• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки

Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2021 10:02 - 12.02.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Фальсифікація протоколу

Номер: f813753671984c77bcded78cc7def0ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-000753-b.a4
Назва: Фальсифікація протоколу
Вимога:
Шановна уповноважена особа Тетяна Костянтинівна . Уважно розглянувши вашу відповідь ми не згодні з вашим рішенням. Ще раз нагадую Вам , що у протоколі відхилення допущені помилка , а саме Ви вказали причину дискваліфікації Розділ IV п.3 Оголошення де зовсім не йдеться про сервісний центр учасника . В такому разі протокол є не дійсним так як ФОП Круглов С.І. виконав усі вимоги даного пункту. Ви маніпулюєте вашою документами щоб хоть якось виправдати свій некваліфікований підхід до підготовки вимог до учасника закупівлі. Також зауважимо , що у Вашому Оголошенні відсутня обовязкова умова надання договору оренди зі строком його дії до 31.12.2021 року. Ваша спроба додати до проект договору жалюгідна. Якщо б така умова була то ми обов'язково її виконали . А ваші власні вигадки до справи не відносяться.Так от Ваше оголошення має недоліки які Ви завсякчасно не внесли та цим самим тепер маєте можливість маніпулювати своїми документами щоб хоть якось дискваліфікувати переможця . Ми наполякаємо на скасуванні вашого рішення та відміни торгів таких які відбулися с помилками які неможливо усунути. Переробки Вашої тендерної документації і усунення ваших помилок і додання вимог. Якщо такого не відбудеться і Ви будете "продовжувати не розуміти" ситуації Ми вимушені будемо оскаржувати ваше рішення звернувшись до відповідних органів для перевірки Вашої особистої не зацікавленості у нашій дискваліфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповіді яку АТ "ЗАПОРІЖГАЗ" було надано на Ваши попередні Вимоги, уповноваженою особою було надано вичерпну відповідь щодо причин відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 16:18
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Відсутність підстав.

Номер: 8777a64a7f314e6ebd8bd9d6424567f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-000753-b.a3
Назва: Відсутність підстав.
Вимога:
Шановний тендерний комітет!!! Будь ласка надайте відповідь на нашу другу вимогу!!! Як нам здалося Ваша відписка на нашу другу вимогу не містить відповіді , а лише підтверджує відсутність підстав нашої діскваліфікаціїї. Не потрібно ховатись за відписками ...ми втратили дуже багато часу на підготовку документації , підготовку сервісного центру до роботи з АТ "ЗАПОРОЖГАЗ" для максимально якісного обслуговування . Дайте відповідь на нашу другу вимогу !!!!! Це вже дуже смішно виглядає , а ваша поведінка з Переможцем процедури виглядає дивно. Ми також можемо співпрацювати як і інші підрядники !!!!)))) Ще раз наголошую дайте відповідь на нашу другу вимогу !!!!Все і так усім зрозуміло ,що ви робите і для чого!!! З повагою !!!!)))
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Згідно протоколу № 100 на відхилення: Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , а саме: - в складі документів, учасником було надано скан-копію договору оренди, термін дії якого не покриває термін надання послуг з предмету закупівлі, що не відповідає вимогам п.3 р.IV Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пункт 3 розділ IV містить в собі в тому числі : 1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо); Так згідно вимог Додатку 1 Оголошення, розділ 3 (Вимоги до якості послуг) - 3.6. Послуги виконуються як на території Замовника так і в сервісному центрі Учасника у відповідності до вимог технічної документації виробника цієї техніки з використанням нових матеріалів Учасника та його технічними засобами…», - 3.11. Учасник повинен мати сервісний центр, обладнаний під заправку та відновлення картриджів, ремонт і обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, в м. Запоріжжі.» Саме на підтвердження цього факту Ви додали до складу документів договір оренди, оскільки Сервісний центр, в якому Ви планували надавати нам послуги відповідно до предмету закупівлі не є Вашою власністю. Проект договору на надання послуг, що є предметом закупівлі (Додаток 3 Оголошення) містить в собі пункт 6.2. - 6.2. Договір вступає в дію з дня підписання і діє до 31.12.2021р.,…» Договір оренди наданий у складі документів учасником не покриває строк дії договору на обслуговування «Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки». В Оголошенні Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг від 22.02.2021 до 31.12.2021, Учасник ФОП Круглов С.І. не надав підтвердження, що Він в змозі обслуговувати АТ «Запоріжгаз» протягом дії договору на «Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 18:16
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Відсутність підстав

Номер: 1b2c58a8d1cc47bb8527d0921f1887d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-000753-b.a2
Назва: Відсутність підстав
Вимога:
Шановна уповноважена особа !!!! Уважно розглянувши вашу відповідь наполягаємо переглянути ваше рішення!!! Ви маніпулюєте Оголошенням про закупівлю та не визнаєте своєї помилки а саме: 1. Ваш протокол відхилення має значну помилку : Ви посилаєтесь на у протоколі на розділ IV п.3 де не міститься інформації про "сервісний центр" повний текст даного розділу ми додали до попередньої вимоги. Ви зробили помилку та не визнаєте її. В звязку з цим Ваш протокол про наше відхилення не є дійсним. У вашій відповіді на попередню нашу вимогу ви опираєтесь на Додаток 1 Оголошення Технічні вимоги (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі) п.3. Вимоги до якості послуг. п.п 3.6. Послуги виконуються як на території Замовника так і в сервісному центрі Учасника у відповідності до вимог технічної документації виробника цієї техніки з використанням нових матеріалів Учасника та його технічними засобами. Учасник несе відповідальність за якість матеріалів та технічних засобів. Серед працівників Учасника повинні буди сертифіковані провідними виробниками фахівці з ремонту техніки. та п.п 3.11. Учасник повинен мати сервісний центр, обладнаний під заправку та відновлення картриджів, ремонт і обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, в м.Запоріжжі. Якщо Ви не можете прочитати то пояснюю - Розділ IV п.3 не містить інформації про сервісний центр але ви його вказали у протоколі № 100 від 24.02.2021.Ви зробили технічну помилку у протоколі і загрузили його на Прозорро ))) Ми підтвердили ,що маємо сервісний центр на момент процедури закупівлі також на підтвердження додали ДІЮЧИЙ договір оренди. В разі з підписанням договору з АТ "ЗАПОРОЖГАЗ" само собою зрозуміло , що договір буде подовжено або ми змінили б місце сервісного центру тощо. Це вже сугубо наші проблеми і ніяким чином на даний момент не стосуються ваших помилок та величезного бажання нас діскваліфікувати зрозуміло для чого та для кого. Ми виконали всі вимоги до тендерної документації та ваших вимог.Ми підтвердили документально наявність діючого сервісного центру. Ми чесно перемогли у редукціоні . Розділ IV п.3 НЕ МІСТИТЬ вимоги надати договір оренди !!! Також Додаток 1 Оголошення Технічні вимоги (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі) п.3. Вимоги до якості послуг. п.п 3.6. та п.п 3.11 (яким ви прикриваєтесь та не стосується вашої помилки у протоколі № 100 від 24.02.2021) не містить тексту ,що ми повинні мати мати СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ТА НАДАТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ ДІЙСНИЙ ДО 31.12.2021 РОКУ !!!!!! Вивчайте текст вашого Оголошення так як ми його вивчили. Ще раз прохаємо переглянути Ваш протокол нашої діскваліфікації .Скасувати його та прийняти нашу пропозицію яка відповідає усім вимогам Вашого Оголошення про закупівлю. З повагою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідІ яку АТ "ЗАПОРІЖГАЗ" було надано на Вашу першу Вимогу, уповноваженою особою було надано вичерпну відповідь щодо причин відхилення Вашої пропозиції
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 15:26
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Відсутність підстав

Номер: 9f83d64946db45ccbd376445409e5550
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-08-000753-b.a1
Назва: Відсутність підстав
Вимога:
Шановний тендерний комітет . Розглянувши Ваш «Протокол що до прийняття рішення уповноваженою особою АТ «ЗАПОРОЖГАЗ» за № 100 від 24.02.2021 за підписом уповноваженої особи Т.К Луганська , ми вважаємо відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом редукціону №UA 2021-02.08-000753-b безпідставним. Пропозиція переможця спрощеної процедури закупівлі №UA 2021-02.08-000753-b ФОП Круглов С.І. стовідсотково відповідає вимогам «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» На підтвердження приводимо оригінальний текст Вашого Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділ IV пункт 3 : 3. Інша інформація 1. Учасник повинен подати окремими файлами: 1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо); 2) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (відповідно до чинного законодавства); 3) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування витягу повинна бути не раніше 10.02.2020 р.); 4) статут (для юридичних осіб); 5) витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для юридичних осіб); 6) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників, які застосовують спрощену систему оподаткування); 7) ліцензію (дозвіл) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (якщо такий вид діяльності потребує обов’язкового ліцензування); 8) довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, отриману/отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі або більш пізньою датою (довідка/довідки повинна бути надана з того/тих обслуговуючого/обслуговуючих банку/банків, які Учасник зазначив у пропозиції; 9) проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Оголошення); 10) згоду на прийняття умов проведення процедури закупівлі (Додаток 3 Оголошення); 11) документи, що підтверджують роботу Учасника на ринку ІТ-послуг не менше 2 років; 12) документи, що підтверджують наявність у Учасника фахівців, сертифікованих провідними виробниками комп’ютерної та офісної техніки; 13) Скан-копію гарантійного листа учасника у довільній формі щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновлення картриджів, яка завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника; 14) Cкан-копію(-ії) чинного(-их) договору(-ів) зі сторонніми організаціями, які мають відповідну ліцензію на утилізацію небезпечних відходів та скан-копії підтверджуючих актів про утилізацію; 15) інші документи відповідно до умов Оголошення. 2. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. До розрахунку ціни пропозиції не включаються витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури Закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору про закупівлю. 3. Ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару до місця поставки, а також всі витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю. 4. В пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру, який пропонується учасником, із урахуванням кількості, що вимагається Замовником, та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками), з кількістю знаків після коми (крапки) – не більше 2 (два) знаки. Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Арифметична (технічна) помилка в загальній ціні пропозиції – це розбіжність між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю та кількості. Всі пункти даної вимоги учасником закупівлі ФОП Круглов С.І. виконано на 100% та надана вся інформація згідно Ваших вимог. Та додано додаткова інформація на наш розсуд яка не включена у вимоги вашого Оголошення. Будь ласка дайте відповідь на наші питання для прийняття правильного рішення а саме : 1. Ви посилаєтесь на невідповідність нашої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам у розділі IV п 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,а саме надання скан-копії (діючого) договору оренди термін якого не покриває термін надання послуг з предмету закупівлі. Постає питання де саме і у якому підпункті розділу IV п 3 ( якщо ви мали можливість ознайомитися з своїм «Оголошенням») ви вичитали свою вимогу надання даного договору оренди ? 2. Повідомляю Вас ,що наданий нами договір оренди (не є вашою вимогою) та діє до 14 вересня 2021 року . Договір оренди за попередньою домовленістю з керівництвом ТОВ «Надія ЛТД» завжди завчасно нами переукладається , звідси постає питання на яких підставах ви вирішили , що ФОП Круглов С.І. не зміг би виконувати договір на технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної техніки з АТ «ЗАПОРОЖГАЗ» до кінця терміну надання послуг з предмету закупівлі ,а саме до 31.12.2021 ? 3. За якими принципами та законними підставами Ви вирішили зробити причиною дискваліфікації надання документу який згідно з вашим Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вами не вимагався та надано нами за власним бажанням ? ФОП Круглов С.І. має багаторічний досвід роботи у сфері ІТ(підтверджено аналогічними договорами про виконання послуг) , а також має найдосвідченіших ,сертифікованих провідними виробниками комп’ютерної техніки, фахівців для виконання технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки (підтверджено сертифікатами працівників) , має матеріальну базу для технічного обслуговування вашої техніки (підтверджено довідкою про матеріально технічну базу) . Всі Ваші вимоги виконано.Тому ми не бачимо законних причин нашої дискваліфікації . Виходячи з вищесказаного перегляньте будь ласка своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Круглов С.І. переможця закупівлі №UA 2021-02.08-000753-b ФОП Круглов С.І та прийміть нашу пропозицію . В разі негативного вирішення нашого оскарження будемо вимушені звернутися до відповідних органів для перевірки легітимності прийнятого вами рішення . З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноважена особа уважно розглянула Вашу Вимогу та прийняла рішення не задовільняти Вашу Вимогу. Стосовно питань, вказаних у Вимозі : 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. АТ «ЗАПОРІЖГАЗ» здійснює закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, яку проводить Уповноважена особа, тому незрозуміло Ваше звернення до тендерного комітету АТ «ЗАПОРІЖГАЗ». 2. Щодо питання, далі мова оригіналу «…де саме і у якому підпункті розділу IV п. 3 (якщо ви мали можливість ознайомитися з своїм «Оголошенням») ви вичитали свою вимогу надання даного договору оренди ? …» - Прохання ще раз уважно ознайомитися із Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі, а саме звернути увагу на наступне : п.3 р.IV Оголошення передбачено що Учасник повинен надати окремими файлами: 1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо); Кількісні, якісні та технічні вимоги до предмету Закупівлі наведено у Додатку 1 до Оголошення (розділ 3 Вимоги до якості послуг) , а саме : - 3.6. Послуги виконуються як на території Замовника так і в сервісному центрі Учасника у відповідності до вимог технічної документації виробника цієї техніки з використанням нових матеріалів Учасника та його технічними засобами…», - 3.11. Учасник повинен мати сервісний центр, обладнаний під заправку та відновлення картриджів, ремонт і обслуговування комп’ютерної та оргтехніки, в м. Запоріжжі.» Саме на підтвердження цього факту Ви додали до складу документів договір оренди, оскільки Сервісний центр, в якому Ви планували надавати нам послуги відповідно до предмету закупівлі не є Вашою власністю. Відповідно до умов договору оренди від 14.09.2020р. № 14012020/1 укладеного Вами із Надія ЛТД ТОВ, а саме п.6.4. Договору визначено – Строк дії договору 12 місяців з моменту підписання. Пунктом 2.3. Договору визначено що Орендар зобов’язується протягом тижня після завершення дії цього Договору повернути, а Орендодавець прийняти майно, визначене у пункті 1.1 цього Договору. Щодо Вашого твердження що Договір оренди за попередньою домовленістю з керівництвом ТОВ «Надія ЛТД» завжди завчасно нами переукладається, на жаль Вами до складу документів не було додано жодного підтвердження даного факту. Враховуючи вказане вище АТ «ЗАПОРІЖГАЗ» відхиляє Вашу Вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 10:55
Задовільнена: Ні