-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 44220000-8 Столярні вироби (двері вхідні, дверна перегородка, віконний блок, вікно відкривне, вікно глухе)
Завершена
526 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 630.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2021 17:06 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо рішення про перемогу ТОВ ВКФ "Нікс-М"
Номер:
e328ede7894b4a64841dd9d40f38e463
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012909-a.c4
Назва:
Щодо рішення про перемогу ТОВ ВКФ "Нікс-М"
Вимога:
Шановний Замовник.
ТОВ ВКФ «Нікс-М» надав документи які були не дійсні на дату оприлюднення торгів та не надав жодного документа на використання сертифікатів у 2021 році , а саме:
- ТОВ «Потокі Центр» лист - згода на використання сертифікатів на власну продукцію від 19.10.2020 року;
- ТОВ «Міропласт» лист - згода на використання сертифікатів на власну продукцію від 19.10.2020 року.
ТОВ ВКФ «Нікс-М» надав договір на вивіз та утилізацію сміття з ТОВ «Альфа Екологія». Це підприємство розташовано за адресою: м.Київ, вул.Пушкінська, 38-А, що унеможливить своєчасний вивіз сміття у місті Дніпро. ТОВ ВКФ «Нікс-М» не надав жодного документального підтвердження, що ТОВ «Альфа Екологія» має можливості виконати вивіз та утилізацію сміття у місті Дніпро (договір субпідряду, або наявність філії).
Виходячи з вищезазначеного ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо перемоги ТОВ ВКФ «Нікс-М».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 31.03.2021 09:34
Дата подачі:
31.03.2021 09:34
Вирішення:
Шановний Учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне:
На вимогу Замовника про надання листів-згод від власників прав на використання сертифікатів ТОВ ВКФ «Нікс-М» були надані такі листи і вони є чинними на момент проведення процедури закупівлі.
Замовником вимагалося, щоб вартість пропозиції включала витрати на прибирання сміття, безпосередньо Договір на вивіз та утилізацію сміття не вимагався.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
ef5ec877145d4d939dc448c168fcd9ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012909-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
ФОП Оболонков Ігор Миколайович у своєму листі №9 від 19.03.2021 надав аргументацію безпідставної та незаконної дискваліфікації учасника, а також висунув три вимоги до замовника на підставі цих аргументів:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович.
2. Визнати Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович переможцем даної Закупівлі як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватись принципів здійснення закупівель.
Проте замовником не було прийнято до розгляду вищезазначене та не було задоволено вимоги учасника з наступною аргументацією: «Ваше звернення в системі електронних закупівель не є вимогою, а по суті є оскарженням рішення тендерного комітету, оскільки будь-якої додаткової інформації вами не вимагається, а наводяться аргументи щодо незгоди з рішенням тендерного комітету Замовника. На підставі наведеного, вашу вимогу не може бути задоволено».
Оскільки рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович є неправомірним, то вимога його скасувати є логічною та законною, а отже має бути виконана замовником, оскільки, відповідно до пп.2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, то замовник діяв всупереч закону. Нагадуємо замовнику, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (Стаття 164-14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з вищезазначеного ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович.
2. Визнати Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович переможцем даної Закупівлі як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватись принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 25.03 Днепр больница №4.pdf 25.03.2021 10:36
Дата подачі:
25.03.2021 10:36
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
35c0ff44b76c4da1970c5e49e590977f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012909-a.c2
Назва:
оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID 0cf515c2f42c4a19933cfa66871892e6
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1. ФОП «Оболонков Ігор Миколайович»
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М"
3. ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
4. ТОВ "ТЕПЛОПЛАСТ-Д"
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК СТАНДАРТ"
ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі, аргументуючи це наступним:
1) Замовником було визначено причиною дискваліфікації Учасника невідповідність ДСТУ в сертифікатах на блокі віконні ДСТУ EN 14351-1:2020 та відсутніть інформації щодо відповідності нормам ДСТУ EN 14351-1:2020. Повідомляємо, що з прийняттям нових стандартів ДСТУ EN 14351-1:2020 були відмінені ДСТУ Б.В.2.6-15:2011, на яких видавались сертифікати. Проте новий ДСТУ EN 14351-1:2020 не містить вимог до характеристик вікон (дверей), а містить лише опис виробів. Тобто Замовник, якщо хоче купити вікна з певними характеристиками, повинен зазначити чіткі характеристики, наприклад, опір вітрового навантаження клас С2, повітропроникність клас 4 і т.п. та виходячи з таких вимог Замовника, виробник має можливість оформити декларацію показників.
Також ДСТУ EN 14351-1:2020 на сьогодні носить рекомендаційний характер, оскільки Закон України "Про надання будівельної продукції на ринку" має перехідний період та набуває чинності 01.01.2023 року. Відповідно до Закону виробник повинен оформлювати декларацію характеристик для кожного типу вікон та наносити маркування з характеристиками продукції на вікна(двері).
Відповідно Закону України "Про надання будівельної продукції на ринку" декларація характеристик повинна оформлюватися виробником в єдиній електронній базі. На сьогоднішній день дана процедура недоступна.
Підкреслюємо, що на початковому етапі, коли вступить в силу ДСТУ EN 14351, виробник ПВХ профільних систем перед тим як вивести на ринок нову профільну систему, зобов’язаний отримати відповідне підтвердження у нотіфікованій лабораторії, де буде вказаний певний перелік властивостей віконних конструкцій (у кожній країні різний), виготовлених із даної профільної системи. Тільки після того, як випробовування будуть пройдені, і після отримання системного паспорту від даної лабораторії, виробник ПВХ профільної системи виводить на ринок дану профільну систему із певними рекомендаціями по її застосуванню.
До тих пір, поки 305 Регламент не прийнятий, ДСТУ EN 14351 буде носити диспозитивний характер (тобто добровільний). По причині відсутності нотифікованих лабораторій та необхідних гармонізованих стандартів, вимога щодо відповідності виробів ДСТУ EN 14351 є помилковою.
Виходячи з вище викладеного, ДСТУ EN 14351-1:2020 носить рекомендаційний характер, так як Закон України "Про надання будівельної продукції на ринку" має перехідний період та набуває чинності 01.01.2023 року та чітко не вимагає від Замовника виготовлювати товар з певними характеристиками на виріб. А так як Замовник не зазначив певних характеристик, то пропозиція ФОП Оболонков Ігор Миколайович відповідає вимогам Замовника. Причина відхилення є необгрунтованою.
2) Також звертаємо увагу, що сертифікат відповідності конструкції, який відповідає вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 надав лише один учасник ТОВ "ВКФ "НІКС-М". Проте учасник не надав підтвердження нотіфікованій лабораторії, де повинен бути вказан перелік властивостей віконних конструкцій, виготовлених із конкретної профільної системи. Також не надав паспорт від даної лабораторії, не оформив декларацію характеристик в єдиній електронній базі. Він і не міг надати цих документів, тому що самі виробники профілю не мають змоги в повному обсязі виконати умови поставки до профілю і документів виробнику. Тому сертифікати ТОВ "ВКФ "НІКС-М" є безпідставними.
Наша компанія і всі провідні фахівці в віконної галузі, дізнавшись наскільки складно зараз Вам прийняти правильне рішення з питання діючих ДСТУ, спробували дати Вам максимально розширену відповідь. Піднята тема, особливо щодо ДСТУ та сертифікації, викликає занепокоєння. І хоча деякі трактування зможуть різнитися, кожне буде серйозно сприйнято і розглянуто в приватному порядку.
3) Замовником було визначено причиною дискваліфікації ненадання листа-згоди від власників сертифікатів. Проте у складі пропозиції ФОП Оболонков Ігор Миколайович був надан договір співпраці з ПП "Екіпаж", де у п. 2 Права та обов'язки сторін у п. 2.1.2 зазначено, що ПП "Екіпаж" повинен надавати Дилеру сертифікати відповідності на продукцію. Тому даний договір підтверджує співпрацю з заводом-виробником та підтверджує своє право на використання сертифікатів
4) Замовником було визначено причиною дискваліфікації відсутність кваліфікованого електронного підпису. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (частини 4 статті 18 Закону України "Про електроні довірчі послуги". В складі пропозиції ФОП Оболонков всі документи були підписані власноручним підписом. Таким чином, вони мають таку саму юридичну силу, як і КЕП.
Звертаємо Вашу увагу, що відсутність КЕП не впливає на якість виробів та на виконання робіт. Свій багаторічний досвід виконання робот і задоволених замовників підтверджуємо аналогічними договорами і позитивними відгуками, що містяться у складі пропозиції.
5) Зазначаємо, що пропозиція ФОП Оболонков Ігор Миколайович є більш економічно вигідною, ніж пропозиції наступних Учасників.
Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме:
Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення.
Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи.
Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення.
Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України.
На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю UA-P-2021-02-05-013712-a та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу.
Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1.Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович
2. Визнати Учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович переможцем даної Закупівлі як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України "Про публічні закупівлі", яким передбачено дотримуватись принципів здійснення закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Лікарня 4 Оскарження (1).pdf 19.03.2021 17:19
Дата подачі:
19.03.2021 17:19
Вирішення:
Шановний Учасник, ч.3. ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено наступне: "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.". Ваше звернення в системі електронних закупівель не є вимогою, а по суті є оскарженням рішення тендерного комітету, оскільки будь-якої додаткової інформації вами не вимагається, а наводяться аргументи щодо незгоди з рішенням тендерного комітету Замовника. На підставі наведеного, вашу вимогу не може бути задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхілення тендерної пропозиції
Номер:
c87cfc36dac14e4692e7dfa73301502a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012909-a.a1
Назва:
Щодо неправомірного відхілення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу №104 ВТ від 09.03.2021р. «Засідання тендерного комітету КНП «Міська клінічна лікарня №4» ДМР, повідомляємо, що ТОВ «Оптімалс» і.к. 42467190 (на який посилається замовник) не є учасником процедури закупівлі.
Також повідомляємо:
1. Що ТОВ «ДСК Стандарт» надав сертифікат відповідності «Блоки віконні та дверні з профілю Openteck (Україна)) який є дійсний до 03.03.2022 року.
2. ДСТУ EN14351-1:2020 відміняє дію ДСТУ Б.В.2.6-15:2011, але не відміняє дію раніше виданих сертифікатів на продукцію, строк яких не завершений.
3. ТОВ «ДСК Стандарт» не надав лист-згоду від виробника склопакетів ТОВ «Стемаліт», тому що ця вимога є дискримінаційною бо:
- в такому разі надати її могутть тільки виробники, а не дилери.
- сертифікати знаходяться у відкритому доступі (для підтвердження якості продукції, або комплектуючих) та не містять комерційної таємниці або конфіденційної інформації.
- предметом закупівлі є продукція вікна та двері (з наданим сертифікатом якості) , а не комплектуючи до товару (склопакети- комплектуючи).
Також згідно розділу 5 тендерної документації - оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „ Ціна ”.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
ТОВ «ДСК Стандарт» надав най економічну вигіднішу ціну закупівель, при гарантії якості та в строк наданих послуг.
З огляду на викладені обставини вважаємо не правомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ДСК Стандарт на процедуру закупівлі UA-2021-02-05-012909-а
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 11.03.2021 19:24
Дата подачі:
11.03.2021 19:24
Вирішення:
1. Сертифікат, наданий ТОВ «ДСК Стандарт», хоч і дійсний до 03.03.2022 року, але не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації (під час виготовлення металопластикових перегородок виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ Б В.2.7-107:2008, ДСТУ EN 14351-1:2020, ДСТУ Б В.2.7-130:2007) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2016). В сертифікаті «Блоки віконні та дверні з профілю Openteck (Україна)» вказаний ДСТУ Б.В.2.6.-15:2011, який не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Для забезпечення найбільшої якості продукція, що поставляється, повинна відповідати дійсним на даний час національним стандартам (ДСТУ).
2. Листи-згоди від виробників вимагалися в довільній формі (на фірмовому бланку, за підписом відповідальної особи виробника). Виробник може надати такий лист-згоду дилеру, якщо він дійсно співпрацює з цим виробником. Такі вимоги зазначаються для забезпечення якості продукції, що буде поставлятися.
3. Назва учасника ТОВ «ДСК Стандарт», тендерна пропозиція якого була відхилена, вказана невірно (вказано ТОВ «Оптімалс») через технічну помилку, що не впливає на суть рішення, прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДСК Стандарт».
Виходячи з наведеного вище, рішення тендерного комітету не підлягає перегляду.
Статус вимоги:
Відхилено