• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Дизельне паливо

по талонам

Торги не відбулися

278 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 391.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 10:30 - 20.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 1f17750dc5e1462894ca36aea8d9f24d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-001062-b.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В інакшому випадку – звернемося зі скаргою до АМКУ.
Вирішення: Замовником розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне: Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують можливість продажу ним бензину та дизельного пального через АЗС, які знаходяться на території Хмельницької області м. Кам’янець - Подільський та вказані ним у тендерній пропозиції відповідно до вимог абзацу 1 п.3.6.5 розділу ІІІ тендерної документації. Для підтвердження Учасником надається: Документи, що підтверджують право власності або оренди на АЗС; або Лист – підтвердження від власника або орендаря АЗС про можливість відпуску по паливних картках та/або талонах та/або скрейтч-картах товару Учасника на АЗС або Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з власником або орендарем АЗС або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію товару (бензину та ДП) на АЗС, які вказані Учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог абзацу 1 п.3.6.5 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору купівлі – продажу, або поставки товару (бензину та ДП), а також гарантійного листа від вищевказаних суб’єктів господарювання, щодо готовності на відпуск/поставку товару (бензину та ДП) на користь Учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із посиланням на ідентифікатор (номер) закупівлі. Господарський договір за своєю формою повинен відповідати вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України, в тому числі містити інформацію про кількість товару який постачається Учаснику, перелік АЗС на яких буде здійснюватися відпуск/поставка для контрагентів Учасника. Такий лист передбачений Замовником для забезпечення належного та своєчасного постачання товару. Оскільки маючи досвід співпраці в минулих роках, недобросовісні учасники не постачали товар, або постачали із порушенням строків, що припиняє роботу нашого підприємства. Дану вимогу не вважаємо дискримінаційною, оскільки такий лист може отримати будь-який учасник, який офіційно співпрацює із власниками або орендарями АЗС. На сьогодні законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Статус вимоги: Відхилено