• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Крупа гречана, крупа пшенична "Артек", пшоно, рис, крупа вівсяна, борошно пшеничне в/г вагове

Завершена

447 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 238.75 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 13:04 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: 116e482c589040199f2a0619c3e74ca8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b6
Назва: Вимоги
Вимога:
Замовником встановлено вимогу у тендерній документації про надання сертифікатів: ДСТУ ІSO 9001:2015; ДСТУ ІSO 22000:2007; ДСТУ ІSO 14001:2015, які Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції. Даною вимогою, Замовник вказує на конкретний ланцюг, який складається з виробництва, переробки, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізації товарів, чим звужує коло учасників лише до виробника, оскільки зазначений ланцюг змозі виконати виключно виробник товару. Встановлення у тендерній документації таких вимог порушує принципи здійснення закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тому враховуючи вище викладене, вимагаю виключити зазначені дискримінаційні вимоги, які призводить до штучного звуження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Замовник не вважає, що вимоги, які висуваються до предмету закупівлі, є такими, що якимось чином обмежують коло Учасників. Стандарт ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, тощо. Даний стандарт без особливих проблем може бути інтегрований з іншими стандартами ISO, такими як ISO 9001. Стандарт ДСТУ ISO 22000 : 2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів. Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності, до них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» установлює вимоги до системи управління якістю, показує здатність організації надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовує законодавчі та регламентувальні вимоги. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно та обґрунтовано зазначив вимоги до учасників в тендерній документації, щодо підтвердження відповідності національним стандартам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: 9daa323e2baf43178e87d70c8060d545
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b5
Назва: Вимоги
Вимога:
Замовником у п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку про наявність працівників, у кількості, необхідній для здійснення систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів. У додатку 5 до Тендерної документації Замовник зазначає, що доставка здійснюється до комори кожного закладу окремо, навантажувальні – розвантажувальні роботи здійснюються силами Учасника. Замовник, встановлюючи зазначені вимоги без надання переліку конкретних посад працівників, які на думку Замовнику мають забезпечити систематичність, безперебійність якісне постачання харчових продуктів, створює умови існування того, що при оцінці пропозиції Замовник може відхилити таку пропозицію з підстав недостатньої кількості працівників, які зазначить учасник, тим самим призведе до не об’єктивної та упередженої оцінки учасника процедури закупівлі та порушить принципи здійснення закупівель, в частині рівного ставлення до учасників. Тому, для того щоб виключити подвійне розуміння даної вимоги, та об’єктивної неупередженої оцінки, прошу Замовника внести зміни до ТД в тій частині, щоб конкретизувати, які саме працівники, необхідні для постачання предмету закупівлі та їх кількість.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги щодо обов’язкової кількості працівників та їх переліку. Головна вимога ч.2 с.16 Закону – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Господарюючий суб’єкт на підставі комерційного розрахунку, а також с.42 Конституції України, ст..44,64 Господарчого Кодексу та інших нормативних актів, самостійно визначає які саме працівники та їх кількість , необхідні для здійснення систематичного, безперебійного та якісного постачання предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: e682237e0485475b8ae2dfd39cc6beb7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b4
Назва: Вимоги
Вимога:
Замовником в пункті 3.7. частини 3 ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання у складі пропозиції учасником сканований з оригіналу сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007) або еквівалент, виданий на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію товарів із зазначенням кодів ДКПП на продукцію, що закуповується. Статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що усі оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Пунктом 7 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Згідно п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому враховуючи вище викладене, Замовник порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні законодавчі підстави включення вимоги щодо сертифікату ДСТУ ІSO 22000:2007) або еквівалент в умови ТД, тому вимагаю виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка призводить до штучного звуження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стандарт ДСТУ ISO 22000 : 2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (НАССР) установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання людиною. Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосовування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності. До них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Стандарт застосовують організації, які залучені до будь-якого аспекту харчового ланцюга та бажають запровадити системи, які гарантують безпечні продукти на постійній основі. Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продуктів, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції. У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я дітей в закладах освіти та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, Замовник особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту немає. Надання сертифікату на Систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 : 2007 (ISO 22000 : 2005. IDT) є підтвердженням запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Отже, вимога Замовника надати Сертифікат на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 : 2007 (ISO 22000 : 2005. IDT) є правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: 31674cf8c1dc452cb71e019b32545f42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b3
Назва: Вимоги
Вимога:
Замовником в пункті 3.7. частини 3 ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання у складі пропозиції учасником сканованого з оригінала, сертифікат на систему екологічного менеджменту (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 14001:2015) або еквівалент, виданий на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію товарів, що закуповуються. Щодо цього зазначаю, що моя підприємницька діяльність, як постачальника продуктів харчування не підпадає під дію п.8 ч.3 ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Іншим нормативно-правовими актами України не встановлено обов'язок постачальника продуктів харчування проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів та отримувати сертифікат на таку систему. Згідно п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому враховуючи все вище викладене Замовник порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні законодавчі підстави включення вимоги щодо сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 в умови ТД, тому вимагаю виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка призводить до штучного звуження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду. Сертифіковані на даний стандарт підприємства демонструють своє ставлення до захисту навколишнього середовища. Стандарт ISO 14001 встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, і т.п. Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 14001: 2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», є правомірною та обґрунтованою щодо підтвердження відповідності національним стандартам заходів із захисту довкілля у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: 45aaefdfb66648f78308ec0998f7f7fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b2
Назва: Вимоги
Вимога:
Замовником в пункті 3.7. частини 3 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання учасником в складі пропозиції сканованого з оригіналу, сертифікату на систему управління якістю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015) або еквівалент, виданий на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію товарів, що закуповуються. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ISO це міжнародні стандарти, які допомагають підприємствам нормалізувати їх систему менеджменту, водячи зокрема такі системо утворюючі поняття, як внутрішній аудит, процесний підхід, коригувальні та запобіжні дії. Проте такі стандарти жодним чином не передбачені чинним законодавством України, як обов’язкові для впровадження. Крім того згідно п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання документів,які підтверджують його кваліфікаційну відповідність, а саме: 1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 жодним чином не впливає на підтвердження вищезазначеної інформації. Також необхідно зазначити, що принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників, рівне ставлення до них. Тому враховуючи все вище викладене, Замовник порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні законодавчі підстави включення вимоги щодо сертифікату ДСТУ ІSO 9001:201 в умови тендерної документації, тому вимагаю виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка призводить до штучного звуження кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником вимагається сканований з оригінала, сертифікат на систему управління якістю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015) або еквівалент. Така вимого не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством. Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є Національним стандартом України, частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» якого передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку», а також, що «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління. Одним із доказів необхідного рівня якості продукції є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Наявність у Учасника сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність Учасника постачати продукцію у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 9001:2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є правомірною та обґрунтованоющодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: ba1599d9697d4678b2ad0f6d2af4e3ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-003196-b.b1
Назва: Вимоги
Вимога:
1. Замовником у тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: п.п. 1.8.4 та 1.8.5. розділом Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен надати Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (РНОКПП) – для фізичних осіб; Паспорт (для фізичних осіб) 1-5 сторінка та сторінка з останньою реєстрацією місця проживання. Дана умова порушує мої законні права як потенційного Учасника в розумінні ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: персональні дані- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом. Згідно п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. Згідно п.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. ОТЖЕ, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації, яка може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Замовником передбачено надання згоди на обробку персональних даних, але я маю повне законне право не надавати такої згоди і, як наслідок дані дії у частині не надання згоди на обробку персональних даних не створюють жодних юридичних наслідків, які б могли слугувати законним відхиленням моєї пропозиції. Крім того, я як потенційний Учасник не можу бути впевненим в тому, що Замовник в змозі забезпечити належне збереження інформації про мене. Тому враховуючи все вище викладене, вимагаю у Замовника виключити вимоги щодо надання у складі пропозиції паспорту та коду, оскільки вони не мають законодавчого обґрунтування включення до умов Тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником з урахуванням норм ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена відповідна вимога. Крім того, з метою дотримання вимог щодо захисту персональних даних, у складі пропозиції надається відповідний лист-згода щодо обробки персональних даних.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2021 00:06