• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б))

Завершена

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 15:37 - 18.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 60fc834b208c4a2bbdf7df72526db30b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-011151-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "А1 Охорона"
Дата розгляду скарги: 17.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 20:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2021 19:51
Дата виконання рішення Замовником: 06.04.2021 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Колегії від 29.03.2021 № 6255-р/пк-пз зобов’язано Управління скасувати своє рішення від 26.02.2021 протокол № 6/2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» та рішення від 02.03.2021 протокол № 6/5 про визначення ПП «ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ» переможцем процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги». На виконання Рішення Колегії від 29.03.2021 № 6255-р/пк-пз Управлінню необхідно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» та рішення про визначення ПП «ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ» переможцем процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги». Разом з тим є необхідність скасувати рішення тендерного комітету Управління від 01.03.2021 протокол № 6/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕКЬЮРІТІ ГРУП» та від 01.03.2021 протокол № 6/4 про відхилення тендерної пропозиції ПП «СБ ГРІЗЛІ». ВИРІШИЛИ: 1. Скасувати рішення Управління про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» та рішення про визначення ПП «ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ» переможцем процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» на виконання Рішення Колегії від 29.03.2021 № 6255-р/пк-пз. 2. Скасувати рішення тендерного комітету Управління про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЕКЬЮРІТІ ГРУП» та ПП «СБ ГРІЗЛІ» зазначеної процедури закупівлі. 3. Коваленко О.І. відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомити орган оскарження, оприлюднивши в електронній системі закупівель протокол про виконання Управлінням Рішення Колегії від 29.03.2021 № 6255-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Є відповідь

безпідставне відхилення

Номер: 8c00a0e7183e47e58b849dfb172794bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-011151-a.c2
Назва: безпідставне відхилення
Вимога:
26 лютого 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А1 Охорона" по закупівлі UA-2021-02-05-011151-a, за предметом закупівлі: «Послуги з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги». Відповідно до протоколу відхилення №6/2 засідання тендерного комітету було зазначено про те, що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Управління, а саме: у пункті 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що у складі тендерної пропозиції подається через електронну систему закупівель проект договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації - не заповнено дані: пункт 2.1. Сума Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1) розділу 2. Вартість послуг та порядок розрахунків; пункт 7.10. Податковий статус Виконавця розділу 7. Інші умови Договору; додаток 1 та додаток 2 до Договору.Відповідно до цієї вимоги нами було надано відповідний погоджений проект договору з усіма необхідними на дату подачі тендерної пропозиції заповненими пунктами проект договору, а Сума Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1) розділу 2. Вартість послуг та порядок розрахунків; додаток 1 та додаток 2 до Договору заповнювати сенсу немає, оскільки система Прозорро проводить аукціон, за яким наша цінова пропозиція значно зменшилась на 107001,00грн з 597 000,00грн до 489 999,00грн, тож потреби зазначати одну ціну, а потім зазначати іншу немає. Дана вимога не містить прямої вимоги заповнення в цій частині інформації щодо ціни. Крім того, вважаємо що зазначена замовником невідповідність ніяким чином не впливає на нашу цінову пропозицію. Даний факт «невписання» в лише проект договору суми договору мав би бути розцінений як Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, згідно встановленої умовни в Тендерній документації: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення №6/2 від 26 лютого 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А1 Охорона" відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель проєкт договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з абзацом третім пункту першого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та розділом 5.2 тендерної документації наведено перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відсутність заповненого проєкту договору, зокрема не заповнено загальна сума договору, податковий статус, протокол погодження договірної ціни, розрахунок вартості послуг, не вважаємо формальною помилкою. Тендерною документацією чітко було передбачено надати проєкт договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації. Тому нами прийнято рішення, що учасником не було дотримано всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Крім того, якщо учасник не погоджується з вимогами тендерної документації, частиною першою статті 24 Закону передбачено право учасника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи вищезазначене, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника вважаємо правомірним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного відхилення нашої тендерної пропозиції

Номер: ae9a808988974a5b87664c2854e79b97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-011151-a.b1
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення нашої тендерної пропозиції
Вимога:
01 березня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕКЬЮРІТІ ГРУП" по закупівлі UA-2021-02-05-011151-a, за предметом закупівлі: «Послуги з охорони об’єктів за адресами: м. Київ, вул. М. Грушевського, 20/1, Паркова дорога, 3-5-7 (Літ. А і Б) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги». Відповідно до протоколу відхилення №6/3 засідання тендерного комітету було зазначено про те, що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Управління, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно із пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації - не надано; - підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що у складі тендерної пропозиції подається через електронну систему закупівель проект договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації - не заповнено дані: пункт 2.1. Сума Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1) розділу 2. Вартість послуг та порядок розрахунків; додаток 1 та додаток 2 до Договору; - у пункті 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що учасником подаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ) шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) - не надано. З даними причинами відхилення ТОВ "СЕКЬЮРІТІ ГРУП" категорично не погоджується, оскільки Замовником під час розгляну нашої пропозиції були порушені принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Щодо ненадання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно із пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації, та ненадання документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ) шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) повідомляємо, що відповідно до умов п. 5.1. Розділу 5 Тендерної документації Замовника встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», тобто Замовник зобов’язаний у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Зазначена невідповідність підпадає під дію даної умови тендерної документації замовника, оскільки Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю належить до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції належить до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»; п. 5.1. Розділу 5 Тендерної документації.). Тож, вважаємо, що Замовник необ’єктивно розглядав нашу пропозицію не надавши можливості виправити зазначену невідповідність, чим порушим принципи публічних закупівель, адже ТОВ "СЕКЬЮРІТІ ГРУП" не приховує свою фінансову звітність, що підтверджується Реєстром наданих документів, де під п. 9 Реєстру ми надавали фінансову звітність. Крім того, згідно Реєстру наданих документів під п. 22 ми надавали наказ про призначення директора. Також на підтвердження повноважень директора нами було надано інші документи, які підтверджують повноваження директора – Відомості з ЄДРПОУ; Довідка по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; Лист на обробку персональних даних; вся підписана тендерна пропозиція в тому числі і накладений КЕП на тендерну пропозицію, в чому замовник може з легкістю пересвідчитись в повноваженнях директора перевіривши КЕП директора. Також Замовник може з легкістю перевірити з відкритих джерел відомості про керівника ТОВ "СЕКЬЮРІТІ ГРУП" за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/home Щодо відхилення за не заповнені дані: пункт 2.1. Сума Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1) розділу 2. Вартість послуг та порядок розрахунків; додаток 1 та додаток 2 до Договору. Відповідно до умов Тендерної окументаці було встановлено: «проект договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації». Відповідно до цієї вимоги нами було надано відповідний погоджений проект договору з усіма необхідними на дату подачі тендерної пропозиції заповненими пунктами проект договору, а Сума Договору згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 1) розділу 2. Вартість послуг та порядок розрахунків; додаток 1 та додаток 2 до Договору заповнювати сенсу немає, оскільки система Прозорро проводить аукціон, за яким наша цінова пропозиція значно зменшилась на 308 000,00грн з 798 000,00грн до 490 000,00грн, тож потреби зазначати одну ціну, а потім зазначати іншу немає. Дана вимога не містить прямої вимоги заповнення в цій частині інформації щодо ціни. Крім того, вважаємо що зазначена замовником невідповідність ніяким чином не впливає на нашу цінову пропозицію. Даний факт «невписання» в лише проект договору суми договору мав би бути розцінений як Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, згідно встановленої умовни в Тендерній документації: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення №6/3 від 1 березня 2021 року засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕКЬЮРІТІ ГРУП" відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо додатково відмінити рішення щодо визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ". Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель проект договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з абзацом третім пункту першого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та розділом 5.2 тендерної документації наведено перелік та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відсутність заповненого проекту договору, зокрема не заповнено загальна сума договору, податковий статус, протокол погодження договірної ціни, розрахунок вартості послуг, не вважаємо формальною помилкою. Тендерною документацією чітко було передбачено надати проект договору про закупівлю з додатками, із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання) на кожній сторінці), згідно з додатком 3 до тендерної документації. Тому нами прийнято рішення, що учасником не було дотримано всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено право учасника на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Крім документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно із пунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації та повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції згідно з пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ «СЕКЬЮРІТІ ГРУП» не надано заповнений проект договору із додатками, відповідно до якого не застосовується вищезазначена норма. Усунення невідповідностей в документах, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не вирішило б питання дотриманням учасником всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Крім того, якщо учасник не погоджується з вимогами тендерної документації, частиною першою статті 24 Закону передбачено право учасника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи вищезазначене, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника вважаємо правомірним.
Статус вимоги: Відхилено