• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена хек без голови (код ДК 021:2015 15221000-3)

Умови надання забезпечення пропозицій - банківська гарантія, більш детально викладено у пункті 2 розділу 3 тендерної документації.

Завершена

494 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.35 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 18:11 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 953b4ec3877348cb9e06a44eeb4be0a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником у Додатку 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до тендерної документації встановлені вимоги щодо транспортування, а саме: водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально - розвантажувальні роботи власними або залученими силами за рахунок Постачальника. Учасник повинен відвантажити (розвантажити) товару з транспортного засобу до місця зберігання товару (склад, складське приміщення), своїми силами та власний рахунок – розміщення Товару на складі Замовника. Прошу детально визначити з зазначенням конкретних посад (наприклад: експедитори транспортні, вантажники), які особи можуть супроводжувати продукти в дорозі і виконувати вантажні-розвантажувальні роботи, окрім водія та чи потрібен стаж роботи таких працівників?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Замовником не встановлено обмеження щодо кількості та посад працівників Учасника. Ваше запитання стосовно ведення Учасником його господарчої діяльності, а саме, зазначення та розрахунок кількості та посад, які він буде задіяти під час виконання договору про закупівлю – не відноситься до обов’язка Замовника. Постачання продуктів харчування повинно відбуватися з урахуванням всіх діючих норм, стандартів та інше. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 69995bc4f74e4f4e8225578450e82be0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником в умовах Тендерної документації не вказано дислокації закладів з адресами. Не включаючи перелік закладів до Тендерної документації Замовник приховує реальні затрати, які повинен закласти Учасник в пропозицію, тим самим провокує Учасника на встановлення максимальної ціни пропозиції. Дані обставини тягнуть за собою, як наслідок порушення Замовником принципів які передбачені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія. Тому враховуючи зазначене прошу Замовника внести зміни до ТД шляхом включення переліку закладів (з адресами) до яких необхідно здійснювати постачання, щоб уникнути порушення фундаментальних принципів на яких базуються процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Місце поставки товарів - 62103, Україна, Харківська обл., м. Богодухів, вул.Троїцька,15., заклади освіти Відділу освіти Богодухівської міської ради. З чого випливає, що всі заклади знаходяться на території Богодухівського району. У випадку, якщо учасник має дійсно намір приймати Участь у закупівлі, він самостійно визначає затрати на логістику та інші затрати, для виконання договору про закупівлю. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: cb43cc7aa0094457acc80a86a6a12680
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником в Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник повинен надати в складі пропозиції автотранспорт власний чи орендований, яким буде здійснюватись постачання товару відповідно до діючих нормативних документів. Підтвердження – копії наступних документів: техпаспорту на транспорт, яким буде здійснюватися поставка даного виду товару; договорів оренди (якщо транспорт орендований) або договорів на транспортні послуги. З даної умови зазначаю, що Замовник встановлюючи зазначені умови без надання переліку конкретної кількості автотранспорту, які на думку Замовнику мають забезпечити постачання харчових продуктів, створює умови існування того, що при оцінці пропозиції Замовник може відхилити таку пропозицію з підстав недостатньої кількості автотранспорту, які зазначить учасник, тим самим призведе до не об’єктивної та упередженої оцінки учасника процедури закупівлі та порушить принципи здійснення закупівель, в частині рівного ставлення до учасників. Тому, для того щоб виключити подвійне розуміння даної вимоги, та об’єктивної неупередженої оцінки, прошу Замовника внести зміни до ТД в тій частині, щоб конкретизувати кількість автотранспорту, необхідних для постачання предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Замовником не встановлено обмеження щодо кількості автотранспорту Учасника. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: ca23c79f53324e75919374819604b143
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a3
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Замовником у тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, які порушують норми чинного законодавства, а саме: пункт 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Тендерної документації передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен надати - довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та - паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Дана умова порушує мої законні права як потенційного Учасника в розумінні ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: персональні дані- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом. Згідно п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. Згідно п.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. ОТЖЕ, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації, яка може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Замовником передбачено надання згоди на обробку персональних даних, але я маю повне законне право не надавати такої згоди і, як наслідок дані дії у частині не надання згоди на обробку персональних даних не створюють жодних юридичних наслідків, які б могли слугувати законним відхиленням моєї пропозиції. Крім того, я як потенційний Учасник не можу бути впевненим в тому, що Замовник в змозі забезпечити належне збереження інформації про мене. Тому враховуючи все вище викладене, вимагаю у Замовника виключити вимоги щодо надання у складі пропозиції паспорту та коду, оскільки вони не мають законодавчого обґрунтування включення до умов Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Замовник не є об’єктом права, який забезпечує належне збереження інформації про Вас як Учасника, тому Ваші заперечення є безпідставними та необґрунтованими. На веб-порталі прозоро можно знайти безліч прикладів встановлення Замовниками даної вимоги, та подальшого її виконання учасниками. У своїй вимозі ви не доводите та жодним чином документально не підтверджуєте неможливість надання Вами таких документів, для формування пропозиції у відповідності до вимог чинного законодавства. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: 9af074243cbc41988fdc4e7d795a16e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Замовником в Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі Закон) встановлена вимога, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Для підтвердження відповідності кожного з таких субпідрядника/співвиконавця вимогам визначеним у частині першій статті 17 Закону, учасником на кожного з них надається інформація, що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону у довільній формі або за примірною формою*. Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Не погоджуюсь з вимогою щодо надання учасником у складі пропозиції на кожного субпідрядника\співвиконавця інформації що підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки п.18.ч.2. статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. В даній процедурі відкритих торгів закуповуються товари, тому Замовник не має законодавчої підстави вимагати у учасника процедури закупівлі інформації про субпідрядника/співвиконавця. Вимагаю виключити незаконну вимогу з умов Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Замовником не вимагається обов’язкове надання такої інформації, дана вимога не встановлена як така, що підлягає обов’язковому виконанню, дана інформація надається за особистим бажанням учасником, та може не надаватися взагалі. У разі відсутності такої інформації, це не буде вважатися помилкою. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 1ceb168d990b4ec5b052ed28b7e5009a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003039-c.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовником в Додатку 1 встановлена вимога, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. З даними вимогами Замовника категорично не погоджуюсь з наступних причин, згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: • органи державної влади, • органи місцевого самоврядування, • підприємства, установи та організації державної форми власності, • державні реєстратори, нотаріуси • та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі за текстом Постанова), удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з чинним законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів, але на сьогоднішній день відсутня імперативна норма, яка б зобов’язувала Учасника отримувати КЕП. Тому враховуючи все вище викладене вимагаю зазначити альтернативні електронні цифрові підписи (ЕЦП) так, як встановлюючи вимогу, щодо підпису пропозиції Учасника виключно КЕП Замовник прямо порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки штучно звужує потенційне коло учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго часу доби! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України ""Про електронні документи та електронний документообіг"" та ""Про електронні довірчі послуги"". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. У своїй вимозі ви не доводите та жодним чином документально не підтверджуєте неможливість отримання Вами Кваліфікованого електронного підпису, для надання пропозиції у відповідності до вимог чинного законодавства. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено