• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (промислова пральна машина )

ДК 021:2015 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (промислова пральна машина )

Завершена

171 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 710.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 14:36 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Незгода з результатами вибору переможця

Номер: c9591ae82a1543a5a98bd30d6b98e7c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004305-b.b3
Назва: Незгода з результатами вибору переможця
Вимога:
Ми, Фізична особа-підприємець Аверін Артем Іванович, висловлюємо свою незгоду щодо відповіді Замовника «Комунальна установа «Веселівський ПНІ» Запорізької обласної ради» на нашу вимогу про перегляд результатів аукціону по закупівлі код за ДК 021:2015 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів (промислова пральна машина), ID UA-2021-02-05-004305-b. Ми згодні з тим, що головною метою проведення публічних закупівель є максимальна економія державних коштів. Але насамперед потрібно дотримуватись принципів законності та прозорості при визначенні переможців. За результатами електронного аукціону Замовник визначає переможцем закупівлі Учасника, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, але не відповідає умовам, визначеним Замовником в оголошенні про спрощену закупівлю по декількох пунктах (які, на наш погляд, є суттєвими при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі). Слід зазначити, що Замовник не встановив меж цих параметрів «не більше» або «не менше», а чітко прописав їх значення. Отже, Замовник «Комунальна установа «Веселівський ПНІ» Запорізької обласної ради» не дотримується головного принципу, зазначеного ним у відповіді з посиланням на п.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», «...відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі...», а також визначеного у підпункті 19 п.1. ст.1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець спрощеної закупівлі – учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною…». Замовник також не прийняв до уваги те, що інформація про технічні характеристики предмету закупівлі на офіційному сайті виробника (він же і є Учасником, який визнаний переможцем), відрізняється від інформації, наданої у складі пропозиції. (Надано посилання на офіційну сторінку Учасника та документ, що підтверджує цю інформацію). На підставі вищезазначеного, вважаємо, що дії Замовника «Комунальна установа «Веселівський ПНІ» Запорізької обласної ради» щодо акцептування учасника без дотримання положень Закону України «Про публічні закупівлі» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу учасника торгів – ФОП "АВЕРІН АРТЕМ ІВАНОВИЧ" повідомляємо наступне: Ще раз наголошуємо що Замовник Дотримується Закону України « Про публічні Закупівлі» де вказано Згідно Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також ст14, п.11 Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Тож рішення про учасника ВИРОБНИКА, з найбільш вигідною пропозицією є не упередженим, а економічно вигідним. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Суть системи проста – більше прозорості, менше бюрократії та значна економія ... Економія бюджетних коштів . Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Також перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – питома вага ціна! У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Згідно Закону замовник має, приймати аналоги та/або еквіваленти які є у пропозиціях учасників. Вирішено Вимогу відхилити !
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 58c6a12535e548c4a74c14accd4cebfa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004305-b.b2
Назва: Порушення закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Порушення закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу учасника торгів – ФОП "АВЕРІН АРТЕМ ІВАНОВИЧ" повідомляємо наступне: Замовником Дотримується Закону України « Про публічні Закупівлі» де вказано Згідно Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також ст14, п.11 Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Тож рішення про учасника ВИРОБНИКА, з найбільш вигідною пропозицією є не упередженим, а економічно вигідним. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Суть системи проста – більше прозорості, менше бюрократії та значна економія ... Економія бюджетних коштів . Також Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Вирішено Вимогу відхилити !
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

порушення закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: f047f34242c4466c85a194b3eef7c224
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-004305-b.b1
Назва: порушення закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
порушення ст.1 та ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: потреба додати Додатки
Дата скасування: 22.02.2021 14:44