-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
нафта і дистиляти
Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо. Усі документи, що мають відношення до пропозиції складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
198 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 994.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2021 09:48 - 12.02.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
e6533a76f5f04bab8722a61e982b745c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-08-001178-a.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: запобігання дискримінації, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Враховуючи вищезазначене – Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В інакшому випадку – звернемося зі скаргою до національної поліції України.
Пов'язані документи:
Учасник
- РІВНЕНСЬКИЙ ПРИРОДНИЙ ЗАПОВІДНИК.docx 10.02.2021 16:43
Дата подачі:
10.02.2021 16:43
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення!
Шановний Учасник, повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензії відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячног і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону № 481 (зі змінами).
Зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Не побоюся ще раз повторитися, - Відповідно до ст.15 Закону № 481 ( яка вже вище згадувалася) суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Отже чинне законодавство передбачає наявність ліцензії на право зберігання пального. Вимагати відповідну ліцензію на право зберігання пального Замовник має право у відповідності до вищевказаного Закону. Так як Рівненський природний заповідник не має в господарстві ємностей для зберігання палива рідинного, тому Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо, у ємкостях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на своїх АЗС, по місцю їх знаходження в м. Сарни, Сарненського району, Рівненської області. Так у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі була вимога надати копію ліцензії Учасника або його ПАРТНЕРІВ на право торгівлі пальним та копію ліцензії Учасника або йогоПАРТНЕРІВ на право зберігання пального.
Замовник не встановлював вимогу, щодо надання ліцензії виданих Учаснику торгів, Замовником зазначено, що якщо пропонуються партнерські АЗС то Учасник може надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на зберігання пального ПАРТНЕРІВ АЗС яких він пропонує, оскільки відпуск та зберігання товару має відбуватися на запропонованих АЗС.
Отже вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі, які пропонують партнерські АЗС.
Згідно вимог ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючі практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то в ній чітко зазначається, що якщо у тендерній документації була вказана вимога надати ліцензію саме на певний вид діяльності то вона повинна бути надана саме на цей вид або мають бути надані пояснення в тендерній пропозиції учасника щодо її відсутності.
Зазначені умови в тендерній документації цілком відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено