• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна та підвіконня

Вікно (1,7*2,1)(в*ш),Вікно (1,70*1,3)(в*ш),Вікно (2,2*2,2)(в*ш),Підвіконник пластиковий Danke (Данке) розмір (1,5*0,5) білий глянець

Завершена

57 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 287.50 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 15:03 - 11.02.2021 16:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 71ee970fd2c342f4ad9b331ff61da381
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-002289-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний замовнику! За результатами проведення уповноваженою особою КП УЗН Голосіївського району м. Києва (далі – замовник) спрощеної закупівлі товару: вікна та підвіконня (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), в електронній системі закупівель UA-2021-02-05-002289-с, переможцем спрощеної закупівлі визначено Фізичну особу-підприємця Оболонкова Ігоря Миколайовича. Проте 18.03.2021 замовником було опубліковано протокол №121 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким було ухвалено рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Оболонкова Ігоря Миколайовича, який визначений переможцем спрощеної закупівлі товару: вікна та підвіконня (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), в електронній системі закупівель UA-2021-02-05-002289-c, у зв'язку з тим що, учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі відмовився від укладення договору про закупівлю. ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує дане рішення аргументуючи це наступним. 22.02.2021 замовником було опубліковане рішення уповноваженої особи про намір укласти договір з переможцем спрощеної закупівлі ФОП Оболонковим Ігорем Миколайовичем (далі – постачальник). 24.02.2021, з метою визначення фактичних розмірів металопластикових конструкцій, представником переможця були проведені контрольні заміри на об’єкті за адресою Київ, проспект Голосіївський,87 г. 25.02.2021 після проведення замірів нами було напралено на електронні адреси замовника GOL_TENDER@ukr.net (електронна адреса, зазначена в тендерній документації замовника) та FesanSasha@ukr.net (електронна адреса, на яку було продубльовано усі документи на прохання замовника) повний пакет документів в складі договору №2402\1; додаткової угоди до договору №2402\1 на зміну розмірів конструкцій відповідно до фактичних даних, отриманих після заміру; специфікація з графічними зображеннями металопластикових конструкцій; видаткової накладної та рахунку на оплату. В телефонному режимі замовника було проінформовано про відправку документів в електронному вигляді для їх погодження (тел. (044) 257-07-87, Бучель Ганна Василівна). Після ознайомлення з пакетом документів замовником було озвучено вимогу виконати поставку віконних блоків виключно з профільної системи Open Teck зі склопакетом 4-10-4-10-4. Оскільки дана вимога була висунута після публікації рішення про намір укласти договір, а замовником не було зазначено в тендерній документації обов’язковість поставки віконних блоків з профільної ситеми саме цієї торгової марки без можливості поставки аналогів, 03.03.2021 постачальником було направлено на електронні адреси замовника (GOL_TENDER@ukr.net та FesanSasha@ukr.net) лист №7 від 03.03.2021 з роз’ясненням, в якому було зазначено зокрема таке: «Звертаємо увагу замовника на те, що вимога підтвердити відповідність запропонованого товару технічним та якісним характеристикам, що була зазначена в Оголошенні, не є однаковою за змістом до вимоги надати товар конкретної торгової марки. Крім того, віконний блок з профільної системи Open Teck зі склопакетом 4-10-4-10-4 має коефіцієнт опору теплопередачi 0,49 м2 К/Вт, що не відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:2016, а саме п.6.2: мінімально допустиме значення опору теплопередачі світлопрозорих огороджувальних конструкцій житлових і громадських будинків для першої температурної зони експлуатації будинку, до якої відноситься місто Київ, становить 0,75 м2 К/Вт. В той же час, переможець пропонує до поставки віконні блоки з профільної системи Primeplast58 з енергозберігаючим склопакетом 4і-10-4-10-4і. Коефіцієнт опору теплопередачi такої конструкції складає 0,82 м2 К/Вт. Таким чином, металопластикові конструкції, запропоновані ФОП Оболонковим Ігорем Миколайовичем, повністю відповідають нормам чинного законодавства в сфері будівництва, за своєю якістю перевищують вимоги замовника, а за ціною є найбільш економічно вигідними». Замовником було проігноровано даний лист переможця закупівлі. 09.03.2021 ФОП Оболонков Ігор Миколайович отримав від замовника лист № 077/277-281 від 04.03.2021, що був відправлений у паперовому вигляді через АТ «Укрпошта». До даного листа було додано два екземпляри договору про закупівлю, в специфікації до яких було зазначено, що постачальник зобов’язаний виготовити віконні блоки з профільної системи Open Teck зі склопакетом 4-10-4-10-4. Оскільки ФОП Оболонков Ігор Миколайович неодноразово зазначав, що до поставки пропонуються віконні блоки з профільно системи Primeplast58 з енергозберігаючим склопакетом 4і-10-4-10-4і, то переможцем закупівлі було надіслано лист №3 від 10.03.2021 на юридичну адресу замовника через АТ «Укрпошта» (який був отриманий замовником 16.03.2021), до якого було додано 2 екземпляри договору на поставку віконних конструкцій з профільно системи Primeplast58 з енергозберігаючим склопакетом 4і-10-4-10-4і. Ще раз звертаємо увагу замовника, що умови договору, що був надісланий переможцем на юридичну адресу замовника не відрізняються від змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-с, а містять лише назву профільної системи та склопакету, що фактично будуть використані під час виготовлення товару, про що неодноразово наголошувалось замовнику. Таким чином, договір про закупівлю у строки та з дотриманням вимог, що передбачені частинами 5 і 6 статті 33 та встановлені частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з учасником, який визначений переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-с, не укладений з вини замоника КП УЗН Голосіївського району м. Києва, який після публікації оголошення про намір укласти договір з переможцем висунув вимогу щодо поставки товару виключно з профільної системи Open Teck зі склопакетом 4-10-4-10-4 без можливості поставки аналогів, про що початково в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформації не містилось. Також звертаємо увагу замовника на те, що очікувана вартість закупівлі становила 57 500,00 грн з ПДВ, пропозиція переможця ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича є найбільш економічно вигідною та становить 44600,00 грн без ПДВ (переможець не є платником ПДВ), пропозиція наступного учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС» з ПДВ становить 48 690,00 грн. Тобто, пропозиція ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича на 22,43% нижча за очікувану вартість закупівлі та на 9,17 % вигідніша за пропозицію наступного учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС». Оскільки КП УЗН Голосіївського району м. Києва є бюджетною установою, то економія бюджетних коштів є пріоритетною. ФОП Оболонков Ігор Миколайович пропонує продукцію, що за якістю є вищою, ніж вимагалось замовником, а ціна є найбільш економічно вигідною серед усіх учасників закупівлі. Вбачаємо дискримінацію по відношенню до ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича з боку замовника, оскільки інших причин для дискваліфікації нашої пропозиції зазначено не було. Крім того, відхилення нашої пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною, з надуманих причин, що не відповідають дійсності, а саме «відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі», може бути свідченням корупційної змови замовника з учасником, пропозиція якого, є дорожчою за пропозицію ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації переможця закупівлі UA-2021-02-05-002289-с ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича. 2. Визнати ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича переможцем даної Закупівлі як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватись принципів здійснення закупівель. Керуючись нормами чинного законодавства України та користуючись своїм правом на неупереджений та ефективний захист своїх прав і законних інтересів як суб’єкта, пов’язаного з участю у процедурах закупівлі, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме: 1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про дискримінаційні дії замовника та корупційне правопорушення. 2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи. 3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення. 4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України. 5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю UA-2021-02-05-002289-с та виставлена негативна оцінка замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу. 6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Вирішення: Шановний учасник спрощеної закупівлі! За результатами розгляду поданого через електронну систему закупівель звернення від 22.03.2021 року № 27, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва, повторно, повідомляє про таке. З метою здійснення Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва (далі – Замовник) закупівлі товару: вікна та підвіконня (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), уповноваженою особою Замовника, яку визначено відповідальною за організацію та проведення Замовником спрощених закупівель, підготовлено та оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c. Відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c Замовником зазначено обов'язкову інформацію, яка передбачена частиною 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". В порядку частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", окремим завантаженим файлом (додаток 3) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, серед іншого, Замовником зазначено вимоги до предмета закупівлі з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Після автоматично проведеної електронною системою закупівель оцінки пропозицій учасників спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, Замовник розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, визначив переможцем спрощеної закупівлі ФОП Оболонкова І.М. та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Приймаючи рішення про визначення ФОП Оболонкова І.М. переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c Замовник виходив з того, що подана відповідним учасником спрощеної закупівлі пропозиція учасника відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Так, у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Оболонкова І.М. поданої шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, на підтвердження відповідності вимогам, визначеним Замовником, серед іншого було подано довідку № 4 від 17.02.2021 року, якою ФОП Оболонков І.М. підтверджував відповідність технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що пропонується учасником, вимогам до предмета закупівлі, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, зокрема в додатку 3 до оголошення. Саме тому, відповідно до частини 15 статті 14, частини 5 статті 33 та згідно з вимогами статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", листом від 04.03.2021 року № 077/227-281, Замовник надіслав на адресу ФОП Оболонков І.М., як учаснику, який визначений переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, підписані зі сторони Замовника два примірники проєкту договору про закупівлю товару: вікна та підвіконня, з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, які було зазначено у вимогах до предмета закупівлі (додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а відповідність пропонованого учасником предмета закупівлі таким вимогам підтверджувалась довідкою ФОП Оболонков І.М. № 4 від 17.02.2021 року, з пропозицією розглянути проєкт та повернути один підписаний зі сторони учасника примірник договору до 14 березня 2021 року, включно. За інформацією з офіційного веб-порталу АТ "Укрпошта" (режим доступу: https://ukrposhta.ua/) реєстроване поштове відправлення (ШКІ: 0304102098799), яким Замовник надіслав поштою проєкт договору про закупівлю, разом з листом від 04.03.2021 року № 077/227-281, було вручено Фізичній особі-підприємцю Оболонкову Ігорю Миколайовичу 09.03.2021 року. Однак, підготовлений відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, оприлюднених проєкту договору та вимог до предмета закупівлі, а також пропозиції переможця спрощеної закупівлі, в двох примірниках, проєкт договору про закупівлю, який було завчасно надіслано Замовником (лист від 04.03.2021 року № 077/227-281) та отримано переможцем 09.03.2021 року, ФОП Оболонковим І.М. не підписано та Замовнику примірник договору про закупівлю підписаний зі сторони учасника-переможця спрощеної закупівлі не повернуто. При цьому, 16.03.2021 року, у відповідь на лист Замовника від 04.03.2021 року № 077/227-281, на адресу Замовника надійшов лист ФОП Оболонков І.М. від 10.03.2021 року № 3, згідно з яким учасник виявив згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано Замовником умовах, чим фактично відмовився від одержаної від Замовника пропозиції та вніс нову пропозицію укласти договір на нових умовах, які відрізняються від змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі, умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оприлюднених Замовником, проєкту договору та вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Частинами 11 та 12 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Частиною 15 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. Частиною 5 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з частиною 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. За приписами частини 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі. Частиною 1 статті 43 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що у разі укладення договору з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону, укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами 5 і 6 статті 33, крім випадків зупинення перебігу строків у зв'язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону, договір про закупівлю є нікчемним. Таким чином, договір про закупівлю у строки та з дотриманням вимог, що передбачені частиною 15 статті 14, частинами 5 і 6 статті 33 та встановлені частиною 4 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" з учасником, який визначений переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-02-05-002289-c, не укладений з вини ФОП Оболонкова І.М., який відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав Замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 3 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю. Відповідно до частини 7 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі відмови переможця спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, визначає переможця спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Саме тому, уповноваженою особою КП УЗН Голосіївського району м.Києва 25.03.2021 року прийнято обґрунтоване рішення про відхилення, викладених у зверненні Фізичної особи-підприємця Оболонкова Ігоря Миколайовича від 22.03.2021 року № 27, вимог про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 18.03.2021 року про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Оболонкова Ігоря Миколайовича, якого було визначено переможцем спрощеної закупівлі товару: вікна та підвіконня (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), в електронній системі закупівель UA-2021-02-05-002289-c та про визнання такого учасника переможцем у відповідній спрощеній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено