-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони)
Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою. Місце надання послуг: м. Рівне та Рівненська область, за адресами Замовника та філій замовника (за адресами об’єктів замовника, зазначених в Додатку № 5 тендерної документації)
Завершена
2 111 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 945.00 UAH
мін. крок: 0% або 945.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2021 14:39 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
8 постів в аналогічному договорі
Номер:
4069cbeea7bb4075b97c30f6cba8ecdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-009264-a.a3
Назва:
8 постів в аналогічному договорі
Вимога:
ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлює вимоги до аналогічних договорів - ні щодо обсягу, ні щодо терміну чи об'єктів. То на підставі якого НПА Ви встановлюєете вимогу про 8 цілодобових постів?
Пов'язані документи:
Замовник
- Повідомлення 11.02.2021 17:47
Дата подачі:
09.02.2021 10:38
Вирішення:
«Шановний учасник, на Вашу вимогу UA-2021-02-05-009264-А.А3 повідомляємо, що закупівля Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони) оголошена з метою охорони об’єктів Замовника у м. Рівне та Рівненській області, за адресами Замовника та філій Замовника, у відповідності з Додатком № 5 тендерної документації. Стосовно вимоги тендерної документації надати учасниками копію аналогічного договору предметом якого є надання послуг з фізичної охорони не менше 8 постами охорони.
Згідно з ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до листа МЕРТУ N 3304-06_1900-06 від 17.01.2018, вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є одним з кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає замовнику змогу зрозуміти, що учасник вже надавав аналогічні послуги предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Замовник планує закупити охоронні послуги для 8 центрів зайнятості, які розташовані у 8 різних населених пунктах Рівненської області для забезпечення цілодобової охорони майна та громадського порядку на території об’єктів та не допущення проникнення сторонніх осіб на об’єкти. Дані послуги мають надзвичайно важливе соціальне значення, тому Замовником на підтвердження надійності, відповідальності та виконання покладених на нього функцій в частині організації ефективної роботи у складі тендерної документації зазначив вимогу про надання копії договору (який виконаний або виконується) з надання послуг з фізичної охорони не менше 8 постами охорони.
Замовник вважає, що з аналогічного договору (надання послуг одним постом охорони) важко зробити висновок чи насправді потенційний постачальник може організувати та якісно надавати послуги з фізичної охорони одночасно у декількох населених пунктах та чи сумлінно він може виконувати свої зобов’язання.
Закон передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник до тендерної документації включив вимоги щодо надання певної інформації, яку вважав за необхідне включити, беручи до уваги, що такі вимоги передбачені законом (ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), маючи за мету отримання послуг належної якості. Замовник законно має право вимагати від потенційних учасників підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме і визначив «довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору (за умовами якого, учасник надавав/надає послуги фізичної охорони) із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника”.
Аналогічним вважається договір про закупівлю послуг з охорони за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (щодо надання послуг фізичної охорони)/ за кодом ДК 021:2015 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (щодо надання послуг фізичної охорони).
Предметом аналогічного договору є надання послуг з фізичної охорони не менше 8 постами охорони.
На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копія вказаного в довідці договору з дотриманням вищезазначеної вимоги (аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо. Якщо в договорі є посилання на додатки до нього або інші невід’ємні його частини, а учасником додатки або інші невід’ємні його частини надано не було, це означає, що учасник не виконав вимогу замовника про надання оригіналу або копії аналогічного договору).
- акти виконаних робіт/наданих послуг, що свідчать про виконання наданого договору;
- позитивний лист-відгук до наданого договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати договору та назви робіт /послуг, ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості наданих послуг.
Примітка: документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних».
Вимоги Замовника щодо наявності досвіду відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не обмежують права участі у закупівлі. Предмет закупівлі відповідає коду за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги. Замовник діє відкрито і прозоро, маючи за мету надання послуг охоронними компаніями, які мають певний досвід та є професіоналами у своїй сфері. Дана вимога направлена виключно для можливості залучення Виконавця, який забезпечить якісне та вчасне надання послуг з охорони приміщень та території, та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки період не обмежується певним роком (терміном надання послуг) чи структурою власності (державний, комунальний чи приватний Замовник). Замовник повинен бути впевненим, що отримає послуги необхідної та належної якості, а це може бути належним чином доведено наданням інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Надання послуг охоронними компаніями без досвіду, зокрема, для замовника без досвіду охорони об’єктів не менше 8 постами охорони, в свою чергу призведе до порушення права замовника на придбання якісної послуги за ціною, сформованою в умовах конкуренції, що, у свою чергу, матиме результат необґрунтовані перевитрати (нераціональне витрачання) бюджетних коштів. Закон не має виключень та заборон щодо надання учасниками інформації Замовнику, яка йому необхідна, для закупівлі, зважаючи на характер послуг.
Слід також зазначити, що на території України згідно інформації отриманої із сайту МВС України, мають право на провадження охоронної діяльності, відповідно до отриманої ліцензії, понад 8000 компаній, фірм та фізичних осіб-підприємців, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Враховуючи вищевикладене, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Меморандум з УПО
Номер:
520a95f78a4447c8a0b332242bbf2fda
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-009264-a.a2
Назва:
Меморандум з УПО
Вимога:
Шановний замовнику, дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною. Відповідно до статті 19 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
З приводу дискримінації вимоги - врахуйте те, що охоронна ліцензія не має обмежень за часом, територією чи простором і надає суб’єкту право САМОСТІЙНО надавати послуги охорони. Логічно, що такий документ Вам зараз зможе надати лише учасник, який вже має меморандум чи договір з поліцією, а укладати його наперед (на етапі подачі пропозиції) - нераціонально, адже немає гарантії, що учасник переможе і виправдає зусилля з укладення такого договору (порушення принципу економії та ефективності). З приводу неправомірності вимоги - на підставі чого учасники повинні укладати такий договір? Якщо учасник самостійно може надавати послуги і не потребує залучення допомоги поліції, чому Ви висуваєте таку вимогу і покладаєте на нього цей обов'язок? Вкажіть нормативно-правовий акт у якому зазначено, що такий договір є обов'язковим для всіх суб'єктів охоронної діяльності!!! Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати вимогу про договір чи меморандум з поліцією та внести відповідні зміни, інакше дана вимога буде оскаржена в АМКУ!
Пов'язані документи:
Замовник
- Повідомлення 11.02.2021 17:39
Дата подачі:
09.02.2021 10:36
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення вилучити вищевказану вимогу тендерної документаці, внести зміни до тендерної документації та задовільнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Офіс в Рівному
Номер:
36137c7ee9574e17a3167822c405e240
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-05-009264-a.a1
Назва:
Офіс в Рівному
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки право реалізації товару не може бути обмеженим територіально і діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по регоінам чи містам. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Рівному та області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх. Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Рівному та мати своїх регіональних предстанвиків, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Рівному. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Рівного, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс (сервісний центр) у Рівному.
Пов'язані документи:
Замовник
- Повідомлення 11.02.2021 17:37
Дата подачі:
09.02.2021 10:36
Вирішення:
«Шановний учасник, на Вашу вимогу UA-2021-02-05-009264-А.А1 повідомляємо, що закупівля Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони) оголошена з метою охорони об’єктів Замовника у м. Рівне та Рівненській області, за адресами Замовника та філій Замовника, у відповідності з Додатком № 4 тендерної документації.
Стосовно вимоги тендерної документації надати учасниками Інформаційну довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою*, з інформацією про наявність офісу (власного або орендованого) та/або філії в м. Рівне та/або Рівненській області із зазначенням адреси розташування та контактних телефонів.
Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником, зазначено у тендерній документації умову - “Учасник, який подає тендерну пропозицію надає сканований оригінал або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення), або договір(и) оренди приміщень в м. Рівне та/або Рівненській області (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції)”. Ваше твердження про те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є недоречним.
Зокрема, в м. Рівне та Рівненській області провадять свою діяльність охоронні компанії, серед яких є і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, що надають послуги з фізичної охорони та реагування групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Рівне на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією не передбачено вимоги щодо реєстрації охоронної компанії в м. Рівне або Рівненській області, а тому вимога щодо надання копії документів, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення), або договір(и) оренди приміщень в м. Рівне та/або Рівненській області документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції, є такою, що відповідає діючому законодавству, та не може бути визнана дискримінаційною, і такою, що обмежує права можливих учасників торгів, або такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації, тому не може бути виключена з тексту тендерної документації.
Замовник також вважає за необхідне у період розгляду пропозиції Учасників, ознайомитися із станом обладнання та матеріально-технічної бази учасника до визначення переможця торгів.
Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, які зареєстровані в м. Рівне або Рівненській області, так і таких, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають офісні приміщення, як один з основних складових необхідної матеріально-технічної бази в м. Рівне та/або Рівненській області»
Статус вимоги:
Відхилено