• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Завершена

478 581.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 785.81 UAH
Період оскарження: 05.02.2021 08:47 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 5c6fa378fa6245c2958a94a7c62abe85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-000217-b.a2
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачається, що базова станція має бути видана на власника транспорту реагування. Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність", транспорт реагування - це транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності. Тобто, Законом прямо передбачено виключно один вид володіння - власність, Звідси випливає, що і базова станція має бути оформлена виключно на Учасника торгів/власника транспортного засобу. Разом з тим, Закон "Про радіочастотний ресурс" дозволяє використовувати базову станцію власну, орендовану або залучати до надання послуг радіозвязку спеціалізовані компанії, що мають відповідну ліцензію від Укрчастотнагляд; Закон України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності передбачають використання радіостанцій/базових станцій, проте не обмежують виду володіння - власне, орендоване чи залучене на підставі договору. Враховуючи вказане, вимога щодо підтвердження наявності базової станції саме у ВЛАСНОСТІ Учасника є неправомірною та суперечить принципам недискримінації учасників та рівного ставлення до них, суттєво звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо вилучити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Якщо дочитати до кінця п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, то останній абзац містить інформацію наступного змісту: «…У разі, якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності, надати документи, що підтверджують законність використання транспорту реагування Учасником…» Таким чином, з огляду на зміст п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, остання не містить вимоги щодо підтвердження наявності базової станції саме у ВЛАСНОСТІ Учасника та не обмежує виду володіння - власне, орендоване чи залучене на підставі договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

усунення дискримінаційних вимог

Номер: c2b651aafae0448e90474cd29c60f3d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-05-000217-b.a1
Назва: усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до квліфікаційних вимог, Учасник має надати документальне підтвердження наявності власної базової станції. Однак, відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність", "Про радіочастотний ресурс", Ліцензійний умов провадження охоронної діяльності, субєкт охоронної діяльності може використовувати радіозвязок як із залученням власної базової станції, так і орендованої. Окрім того, послуги радіочастотного ресурсу можуть надавати спеціалізовані компанії, які мають відповідну ліцензію. Таким чином, вимога щодо наявності виключно власної базової станції суттєво звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які орендують базову станцію або отримують таку послугу ліцензованою компанією. Враховуючи вказане, просимо вилучити вказану вимогу із тендерної документації, або передбачити можливість використання орендованої базової станції та/або залучення спеціалізованої ліцензованої компанії до надання послуг радіочастотного моніторингу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації. Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги, щодо надання копії документу (дозволу) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, та додатково копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу зв'язку (базова станція). Тобто, тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо наявності виключно власної базової станції. Відповідно до пункту 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України». Таким чином, транспорт реагування (який є одним з основних засобів при наданні послуг, що є предметом закупівлі), повинен бути обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку. Пунктом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання. Згідно з пунктом 32 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Надання передбаченого тендерною документацією документу (дозволу) запевнить Замовника у наявності в учасника необхідної матеріально-технічної бази відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність». Вищезазначені вимоги встановлені Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може отримати дані документи (дозволи) в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2021 10:04