-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) (Багатофункціональний міні-навантажувач – ДК 021:2015: 43261100-1 Механічні ковшові навантажувачі)
Завершена
4 436 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 180.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2021 15:39 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки
Номер:
865669f8d6744042bdb4164328e13734
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-005153-b.a1
Назва:
Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки
Вимога:
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145 Україна Харківська область Харків Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
тел.: +380577250285
е-mail: khzelenbud@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
05.02.2021 Замовником Комунальне підприємство «Петрівське» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-05-005153-b) «ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) » за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 1, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний міні-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
Додаток №1
до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Багатофункціональний міні-навантажувач) (Багатофункціональний міні-навантажувач – ДК 021:2015: 43261100-1 Механічні ковшові навантажувачі)
Багатофункціональний міні-навантажувач – 2 шт
Характеристика Технічні вимоги замовника Заповнюється учасником
Максимальна швидкість, тяга Не менше 24 км/год. Не менше 1880 кПа Не менше 13 км/год. Не менше 1880 кПа
Максимальне підйомне зусилля Не менше 2100 кг Не менше 2000 кг
Вага Не більше 2000 кг Не більше 2830 кг
Дорожній просвіт Не менше 285 мм Не менше 190 мм
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
4. Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Харківзеленбуд Міні навантажувач.doc 05.02.2021 16:48
Дата подачі:
05.02.2021 16:48
Вирішення:
Керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) (надалі – Закон), Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі-Замовник) надає наступну відповідь стосовно отриманої вимоги про внесення змін до тендерної документації.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб Держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому вимоги до технічної специфікації встановлені в статті 23 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, тощо, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та виробничої необхідності замовника, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. В даному випадку, технічні характеристики предмета закупівлі визначались Замовником виходячи із розуміння необхідних потреб, а саме для виконання яких робіт необхідна така спецтехніка та на яких об’єктах буде використовуватись, а отже врахували всі необхідні експлуатаційні умови та визначили мінімальні та необхідні технічні характеристики – потужність двигуна, швидкість, вантажопідйомність, необхідний мінімальний дорожній просвіт тощо.
При встановленні вимог до предмету закупівлі Замовником враховувались наступні фактори:
- у зв’язку з тим, що об’єкти на яких планується експлуатація предмету закупівлі знаходяться територіально віддаленими один від одного, тому характеристика швидкості руху та переміщення повинна бути з найбільш можливими показниками;
- покриття пішохідних доріжок об’єктів, на яких планується експлуатація предмету закупівлі, виконано зі збірних елементів, навантаження на які від механізмів під час руху та маневрування повинно бути мінімальним, також такі вимоги необхідні під час роботи на газонних покриттях;
- предмет закупівлі планується використовувати для очищення територій від снігу, де показник величини дорожнього просвіту повинен бути найбільш можливим.
Також при розгляді запропонованих до змін технічних характеристик було встановлено, що надані технічні характеристики мають нижчі технічні характеристики (погіршена швидкість, вантажопідйомність, підйомне зусилля, дорожній просвіт), призводять до погіршення необхідної Замовнику мінімальної технічної якості предмета закупівлі при значному збільшенні ваги.
Звертаємо увагу, що Замовником у Тендерній документації зазначено «або еквівалент» та «не менш». Тобто, технічні характеристики Замовника до предмета закупівлі ніяким чином не встановлюють дискримінаційні умови для учасників, а лише встановлюють бажаний мінімум потреби Замовника у закупівлі міні-навантажувача з певними технічними та якісними характеристиками, які необхідні саме Замовнику, а не будь-якій іншій фізичній чи юридичній особі.
З огляду на вищевикладене та Тендерну документацію Замовника можливо прийти до неодмінного висновку, що Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які визначені вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, вимогу щодо внесення змін до Додатку 4 Тендерної документації – відхилено, з врахуванням вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку із відсутністю дискримінаційних умов до учасників процедури закупівлі в Тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено