• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з вимірюванням ІАТ з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими на візку, Монітор пацієнта на візку, Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 1-10), Портативний монітор, Центральна станція для моніторів середнього класу, Центральна станція моніторингу (Тип 1-3), Монітор реґіонарної оксиметрії, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 38470 Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.

Торги не відбулися

132 122 739.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660 613.69 UAH
Період оскарження: 06.02.2021 10:59 - 30.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0d4b69de76bc4a549178dcc4f8a1d1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.a10
Назва: Скарга
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 15.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2021 12:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2021 19:13
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2021 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення №14550 -р/пк-пз від 29.06.2021 року На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №14550-р/пк-пз від 29.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 26.07.2021 року №230, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Гук Емма Євгенівна 380443622831 globalmedgroup1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних дій

Номер: b409c295d77b4f399da4126417d5c24f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.c9
Назва: Оскарження дискримінаційних дій
Скарга:
Оскарження медико-технічної документації замовника з метою усунення дискримінаційних умов у процедурі закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2021 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 18:21
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2021 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення №12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 14.06.2021 року №165, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: ТОВ Хелс Дизайн, Пилипенко Сергій Олександрович +380442771808 info@healthdesign.com.ua https://healthdesign.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 663f31940dce4bf8983eba5fc9cdb182
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.a8
Назва: Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 27.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2021 10:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.05.2021 17:45
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2021 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення Колегії № 11477-р/пк-пз від 25.05.2021р. закупівля № UA-2021-02-06-000072-b На виконання рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11477-р/пк-пз від 25.05.2021р., Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом від 31.05.2021 року №138, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в електронній системі закупівель.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Гук Емма Євгенівна 380443622831 globalmedgroup1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d199220461504406823210ef615a92fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 28.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2021 20:24
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2021 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення про виконання рішення №9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 11.05.2021 року №81, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Гук Емма Євгенівна 380443622831 globalmedgroup1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: ae8c985001894cd19e3dcf9c0d008beb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.c6
Назва: скарга
Скарга:
міститься у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 20:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2021 13:04
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2021 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до Рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6931-р/пк-пз від 05.04.2021 року, на виконання рішення, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації від 15.04.2021 року.
Автор: ТОВ "Ж.О.К.", Марія Гончаренко +380445319908 marina0569@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 92f734c0c1bc41579d6ffa8b0ad0a8a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.03.2021 00:00
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Гук Емма Євгенівна 380443622831 globalmedgroup1@gmail.com
Вимога
Вирішена

пропозиція змін

Номер: d15ba684ed154699b400f2df7d582b4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.b4
Назва: пропозиція змін
Вимога:
Просимо розглянути пропозицію внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога учасника задоволена, та відповідні зміни розміщенні в оголошенні процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо внесення змін до проекту договору

Номер: 7acb7bd1671e4797a59621af976d62fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.c3
Назва: вимога щодо внесення змін до проекту договору
Вимога:
Детально вивчивши Тендерну документацію, було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, та обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, а саме: Щодо термінів авансування та здійснення оплати у розділі 4 «Порядок здійснення оплати» Проекту Договору в пункті 4.1. зазначено: «За відсутності авансування оплата за поставлений Товар підлягає перерахуванню Постачальникові після поставки Товару протягом дії Договору. Строки виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором не можуть бути збільшені (перенесені тощо) в разі відсутності авансування.» В той же час в розділі 5 «Поставка Товарів» в пункті 5.1. зазначено «Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: до ________________ року, але не раніше строку визначеного Покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем.» В розділі 10 «Строк дії Договору» в пункті 10.1. зазначено «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (якщо використання печатки не суперечить волі відповідної Сторони) і діє до 31.12.2021 року, проте в будь-якому випадку до виконання зобов’язань з поставки та оплати за цим Договором.» Обов’язку Замовника в якийсь термін направити письмову вимогу немає відповідно до умов тендерної документації та Проекту Договору, але в оголошенні закупівлі вказано, що Поставка має відбутися не пізніше 01.07.2021, а отже існує ризик умисної відмови від направлення такої вимоги та оплати з прив’язкою до строків поставки Товару, у випадку перемоги Учасника, який є небажаний, Замовником до якого є упереджене ставлення. Вважаємо, що ці умови Проекту Договору порушують Принципи здійснення закупівель, встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням та не дискримінації учасників, що, в свою чергу, призводить до неможливості участі потенційних учасників в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі). Відсутність прив’язки оплати товару до терміну поставки призводить до додаткових витрат на кредитування на термін до кінця Договору, на термін з 01.07 до 31.12, коли може здійснюватися оплата. Таким чином строки оплати можуть затягуватися якнайдовше, що суттєво обмежить коло потенційних учасників. Просимо 1. Внести зміни до Проекту Договору в п.4.1., а саме - вказати можливий розмір авансування - 100% від суми договору, та вказати строки проведення передоплати – 10 банківських днів з дати підписання договору. Або ж просимо вказати можливий відсоток авансування протягом 10 днів після підписання договору, та розмір оплати після здійснення поставки, з вказанням конкретного терміну оплати з прив’язкою до терміну поставки. 2. Крім того просимо привести у відповідність інформацію щодо авансування яка зазначена у проекті договору з інформацією зі сторінки оголошення. 3. Просимо внести зміни в проект договору в тому числі у п.5.1 та конкретизувати дату чи термін направлення вимоги щодо постачання товару, а також надати достатньо часу для виготовлення та постачання продукції, адже предмет закупівлі містить товари які можуть бути вироблені лише на конкретне замовлення. Просимо визначити строк поставки – не менше 2 з половиною місяців. Відповідна вимога також грунтується на рішенні АМКУ у справі UA-2019-09-03-000863-c.b1.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно параметрів

Номер: bfb1e6a375054d6a9f0ad92bb11813d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.c2
Назва: стосовно параметрів
Вимога:
Вимога замовнику щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно параметрів

Номер: dae48c4ba17742b0ada2aedb789e6224
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-06-000072-b.c1
Назва: стосовно параметрів
Вимога:
Вимога замовнику щодо внесення змін
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником не заповнено та не завантажено вимогу, а тому Замовник не може відповісти по суті вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2021 09:04