• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)

Торги не відбулися

469 923.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 349.62 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 14:40 - 17.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 67471cdd35684ec6a3b4c0d3b097d345
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004365-b.a4
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Просимо розглянути нашу скаргу (у додатку).
Дата розгляду скарги: 01.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2021 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.04.2021 17:33
Дата виконання рішення Замовником: 29.04.2021 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕЛА УКРАЇНА" за процедурою закупівлі – "послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-05-004365-b
Автор: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Борисенко Ігор Юрійович +380950108250 ukr@chela.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга на прийняте замовником рішення за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Катарес"

Номер: 616aaa6f229d4fcd98b867e6e256af21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004365-b.b3
Назва: Скарга на прийняте замовником рішення за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Катарес"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАТАРЕС» вимагає перегляду рішення тендерного комітету, яке висвітлено в Протоколі №5 від 12.03.2021р., щодо дискваліфікації нашого підприємства. Зазначений протокол висвітлює неправдиву інформацію, а саме: 1. Щодо інформації про відсутність в складі нашої тендерної пропозиції інформації в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених у пунктах 6,12,13 частини першої та частини другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що дана інформація в повному обсязі наявна в складі нашої тендерної пропозиції: - Стосовно п.6 ст 17 надано «Довідку про вчинення корупційних правопорушень» (завантажено до ЦБД 18.02.2021р. 16:44), «Довідка про судимість» (завантажено до ЦБД 18.02.2021р. 16:44); - Стосовно п. 12 ст 17 надано «Довідку про вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми» (завантажено до ЦБД 18.02.2021р. 16:44); - Стосовно п. 13 ст. 17 надано «Довідку про заборгованість із сплати податків і зборів ( обов’язкових платежів)» (завантажено до ЦБД 18.02.2021р. 16:43); 2. – Щодо інформації про відсутність назви документу, що посвідчує посаду особи учасника – директора підприємства звертаємо Вашу увагу, що дана інформація в повному обсязі зазначена в заяві № 16/02 від 15.02.2021р. а саме в 2-й та 3-й строчці документу –«…директор ТОВ «Катарес» (відповідно до статут та Наказу №1-к від 01.03.2011р.)…». Крім того звертаємо Вашу увагу, що у випадку виявлення замовником невідповідності в інформації, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Висвітлені невідповідності в протоколі з №5 від 12.03.2021р. відсутні у Вимозі про усунення невідповідностей опубліковані в ЦРБ 10.03.2021р. 14:49, що є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги вищезазначене, вимагаємо детально та уважно вивчити нашу тендерну пропозицію та скасувати рішення тендерного комітету, яке висвітлено в Протоколі №5 від 12.03.2021р., щодо дискваліфікації ТОВ «КАТАРЕС». У випадку вашої бездіяльності будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби та Антимонопольного комітету України с приводу незаконних дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимоги, що визначена частиною 3 статті 31 Закону, повідомляємо наступне. 1. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно рішення № 5 від 12.03.2021 р. замовником, при розгляді тендерної пропозиції учасника, було виявлено невідповідність умові п. 1 таблиці 1 Розділу І Додатку 2 тендерної документації (далі – Документація), відповідно до якої учасник у складі пропозиції повинен був надати інформацію у довільній формі про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених у пунктах 6, 12, 13 частини першої та частині другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасником в складі пропозиції було надано інформацію про відсутність підстав для відмови в його участі в процедурі закупівлі, які визначені у пунктах 6, 12, 13 частиною першою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», водночас у складі пропозиції учасника не має інформації про відсутність підстави для відмови в участі учасника в процедурі закупівлі визначеною частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», про що було зазначено в оприлюдненому рішенні замовника. 2. Відповідно до умови пункту 3 розділу V Документації зазначено, що замовником умовами тендерної документації та додатків до даної тендерної документації встановлені інші вимоги, які мають підтверджувати кваліфікацію учасника, критерії відповідності технічного завдання предмета закупівлі та інші вимоги встановлені замовником відповідно до чинного законодавства. На виконання п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації учасник у складі пропозиції повинен надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника. Дана вимога передбачає надання інформації у вигляді Заяви від уповноваженої особи учасника на згоду обробки персональних даних такого учасника із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують осіб, які є посадовими особами в учасника (дана умова застосовується для учасників, які є юридичними особами), та/або уповноважених осіб учасника (дана умова застосовується для інших учасників, які не є юридичними особами). Замовником визначено необхідність надання від учасника назв документів, що посвідчують особи, учасника (юридичної особи), які є посадовими у розумінні умов тендерної документації. Згідно до умови визначеної в пункті 1 розділу III Документації відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі власної тендерної пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства. На виконання умови, визначеної у п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації, у складі пропозиції учасником надано заяву вих. №16/02 від 15.02.2021р. При цьому учасником не зазначено інформації із назвою документів, що посвідчують посадових осіб учасника. Натомість у заяві (вих. №16/02 від 15.02.2021р.) навпроти усіх працівників зазначено назви документів - наказ та навпроти посадової особи – статут і наказ, які не можуть за своїм змістом посвідчувати посадових осіб учасника. Наказ про призначення на посаду працівника та статут учасника ніяким чином не може посвідчувати особу працівника (в т.ч. посадову особу) учасника. Пунктом 1 розділу I Документації замовником визначено поняття «посадова особа учасника», це - працівник, який має трудові відносини із учасником процедури закупівлі (підприємством або фізичною особою-підприємцем), та наділений організаційно-розпорядчими обов'язками (наявність яких є характерним для поняття "посадова особа"). Організаційно-розпорядчими є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники підприємств, інших установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (директори, члени наглядової ради, начальники або завідуючі цехів, лабораторіями, кафедрами, відділів, секторів), їх заступники, члени наглядової ради (у разі її утворення), члени виконавчого органу та інших органів управління підприємства, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири, менеджери, головні бухгалтери тощо). При цьому, посадова особа наділена певним обсягом повноважень і в їх межах має право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини (наприклад, право підпису розпорядчих документів, право прийняття та звільнення працівників, застосування дисциплінарних чи адміністративних стягнень, підписання фінансових документів, чи документів, які мають відношення до господарської діяльності підприємства, тощо). Згідно до інформації наданої у складі пропозиції учасника, особою, яка є посадовою, у розумінні умов Документації, є директор Шкарбань Сергій Іванович. З урахуванням вимог, які викладені у Документації, учасником не виконано умову визначену п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації наданням заяви (вих. №16/02 від 15.02.2021р.), так як у даній заяві не зазначено назв документів, які можуть посвідчувати таких осіб, у відповідності до чинного законодавства, які, в свою чергу, є посадовими особами учасника у розумінні тендерної документації. Встановлений факт свідчить про те, що учасник не виконав умову Документації, визначену п.5.1 розділу I Додатку 3 Документації, а тому несе відповідальність за зміст пропозиції наданих в складі власної тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства. Крім того, слід зазначити, що вище виявленні замовником невідповідності пропозиції учасника тендерній документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв закупівлі відповідно до частини другої ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та які визначені у таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації. Отже, тому ці невідповідності відсутні у оприлюдненому замовником 09.03.2021 р. повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника повинна була бути відхилена замовником, так як пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга Замовнику

Номер: e2837e24b9d94c5d9eb15fe40771b475
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004365-b.a2
Назва: Скарга Замовнику
Вимога:
Просимо розглянути нашу скаргу (у додатку).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до умови пункту 3 розділу V Документації зазначено, що Замовником умовами тендерної документації та додатків до даної тендерної документації встановлені інші вимоги, які мають підтверджувати кваліфікацію учасника, критерії відповідності технічного завдання предмета закупівлі та інші вимоги встановлені Замовником відповідно до чинного законодавства. На виконання п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації учасник у складі пропозиції повинен надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника. Дана вимога передбачає надання інформації у вигляді Заяви від уповноваженої особи учасника на згоду обробки персональних даних такого учасника із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують осіб, які є посадовими особами в учасника (дана умова застосовується для учасників, які є юридичними особами), та/або уповноважених осіб учасника (дана умова застосовується для інших учасників, які не є юридичними особами). Замовником визначено необхідність надання від учасника назв документів, що посвідчують особи, учасника (юридичної особи), які є посадовими у розумінні умов тендерної документації. Згідно до умови визначеної в пункті 1 розділу III Документації відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі власної тендерної пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства. На виконання умови, визначеної у п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації, у складі пропозиції учасником надано заяву-згоду на обробку персональних даних вих. №2021-293 від 17.02.2021р. При цьому учасником не зазначено інформації із назвою документів, що посвідчують посадових осіб учасника. Натомість у заяві-згоді на обробку персональних даних вих. №2021-293 від 17.02.2021р. навпроти усіх працівників зазначено назви документів - наказ та навпроти посадової особи - наказ і рішення, які не можуть за своїм змістом посвідчувати посадових осіб учасника. Наказ про призначення на посаду працівника та рішення учасника ніяким чином не може посвідчувати особу працівника (в т.ч. посадову особу) учасника. Пунктом 1 розділу I Документації Замовником визначено поняття «посадова особа учасника», це - працівник, який має трудові відносини із учасником процедури закупівлі (підприємством або фізичною особою-підприємцем), та наділений організаційно-розпорядчими обов'язками (наявність яких є характерним для поняття "посадова особа"). Організаційно-розпорядчими є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники підприємств, інших установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (директори, члени наглядової ради, начальники або завідуючі цехів, лабораторіями, кафедрами, відділів, секторів), їх заступники, члени наглядової ради (у разі її утворення), члени виконавчого органу та інших органів управління підприємства, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири, менеджери, головні бухгалтери тощо). При цьому, посадова особа наділена певним обсягом повноважень і в їх межах має право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини (наприклад, право підпису розпорядчих документів, право прийняття та звільнення працівників, застосування дисциплінарних чи адміністративних стягнень, підписання фінансових документів, чи документів, які мають відношення до господарської діяльності підприємства, тощо). Згідно до інформації наданої у складі пропозиції учасника, особою, яка є посадовою, у розумінні умов Документації, є директор Борисенко Ігор Юрійович. З урахуванням вимог, які викладені у Документації, учасником не виконано умову визначену п.5.1 таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 Документації наданням заяви-згоди на обробку персональних даних вих. №2021-293 від 17.02.2021р., так як у даній заяві-згоді не зазначено назв документів, які можуть посвідчувати таких осіб, у відповідності до чинного законодавства, які, в свою чергу, є посадовими особами учасника у розумінні тендерної документації. Встановлений факт свідчить про те, що учасник не виконав умову Документації, визначену п.5.1 розділу I Додатку 3 Документації, а тому несе відповідальність за зміст пропозиції наданих в складі власної тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника повинна була бути відхилена Замовником, так як пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовника

Номер: a44cda312e1048998ca1ddc30064f01b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004365-b.c1
Назва: Вимога Замовника
Вимога:
Просимо розглянути нашу скаргу (у додатку).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано документ у додатку
Дата скасування: 09.03.2021 16:14