-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області)
Торги відмінено
1 168 652.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 843.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 843.26 UAH
Період оскарження:
05.02.2021 16:41 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо неправомірності дискваліфікаціі участника
Номер:
caaa05fe90c24a64996253e3d975dc25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.a6
Назва:
Вимога щодо неправомірності дискваліфікаціі участника
Вимога:
Згідно Додатку № 3 Учасники мали надати у складі своєї пропозиції:
10. Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Обов’язковою є наявність: автомобіль вантажний, екскаватор, кран на автомобільному ходу.
11. Для підтвердження власної матеріально-технічної бази Учасники мають надати:
• у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються
• у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги
• наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання робіт, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів
12. У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця ( надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
ТОВ АгроБудГруп було повністю виконанна вимога Замовника щодо підтвердження матеріально-техничноі бази та технологій, необхідних для виконання умов договору, а саме:
-Належним чином оформлена Таблиця "а" додатку 3 ;
- Надано Договір про надання послуг між ТОВ "АгроБудГруп" та ФОП Філоненко І.Е., де предметом договору є надання послуг за допомогою спецтехніки, а саме автокрана, ексковатора та вантажного автомобіля. Згідно пункту 2 Договору, виконавець зобовязується надати Замовнику послуги якісно та в строки передбачені договором. На підтвердження своіх намірів ФОП Філоненко І.Е надав ТОВ "АгроБудГруп" лист-згоду на надання послуг спецтехнікою у даній закупівлі. А також представив свідоцтва на транспортні засоби.
Вимоги щодо підтвердження права власності між надавачом послуг та третіми особами в закупівлі не передбачались.
Згідно ст. 397 Цивільного кодексу Украіни визначено:
1.Володільцем чужого майна є особа, яка фактично тримає його у себе.
2. Право володіння чужим майном може належати одночасно двом або більше особам.
3. Фактичне володіння майном вважається правомірним, якщо інше не випливає із закону або не встановлено рішенням суду.
Також повідомляємо що вимога підтверження права власноті на транспортні засоби між ФОП Філоненко І.Е. та третіми особами є втручанням в господарську діяльність даного підприємця та несе собою наслідки передбачені Господарським кодексом України
На підставі вищевикладеного вважаємо дискваліфикацію ТОВ АгроБудГруп безпідставною та неправомірною. Вимагаємо повторно розглянути нашу тентерну пропозицію.
У разі незадоволення вимоги ми будемо змушені звернутись до АМКУ, Держаудитслужби, Правоохороних органів, тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 13:58
Вимога
Без відповіді
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка"
Номер:
a11e5302ce2c480c8b3226859473054f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.c5
Назва:
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка"
Вимога:
Протоколом Відділу освіти Красноїльської селищної ради від 24.02.2021 про розгляд пропозиції учасника у спрощеній закупівлі UA-2021-02-05-012587-a ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області) Замовником було визначено переможцем закупівлі UA-2021-02-05-012587-a ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області) ТОВ "Агробудналадка" з ціновою пропозицією у сумі 853 500,00 грн.
Прийняте рішення підлягає перегляду та скасуванню через наступне:
Річний план про проведення закупівлі опублікований Замовником в системі державних закупівель 05.02.2021р. о 16:33 (посилання на план- https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-05-013377-a )
Процедура закупівлі Замовником оголошена 05.02.2021р. о 16:41 ( посилання на закупівлю- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-05-012587-a )
Учасником закупівлі ТОВ "Агробудналадка" в тендерній пропозіціі надано Лист підтвердження на автокран в якому зазначається наступне: Адміністрація філіі "Сторожинецький автодор" ДП "Чернівецький облавтодор" на Ваш лист №6 від 04.02.2021 року надає Вам інформацію про незаперечення надання послуг автокрана КС 3577, державний номер 007-29 МС згідно договору про надання послуг 14/01-21 від 14 січня 2021р. при виконанні робіт ТОВ "Агробудналадка" за предметом закупівлі: Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області.
З вищєвикладеного видно що участник ТОВ "Агробудналадка" звернувся за листом підтвердженням на автокран на один день раніше оголошення про проведення закупівлі. Це свідчить про те що участник ТОВ "Агробудналадка" вступив в змову з Замовником та завчастно знав про проведення закупівлі та вимоги закупівлі.
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка" по предмету закупівлі: «ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області)»
В разі незадоволення вимоги ми будемо змушені звернутись до АМКУ, Держаудитслужби, Правоохороних органів, тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 11:55
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка"
Номер:
3fcb4758ae0c46efaef8a320b6a894b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.a4
Назва:
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка"
Вимога:
Щодо рішення згідно предмету закупівлі: «ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області)».
Протоколом Відділу освіти Красноїльської селищної ради від 24.02.2021 про розгляд пропозиції учасника у спрощеній закупівлі UA-2021-02-05-012587-a ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області) Замовником було визначено переможцем закупівлі UA-2021-02-05-012587-a ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області) ТОВ "Агробудналадка" з ціновою пропозицією у сумі 853 500,00 грн.
Прийняте рішення підлягає перегляду та скасуванню через наступне:
1. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до документації» учасники мають надати в складі пропозиції згідно п. 3 цього додатку Копію витягу з Реєстру платників ПДВ. ТОВ "Агробудналадка" надав даний Витяг, але він втратив чинність оскільки в ньому були внесені зміни в розділі «Реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість» у зв’язку з переходом в Україні на розрахунки у міжнародному форматі номера рахунку IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616.
Тому, даний документ вважається не поданим у даній тендерній пропозиції.
2. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до документації» учасники мають надати в складі пропозиції згідно п. 7 цього додатку Посвідчення про проходження працівником перевірки знань з охорони праці. ТОВ "Агробудналадка" надав дані посвідчення тільки на 2-х працівників директора та головного інженера. Це не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки на решту працівників дані посвідчення відсутні. Оскільки, Замовником були вказані вимоги згідно Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 N 62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)», тому всі працівники, які виконують висотні роботи повинні мати Посвідчення про проходження працівником перевірки знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07.
Тому, не подання даних посвідчень на всіх залучених працівників вважається недотриманням вимог Замовника.
3. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до документації» учасники мають надати в складі пропозиції згідно п. 14 цього додатку Довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. ТОВ "Агробудналадка" надав дану Довідку, але в ній відсутній повний список працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Натомість, додатково були надані дві копії цивільно-правового договору.
Тому, не подання довідки з повним переліком залучених працівників, вважається недотриманням вимог Замовника.
4. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до документації» учасники мають надати в складі пропозиції згідно п. 17 цього додатку копії аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах. ТОВ "Агробудналадка" надав Копію Договору про виконання робіт № 771 від 29.07.2019 в якому у п. 5.1. зазначено, що кошторис та зведений кошторис є невід'ємною частиною Договору. ТОВ "Агробудналадка" не надав дані додатки, що є недотриманням вимог Замовника. Таке саме недотримання вимог стосується і в наданій ТОВ "Агробудналадка" копії Договору №11/368 від 10.02.2020, в якому згідно п. 7.5. «До даного договору додається «Розрахунок договірної ціни», «Локальний кошторис на ремонтно-будівельні роботи», «Розрахунок загально-виробничих витрат», «Відомість ресурсів», які теж відсутні у тендерній пропозиції Учасника.
Тому, не подання додатків до копій аналогічних договорів, вважається недотриманням вимог Замовника.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Агробудналадка" по предмету закупівлі: «ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт корпусу Красноїльської гімназії вул. Штефана чел Маре, 204 в смт. Красноїльськ, Чернівецького району, Чернівецької області)».
2. Перейти до кваліфікації пропозицій наступних учасників.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 18:56
Вирішення:
1. Замовник Вимагав надати в складі пропозиції «Копія свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ).» Учасник виконав цю вимогу Замовника. Інших вимог до цих документів не сталося. Учасник є платником ПДВ згідно даних відкритого реєстру ДФС. Отже в цій частині відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
2. Замовник Вимагав надати в складі пропозиції «Посвідчення про проходження працівником перевірки знань з охорони праці НПАОП 0.00-1-8018, НПАОП 0.00-1.15-07 та Декларація відповідності МТБ законодавства з питань охорони праці.». Учасник виконав цю вимогу Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником вказано слово «ПРАЦІВНИК» саме в однині а не в множині. У Вимогах Замовника відсутня вимога надати у складі пропозиції Посвідчень про проходження працівником перевірки знань з охорони праці на усіх працівників. Отже в цій частині відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
3. Замовник Вимагав надати в складі пропозиції «Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.». Учасник виконав цю вимогу Замовника. Замовник не вимагав від учасника вказати у довідці УСІХ працівників Учасників. Що до наявності додаткових документів (договорів ЦПХ та Наказів на працівників не зазначених у Довідці), повідомляємо, шо надання документів понад обсяг витребуваних Замовником не є порушенням вимог Замовника. Отже в цій частині відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
4. Замовник Вимагав надати в складі пропозиції «На підтвердження надати копії аналогічних договорів інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах.» Учасник виконав цю вимогу Замовника. Очевидно скаржник неуважно вивчав пропозицію Учасника – копії договорів та додатків до них наявні у складі пропозиції (додатки надані окремими файлами). Отже в цій частині відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
0951afc5498e492380c03641eb22d6ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.a3
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
В тендерній документації безпідставно вимагається наявність екскаватора иа крану на автомобільному ходу, що штучно звужує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 18:16
Вирішення:
Замовник вправі самостійно формувати вимоги до учасників.
Зазначена техніка передбачена ПКД, а отже буде використовуватися Підрядником, тому наявність такої техніки не є обмеженням, а кваліфікаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Пункт 13.5. проєкту договору є дискримінаційним
Номер:
9579030670a54536a1c6909fc08fe736
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.c2
Назва:
Пункт 13.5. проєкту договору є дискримінаційним
Вимога:
В документації спрощеної закупівлі вказано, що Додатки № 1, 2, 3 є невідмінною частиною даної документації. Відповідно Додаток № 2 містить проєкт договору про закупівлю, в якому, зокрема, в п.13.5. зазначено, що на момент укладення цього договору Підрядник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах.».
Пунктом 5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Беручи до уваги запис, що наведений Вами в кінці проєкту договору, а саме:
«Зазначені в цьому додатку умови договору, окрім істотних, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.»
все ж просимо Вас внести відповідні зміни до документації в цій частині задля уникнення непорозумінь, що можуть виникнути між Замовником та Учасниками на етапі розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозицій учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 13:25
Вирішення:
Замовник звертає увагу Учасника на те, що в документації опубліковано проект договору який може бути змінено.
Проте для усунення недоліку Замовником буде внесено зміни до документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог
Номер:
c2ef30b042ec4d06838d2926f89f6655
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-012587-a.c1
Назва:
Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до пункту 18 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі учасники в складі пропозиції повинні надати Лист-відгук (по кожному договору) від Замовника робіт про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен мати посилання на договір та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Відгуки повинні бути датовані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю.
Не зрозуміло, чому саме необхідна наявність відгуку датованого тільки після виходу оголошення про проведення закупівлі, а саме тільки після 05.02.2021 року? Чому Замовника не влаштовує відгук, наприклад датований січнем 2021 року чи груднем 2020 року або попередніми місяцями?
Вимога про надання в складі пропозиції відгуків датованих не раніше дати публікації оголошення про закупівлю а такою, що звужує коло учасників та призводить до дискримінації.
Встановлюючи вимоги до реквізитів Листа-відгука, штучно звужує та обмежує участь у вказаній закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів у попередні роки та лист-відгук що видані раніше ніж 05.02.2021 і підтверджують належне виконання аналогічних договорів, але не можуть отримати лист-відгук від незалежних від них причин у проміжок часу з 05.02.2021 по 16.02.2021 року, що дискримінує потенційних Учасників у порівнянні з іншими учасниками, що мають листи-відгуки видані після 05.02.2021 року.
Не у кожного Учасника наявна можливість установити контакт з попереднім замовником та отримати актуальний лист-відгук.
Крім того, учасники як потенційні постачальники наразі не мають правовідносин з попередніми замовниками та не можуть впливати на рішення щодо надання документів, перелічених вище. Попередні замовники не є стороною у даних учасників .
Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, а лише ті, що мають листи-відгуки, видані після 05.02.2021.
Вважаємо, що умови спрощеної закупівлі, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі, потенційних учасників в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі).
Крім того, частинию 5 статті 14 Закону України «Про публічні закпуівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про те, що Відгуки повинні бути датовані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 11:57
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни в цій частині
Статус вимоги:
Задоволено