-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень, реагування на тривожні сигнали охоронних систем, спостереження за станом та технічне обслуговування засобів сигналізації, що встановлені на об'єктах замовника в м. Харків та у Харківській області
під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 11:37 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
про внесення змін до тендерної документації щодо визначення обсягу предмету закупівлі
Номер:
448bbd6504d74ec7a6c80e11951fdb15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-003881-a.c1
Назва:
про внесення змін до тендерної документації
щодо визначення обсягу предмету закупівлі
Вимога:
відсутність у суб'єктів охоронної діяльності власних груп реагування у 50% районів області
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 12.02.2021 09:21
Дата подачі:
12.02.2021 09:21
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу! У відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на звернення з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації в частині визначення обсягу предмету закупівлі.
По-перше, у тендерній документації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Управління) не міститься інформація щодо розташування об’єктів Управління у будь якому районі Харківської області. Також інформуємо, що згідно постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX, райони Харківської області, зазначені Вами у вимозі, ліквідовані.
По-друге, під час розроблення тендерної документації Управлінням, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266, були надіслані запити цінових пропозицій суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність з надання охоронних послуг, з зазначенням адрес об’єктів Управління на території Харківської області відносно яких необхідно здійснювати заходи охорони. З аналізу наданих на адресу Управління відповідей вибачається, що вищезазначені суб’єкти господарювання можуть забезпечити надання послуг з реагування на тривожні сигнали охоронних систем, спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації, що встановлена на об'єктах замовника в м. Харкові та у Харківській області. Також, інформуємо, що на теперішній час між Управлінням та Управлінням поліції охорони в Харківській області діє договір на надання охоронних послуг об’єктам Управління, зазначеним у Додатку 4 до тендерної документації. Згідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» - суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. За змістом зазначеної статті, Управління поліції охорони в Харківській області є суб'єктом охоронної діяльності.
Таким чином, Ваше твердження, щодо неможливості реагування будь – яких груп реагування суб’єктів охоронної діяльності на спрацювання засобів охоронної сигналізації з об’єктів Управління, не відповідає дійсності.
По – трете, охорона об’єктів Управління здійснюється на виконання вимог Законів України «Про нотаріат», «Про Національний архівний фонд та архівні установи», наказу Міністерства юстиції від 29.10.2012 № 1578/5 «Про затвердження Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання». Вимоги щодо належного зберігання бланків реєстраційних свідоцтв та бланків нотаріальних дій, встановлені у вищезазначених нормативних актах, розповсюджуються на усі структурні підрозділи та підвідомчі установи Управління без виключення. Таким чином, Управлінню необхідно отримати охоронні послуги стосовно усіх об’єктів, перелічених у Додатку 4 до тендерної документації, а не їх частини, як вимагається у Вашій вимозі.
В-четвертих, згідно пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – документація, щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація розробляється Управлінням з дотриманням принципів, визначених у статті 5 Закону та недискримінацією учасників. Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі це, зокрема, встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуг. Таким чином, визначення обсягу закупівлі охоронних послуг та переліку об’єктів, стосовно яких необхідно здійснювати заходи охорони, відноситься виключно до компетенції Управління, а не потенційних учасників процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного повідомляємо про відхилення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено