• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з «Прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ

Торги не відбулися

515 418.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 577.09 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 10:42 - 23.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: f3bd9cf6d340494b82a41ab8df273f0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-001214-b.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична особа-підприємець Габерлах Сергій Олександрович ІПН 2958000855 Адреса: 39600, Полтавська область, м. Кременчук, квт. 287, буд. 23, кв. 12 тел. моб: +38 (067) 535-88-79 e-mail: gaberlahsergij@gmail.com Замовник: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради Адреса: 27500, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Героїв України, 4 тел./факс (05236) 728-63 e-mail: uzhkkh@ukr.net Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 90610000-6 Прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-001214-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за наступним ідентифікатором: UA-2021-02-08-001214-b. Фізична особа-підприємець Габерлах Сергій Олександрович (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі послуг з «Прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ ДК 021:2015 код 90610000-6» та подав тендерну пропозицію, оформлену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – Закон) та, розробленої на виконання вимог Закону, Тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем процедури відкритих торгів Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен» з наступних підстав. 1) Неподання у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що вимагаються тендерною документацію, у разі наявності таких вимог. При поданні тендерної пропозиції Приватним підприємством «Керуюча компанія «Борисфен» не були надані такі документи: договірна ціна, локальний кошторис, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, загальновиробничі та адміністративні витрати, розрахунок прибутку, файл формату .imd. Однак подання вищеперерахованих документів вимагалося Замовником у Тендерній документації. Заступником голови тендерного комітету було запропоновано надіслати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі тендерного комітету від 09 квітня 2021 року № 40. На виконання даної вимоги, станом на 12 квітня 2021 року, Приватне підприємство «Керуюча компанія «Борисфен» виправило недоліки, а Замовник визначив Тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам Тендерної документації та ст. 16 Закону. Саме так, протоколом тендерного комітету від 12 квітня 2021 року № 41 закріплено, що технічна частина Тендерної пропозиції Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен» відповідає всім вимогам. Принагідно зауважити, що згідно протоколу тендерного комітету від 05 квітня 2021 року № 38 Тендерна пропозиція Скаржника (наступна за результатами оцінки найбільш економічно вигідна пропозиція) була відхилена з підстав невідповідності Тендерній документації в частині ненадання розрахунку заробітної плати в межах, які рекомендує Мінрегіонбуд України. Доцільно зазначити, що у протоколі тендерного комітету від 05 квітня 2021 року № 38 відсутні підстави такого відхилення з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають. На думку Скаржника, таке рішення прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та обмеженням його прав й законних інтересів. Переконаний, що мали місце порушення чинного законодавства України, зокрема ч. 16 ст. 29 Закону, у якій закріплено: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Однак, право Скаржника було обмежене у цій частині на відміну від Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен», якому таке право було надане. Разом з тим, Скаржник вважає рішення Замовника таким, що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Габерлах С.О. вважає, що Замовником були порушені його законні інтереси (права) на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також порушено право на визначення переможцем його тендерної пропозиції. 2) Невідображення в електронній системі закупівель документів, які були надані Приватним підприємством «Керуюча компанія «Борисфен» на усунення невідповідностей. Ч. 9 ст. 26 визначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Жоден із документів (договірна ціна, локальний кошторис, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, загальновиробничі та адміністративні витрати, розрахунок прибутку, файл формату .imd) не був завантажений в електронну систему закупівель. Проте, в ч. 2 ст. 12 Закону закріплено, що електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій/пропозицій забезпечує фіксацію дати і точного часу отримання тендерних пропозицій/пропозицій, а ч. 8 ст. 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. 3) Відсутність документів, встановлених на виконання вимог ст. 17 Закону та підтвердження відповідності переможця кваліфікаційним критеріям. У пункті 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься положення про необхідність надання переможцем процедури закупівлі відповідних документів, встановлених на виконання вимог ст. 17 Закону та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема таких: - оригінал або копія довідки з Державної фіскальної служби України щодо відсутності (наявності) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), яка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів; - оригінал або нотаріально засвідчена копія, яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичних осіб); такі відомості подаються на посадову особу, що підписувала та завіряла документи, які входять до складу тендерної пропозиції (окрім довіреностей та доручень); - документ з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який підтверджує, що учасник не є банкрутом та не перебуває у ліквідаційній процедурі, виданий у відповідності до законодавства та датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, надрукований на папері та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. На виконання вимог Тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п. 1, 7 ч.1 ст. 17 Закону. Так як Приватним підприємством «Керуюча компанія «Борисфен» не надані у встановлений строк всі необхідні документи, це дає підстави вважати його тендерну пропозицію невідповідною умовам тендерної документації. Із огляду на викладене та з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції переможця Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен» вимогам тендерної документації. 3. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів) Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен», прийняте відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради від 12 квітня 2021 № 41. 4. Зобов'язати Замовника відхилити тендерну пропозицію одного з учасників, зокрема Приватного підприємства «Керуюча компанія «Борисфен», за невідповідність вимогам тендерної документації. Додатки: 1. Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з «Прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ»; код ДК 021:2015 – 90610000-6 – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», затверджена Рішенням тендерного комітету, Протокол від 19.02.2021 року №19; 2. Протокол засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради від 05 квітня 2021 № 38 щодо відхилення тендерної пропозиції переможця у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги з прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ»; код ДК 021:2015 – 90610000-6 – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та вжиття у зв'язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3. Протокол засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради від 12 квітня 2021 № 41 щодо визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Послуги з прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ»; код ДК 021:2015 – 90610000-6 – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Дата розгляду скарги: 06.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2021 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2021 18:22
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2021 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення від 06.05.2021 року № 9948-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на скаргу ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГАБЕРЛАХА СЕРГІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА від 20 квітня 2021 року № UA-2021-02-08-001214-b.b2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, зобов’язати Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради скасувати рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН»» переможцем процедури закупівлі «Послуги з прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць» Відповідно до вищевказаного рішення Переможець не відповідає встановленим абзацом другим пунктом 2 частини першої статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі».
Автор: ФОП ГАБЕРЛАХ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Сергій Габерлах 380675358879 gaberlahsergij@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: fc8a36f626ee45deab891e0b94c4e2d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-001214-b.b1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за наступним ідентифікатором: UA-2021-02-08-001214-b. Фізична особа-підприємець Габерлах Сергій Олександрович (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі послуг з «Прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ ДК 021:2015 код 90610000-6» та подав тендерну пропозицію, оформлену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – Закон) та, розробленої на виконання вимог Закону, Тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем процедури відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Слободяника Данііла Олександровича з наступних підстав. 1) Відсутність у відповідних довідках всієї (повної) інформації (посада, спеціальність, освіта, трудовий стаж тощо), яка передбачена вимогами чинного законодавства. Так, статтею 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Водночас, Замовник визначив тендерною документацією такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація, зазначена у довідці від 23.02.2021 № 3 про наявність у Фізичної особи-підприємця Слободяника Данііла Олександровича, як переможця процедури закупівлі, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучатися до виконання робіт, що є предметом закупівлі (надалі – Довідка), унеможливлює встановлення фактичної наявності працівників відповідної кваліфікації (посада, спеціальність, освіта, трудовий стаж тощо). Разом з тим, у довідці відсутні відомості у повному обсязі, що виключає можливість для Замовника встановити відповідність та достатність кваліфікації працівників для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2) Неподання у складі тендерної пропозиції інформації (документів), що вимагаються у додатках до тендерної документації, у разі наявності таких вимог. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, відповідно до вимог чинного законодавства України та Тендерної документації (зокрема, пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції») Замовником встановлено подання Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згоди на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, зміною, поновленням, використання і поширення (розповсюдженням, реалізацією, передачею) персональних даних Учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/ працівниками, уповноваженими особами Учасника, з метою забезпечення реалізації податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, у сфері партнерських відносин, а також відносин у сфері статистики, а також здійснювання інших дій, визначених Законом України «Про захист персональних даних» за формою Додатка 5. Однак, у документах, поданих Фізичною особою-підприємцем Слободяником Даніілом Олександровичем відсутня згода на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, зміною, поновленням, використання і поширення (розповсюдженням, реалізацією, передачею) персональних даних, визначена формою Додатка 5 тендерної документації як така, що є обов'язковою. 3) Відсутність документів, встановлених на виконання вимог статті 17 Закону та підтвердження відповідності переможця кваліфікаційним критеріям. У пункті 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься положення про необхідність надання переможцем процедури закупівлі відповідних документів, встановлених на виконання вимог статті 17 Закону та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема таких: - оригінал або копія довідки з Державної фіскальної служби України щодо відсутності (наявності) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), яка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів; - оригінал або нотаріально засвідчена копія, яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичних осіб); такі відомості подаються на посадову особу, що підписувала та завіряла документи, які входять до складу тендерної пропозиції (окрім довіреностей та доручень); - документ з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який підтверджує, що учасник не є банкрутом та не перебуває у ліквідаційній процедурі, виданий у відповідності до законодавства та датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, надрукований на папері та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. На виконання вимог Тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1,7 ч.1 ст. 17 Закону. Так як Фізична особа-підприємець Слободяник Данііл Олександрович не надав у встановлений строк документи, це дає підстави вважати його тендерну пропозицію невідповідною умовам тендерної документації. Із огляду на викладене та з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції переможця Фізичної особи-підприємця Слободяника Данііла Олександровича вимогам тендерної документації. 3.Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів) Фізичної особи-підприємця Слободяника Данііла Олександровича, ЄДРПОУ 3353206191, прийняте відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради від 04 березня 2021 № 26. 4.Зобов'язати Замовника відхилити тендерну пропозицію одного з учасників, зокрема Фізичної особи-підприємця Слободяника Данііла Олександровича, за невідповідність вимогам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 25.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2021 13:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.03.2021 17:29
Дата виконання рішення Замовником: 05.04.2021 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення від 25.03.2021 року № 6057-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на скаргу ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГАБЕРЛАХА СЕРГІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА від 12 березня 2021 року № UA-2021-02-08-001214-b/b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, зобов’язати Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СЛОБОДЯНИКА ДАНІІЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧА переможцем процедури закупівлі «Послуги з прибирання місць загального користування від вул. Паркова до вул. Автозаводська м. Світловодськ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць» Відповідно до вищевказаного рішення Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 та пунктам 2, 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі».
Автор: ФОП ГАБЕРЛАХ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Сергій Габерлах 380675358879 gaberlahsergij@gmail.com