-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта для роботи з наркозним апаратом, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з вимірюванням ІАТ з кріпленням на настінну панель, Монітор пацієнта з неонатальними комплектуючими на візку, Монітор пацієнта на візку, Система моніторингу за станом пацієнта (Тип 1-10), Портативний монітор, Центральна станція для моніторів середнього класу, Центральна станція моніторингу (Тип 1-3), Монітор реґіонарної оксиметрії, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 38470 Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.
Торги не відбулися
132 122 739.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660 613.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 660 613.69 UAH
Період оскарження:
06.02.2021 10:59 - 30.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0d4b69de76bc4a549178dcc4f8a1d1dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.a10
Назва:
Скарга
Скарга:
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.06.2021 12:40
- Рішення від 07.06.2021 № 12719 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 08.06.2021 12:39
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021 № 11356.pdf 16.06.2021 09:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 № 14550.pdf 30.06.2021 16:55
- Рішення від 29.06.2021 № 14550.pdf 02.07.2021 19:13
- Лист-відповідь на Скаргу _Монітори.docx 11.06.2021 11:12
- Лист-відповідь на Скаргу _Монітори.pdf 11.06.2021 11:12
- Додатки ч.2.rar 14.06.2021 12:35
- Додатки ч.1.rar 14.06.2021 12:36
- Додатки ч.3.rar 14.06.2021 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2021 13:33
Дата розгляду скарги:
15.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.06.2021 12:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2021 19:13
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2021 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомлення про виконання рішення
№14550 -р/пк-пз від 29.06.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №14550-р/пк-пз від 29.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 26.07.2021 року №230, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних дій
Номер:
b409c295d77b4f399da4126417d5c24f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.c9
Назва:
Оскарження дискримінаційних дій
Скарга:
Оскарження медико-технічної документації замовника з метою усунення дискримінаційних умов у процедурі закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК 14.05.2021 15:46
- рішення від 18.05.2021 № 10857 + лист замовнику.pdf 18.05.2021 18:21
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.05.2021 № 9606.pdf 27.05.2021 20:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 № 12925.pdf 09.06.2021 18:43
- рішення від 08.06.2021 №12925.pdf 11.06.2021 18:20
- Відповідь 2_АМКУ_Монітори_21.05.2021 (скарга від 14.05.2021 №UA-2021-02-06-000072-b.c9).docx 21.05.2021 17:10
- Відповідь 2_АМКУ_Монітори_21.05.2021 (скарга від 14.05.2021 №UA-2021-02-06-000072-b.c9).pdf 21.05.2021 17:10
- ДП Укрмедпроектбуд мон_тори (в_дпов_дн_сть 2 виробники).docx 21.05.2021 17:11
- ДП Укрмедпроектбуд мон_тори (в_дпов_дн_сть 2 виробники).pdf 21.05.2021 17:11
- АМКУ ч. 3.rar 21.05.2021 17:13
- АМКУ ч. 2.rar 21.05.2021 17:13
- АМКУ ч. 4.rar 21.05.2021 17:14
- АМКУ ч. 1.rar 21.05.2021 17:14
- Звернення.FR12.pdf 24.05.2021 18:21
- ДП Укрмедпроектбуд монітори (відповідність 2 виробники) зі змінами 31.05.docx 31.05.2021 17:55
- Брошура GSM 1900.pdf 31.05.2021 17:55
- 282-05-21_31.05.2021.pdf 31.05.2021 17:55
- ДП Укрмедпроектбуд монітори (відповідність 2 виробники) зі змінами 31.05.pdf 31.05.2021 17:56
- 283-06-21_01.06.2021.pdf 01.06.2021 10:06
- Звернення від 01.06.2021 року.pdf 01.06.2021 10:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 16:34
Дата розгляду скарги:
26.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2021 18:21
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2021 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомлення про виконання рішення
№12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №12925-р/пк-пз від 08.06.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 14.06.2021 року №165, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
663f31940dce4bf8983eba5fc9cdb182
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 14.05.2021 09:45
- Інструкція монітор M50.pdf 20.05.2021 12:47
- Рішення від 17.05.2021 № 10724 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 18.05.2021 10:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.05.2021 № 9168.pdf 24.05.2021 21:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11477.pdf 26.05.2021 16:10
- Рішення від 25.05.2021 № 11477.pdf 28.05.2021 17:45
- Відповідь 1_АМКУ_Монітори_21.05.2021 (скарга від 14.05.2021 №UA-2021-02-06-000072-b.a8).docx 21.05.2021 17:05
- Відповідь 1_АМКУ_Монітори_21.05.2021 (скарга від 14.05.2021 №UA-2021-02-06-000072-b.a8).pdf 21.05.2021 17:05
- ДП Укрмедпроектбуд мон_тори (в_дпов_дн_сть 2 виробники).docx 21.05.2021 17:06
- ДП Укрмедпроектбуд мон_тори (в_дпов_дн_сть 2 виробники).pdf 21.05.2021 17:06
- АМКУ ч. 2.rar 21.05.2021 17:09
- АМКУ ч. 3.rar 21.05.2021 17:09
- АМКУ ч. 4.rar 21.05.2021 17:09
- АМКУ ч. 1.rar 21.05.2021 17:09
- Звернення.FR12.pdf 24.05.2021 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 10:49
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 10:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2021 17:45
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2021 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомлення про виконання рішення Колегії
№ 11477-р/пк-пз від 25.05.2021р. закупівля № UA-2021-02-06-000072-b
На виконання рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11477-р/пк-пз від 25.05.2021р., Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом від 31.05.2021 року №138, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в електронній системі закупівель.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d199220461504406823210ef615a92fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.04.2021 15:01
- Лист до Колегії АМКУ.docx 19.04.2021 16:57
- Лист до Колегії АМКУ_197-04-21_19.04.2021.pdf 19.04.2021 16:57
- 215-04-21_23.04.2021.pdf 23.04.2021 15:54
- рішення від 20.04.2021 № 8410 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 21.04.2021 13:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9449.pdf 29.04.2021 17:55
- рішення від 28.04.2021 № 9449.pdf 05.05.2021 20:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2021 20:24
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2021 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомлення про виконання рішення
№9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року
На виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №9449-р/пк-пз від 28.04.2021 року, Замовником, відповідно до рішення тендерного комітету від 11.05.2021 року №81, внесено зміни до тендерної документації та розміщено в системі електронних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
ae8c985001894cd19e3dcf9c0d008beb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.c6
Назва:
скарга
Скарга:
міститься у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга1.PDF 05.03.2021 16:37
- Скарга2.PDF 05.03.2021 16:37
- Скарга3.PDF 05.03.2021 16:37
- рішення від 11.03.2021 № 4719+ лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf 11.03.2021 20:49
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2021 № 4002.pdf 23.03.2021 09:49
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4886.pdf 31.03.2021 17:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021 № 5210.pdf 02.04.2021 14:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 №6931.pdf 06.04.2021 16:25
- рішення від 05.04.2021 №6931.pdf 08.04.2021 13:04
- 120-03-21_16-03-2021.pdf 16.03.2021 17:48
- ДП У™ађ•§ѓаЃ•™в°г§ Ђ®бв Ґ АМКУ ђЃ≠_вЃа®.pdf 16.03.2021 17:49
- БаЃига† М540 18.06.18 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- БаЃига† IACS 18.06.18 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- БЂЃ™ CO2.pdf 16.03.2021 17:49
- БаЃига† ICS Wide UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- ДП У™ађ•§ѓаЃ•™в°г§ ђЃ≠_вЃа® (Ґ_§ѓЃҐ_§≠_бвм 2 Ґ®аЃ°≠®™®).docx 16.03.2021 17:49
- 17.08. IfU_Vista_120_CMS_UKR-2.pdf 16.03.2021 17:49
- ДП У™ађ•§ѓаЃ•™в°г§ ђЃ≠_вЃа® (Ґ_§ѓЃҐ_§≠_бвм 2 Ґ®аЃ°≠®™®).pdf 16.03.2021 17:49
- НЃҐ† ics-m300.pdf 16.03.2021 17:49
- О™б®ђ•ва_п Root.pdf 16.03.2021 17:49
- CNS-6201.pdf 16.03.2021 17:49
- EloTouchSolutions.pdf 16.03.2021 17:49
- iacs 361-397 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- iacs 425-441 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- BSM-1700 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- BSM-3000.pdf 16.03.2021 17:49
- CSM-1901.pdf 16.03.2021 17:49
- IFU IACS.pdf 16.03.2021 17:49
- IFU m540 UKR.pdf 16.03.2021 17:49
- Invos 5100.pdf 16.03.2021 17:49
- Пояснення частина 2.zip 16.03.2021 17:56
- Пояснення частина 1.zip 16.03.2021 17:56
- АМКУ_05.04 ч.1.zip 05.04.2021 11:42
- АМКУ_05.04 ч.2.zip 05.04.2021 11:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 17:48
Дата розгляду скарги:
22.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 20:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2021 13:04
Дата виконання рішення Замовником:
15.04.2021 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6931-р/пк-пз від 05.04.2021 року, на виконання рішення, Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації від 15.04.2021 року.
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
92f734c0c1bc41579d6ffa8b0ad0a8a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
07.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
пропозиція змін
Номер:
d15ba684ed154699b400f2df7d582b4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.b4
Назва:
пропозиція змін
Вимога:
Просимо розглянути пропозицію внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- пропозиція змін.pdf 26.02.2021 19:40
Дата подачі:
26.02.2021 19:40
Вирішення:
Вимога учасника задоволена, та відповідні зміни розміщенні в оголошенні процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо внесення змін до проекту договору
Номер:
7acb7bd1671e4797a59621af976d62fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.c3
Назва:
вимога щодо внесення змін до проекту договору
Вимога:
Детально вивчивши Тендерну документацію, було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, та обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, а саме:
Щодо термінів авансування та здійснення оплати у розділі 4 «Порядок здійснення оплати» Проекту Договору в пункті 4.1. зазначено: «За відсутності авансування оплата за поставлений Товар підлягає перерахуванню Постачальникові після поставки Товару протягом дії Договору. Строки виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором не можуть бути збільшені (перенесені тощо) в разі відсутності авансування.»
В той же час в розділі 5 «Поставка Товарів» в пункті 5.1. зазначено «Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: до ________________ року, але не раніше строку визначеного Покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем.»
В розділі 10 «Строк дії Договору» в пункті 10.1. зазначено «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (якщо використання печатки не суперечить волі відповідної Сторони) і діє до 31.12.2021 року, проте в будь-якому випадку до виконання зобов’язань з поставки та оплати за цим Договором.»
Обов’язку Замовника в якийсь термін направити письмову вимогу немає відповідно до умов тендерної документації та Проекту Договору, але в оголошенні закупівлі вказано, що Поставка має відбутися не пізніше 01.07.2021, а отже існує ризик умисної відмови від направлення такої вимоги та оплати з прив’язкою до строків поставки Товару, у випадку перемоги Учасника, який є небажаний, Замовником до якого є упереджене ставлення.
Вважаємо, що ці умови Проекту Договору порушують Принципи здійснення закупівель, встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням та не дискримінації учасників, що, в свою чергу, призводить до неможливості участі потенційних учасників в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі).
Відсутність прив’язки оплати товару до терміну поставки призводить до додаткових витрат на кредитування на термін до кінця Договору, на термін з 01.07 до 31.12, коли може здійснюватися оплата. Таким чином строки оплати можуть затягуватися якнайдовше, що суттєво обмежить коло потенційних учасників.
Просимо
1. Внести зміни до Проекту Договору в п.4.1., а саме - вказати можливий розмір авансування - 100% від суми договору, та вказати строки проведення передоплати – 10 банківських днів з дати підписання договору.
Або ж просимо вказати можливий відсоток авансування протягом 10 днів після підписання договору, та розмір оплати після здійснення поставки, з вказанням конкретного терміну оплати з прив’язкою до терміну поставки.
2. Крім того просимо привести у відповідність інформацію щодо авансування яка зазначена у проекті договору з інформацією зі сторінки оголошення.
3. Просимо внести зміни в проект договору в тому числі у п.5.1 та конкретизувати дату чи термін направлення вимоги щодо постачання товару, а також надати достатньо часу для виготовлення та постачання продукції, адже предмет закупівлі містить товари які можуть бути вироблені лише на конкретне замовлення. Просимо визначити строк поставки – не менше 2 з половиною місяців. Відповідна вимога також грунтується на рішенні АМКУ у справі UA-2019-09-03-000863-c.b1.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь учаснику щодо проекту договору.docx 23.02.2021 16:42
Дата подачі:
18.02.2021 13:44
Вирішення:
Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.08.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду
стосовно параметрів
Номер:
bfb1e6a375054d6a9f0ad92bb11813d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.c2
Назва:
стосовно параметрів
Вимога:
Вимога замовнику щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (Скарга) 17.02.2021 01:16
- Відповідь-роз'яснення на вимогу.docx 22.02.2021 18:14
Дата подачі:
17.02.2021 01:16
Вирішення:
Вимога учасника не може бути задоволена, на що у відповідь на вимогу завантажено відповідь-роз'яснення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.08.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду
стосовно параметрів
Номер:
dae48c4ba17742b0ada2aedb789e6224
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-06-000072-b.c1
Назва:
стосовно параметрів
Вимога:
Вимога замовнику щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 23:22
Вирішення:
Учасником не заповнено та не завантажено вимогу, а тому Замовник не може відповісти по суті вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.08.2021 09:04