законодавство щодо поводження з небезпечними відходами
Номер:
a8b1655fd2e746bc90d048625c20e387
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-004571-a.b2
Назва:
Обираючи Переможцем закупівлі учасника пропозиція якого підлягає відхиленню, Замовник порушує не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й чинне законодавство щодо поводження з небезпечними відходами
Вимога:
У тендерній пропозиції учасникам необхідно було надати документальне підтвердження наявності СПЕЦТРАНСПОРТУ для перевезення небезпечних відходів.
Тендерна пропозиція ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО не відповідає умові тендерної документації та нормам чинного законодавства щодо перевезення небезпечних вантажів і відходів.." Згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, автомобіль RENAULT MASTER СА 7782 НХ є ВАНТАЖНИЙ – ЗАГАЛЬНИЙ БОРТОВИЙ ТЕНТОВАНИЙ, ТОБТО НЕ Є СПЕЦТРАНСПОРТОМ.
Обираючи Переможцем закупівлі учасника пропозиція якого підлягає відхиленню, Замовник порушує не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й чинне законодавство щодо поводження з небезпечними відходами, а саме: ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів», Постанова КМУ від 02.12.2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», тощо. Згідно Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001, якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, пунктом 34 передбачено:
34. До внутрішніх та (або) міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів допускаються вантажні транспортні засоби обладнані згідно з Угодою та мають СПЕЦІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ, тобто є транспортним засобом спеціалізованого призначення.
Вимагаємо, 1. Відмінити рішення про обрання Переможцем відкритих торгів ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 47 від 03.03.2021 р з підстави, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону( абз.1 п 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічне закупівлі»).
2. Провести неупереджену оцінку наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, керуючись ч.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_транспорт_Олестас-Еко КМПБ 2.pdf 05.03.2021 15:38
Дата подачі:
05.03.2021 15:38
Вирішення:
Відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ України №325 від 08.06.2015:
Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. І Розділу 5 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям було зазначено наступне:
«І. У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону:
1. за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»:
- довідка, складена в довільній формі, про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату). На власні транспортні засоби учасник надає сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. На орендовану (найму/прокату) техніку, додатково надається сканкопія оригіналу договору оренди (найму/прокату), сканкопії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Зазначений договір повинен діяти протягом 2021 року;….»
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі своєї пропозиції було надано довідку, складену в довільній формі, про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату) та сканкопія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тобто, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано усі необхідні документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам.
Підстави для зміни рішення відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Транспорт загального призначення НЕ ПІДХОДИТЬ до перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, згідно норм чинного законодавства.
Номер:
2500edfb8b514aef92bdcd7e0daa5e33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-004571-a.c1
Назва:
Транспорт загального призначення НЕ ПІДХОДИТЬ до перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, згідно норм чинного законодавства.
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 47 від 03.03.2021 р., за результатами розгляду тендерним комітетом пропозиції учасниками, було вирішено обрати Переможцем відкритих торгів- ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено наступне:
І. У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону:
1. за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - довідка, складена в довільній формі, про наявність СПЕЦТРАНСПОРТУ для перевезення небезпечних відходів, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/найму/прокату). На власні транспортні засоби учасник надає сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" надано довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних вантажів із зазначенням автомобіля - вантажний автомобіль RENAULT MASTER СА 7782 НХ.
Згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, автомобіль RENAULT MASTER СА 7782 НХ є ВАНТАЖНИЙ – ЗАГАЛЬНИЙ БОРТОВИЙ ТЕНТОВАНИЙ., ТОБТО НЕ Є СПЕЦТРАНСПОРТОМ, що не відповідає умові тендерної документації та нормам чинного законодавства щодо перевезення небезпечних вантажів і відходів.
Згідно Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001, якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, пунктом 34 передбачено:
34. До внутрішніх та (або) міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів допускаються вантажні транспортні засоби, які відповідають вимогам пунктів 27 і 33 цих Ліцензійних умов, а також:
2) обладнані згідно з Угодою та мають:
СПЕЦІАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ (противідкотні упори, засоби пожежогасіння, конуси із світловідбивною поверхнею, миготливі ліхтарі жовтого кольору з автономним живленням, знаки аварійної зупинки, жилети із світловідбивними елементами, переносні ліхтарі);
інформаційні таблички про небезпечний вантаж за переліком небезпечних вантажів згідно з Угодою.
Транспорт загального призначення НЕ ПІДХОДИТЬ до перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, згідно норм чинного законодавства.
Згідно статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі, а також ч. 3 «Відхилення тендерних пропозицій Розділу» V. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
вимагаємо наступне:
1. Відмінити рішення про обрання Переможцем відкритих торгів ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 47 від 03.03.2021 р з підстави, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону( абз.1 п 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічне закупівлі»).
2. Провести неупереджену оцінку наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, керуючись ч.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_транспорт_Олестас-Еко КМПБ 2.pdf 03.03.2021 16:54
- Відповідь на вимогу.doc 05.03.2021 15:03
Дата подачі:
03.03.2021 16:55
Вирішення:
Відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ України №325 від 08.06.2015
Статус вимоги:
Відхилено