-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Перемоги в с. Старий Кривин Хмельницької обл., код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: поточний ремонт дорожнього покриття, відповідний код – 45233200-1
Завершена
544 783.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 723.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 723.92 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 20:01 - 16.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БК «ВІАКОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника
Номер:
23c5ed9dc0f9464986e930366691c8c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-014489-a.c1
Назва:
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БК «ВІАКОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника
Скарга:
Щодо відхилення пропозиції ТЗОВ «БК «ВІАКОМ»
У протоколі №20 від 26.02.2021 про відхилення пропозиції ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» Замовник зазначає що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме вимозі пункту 1 Додатку 1 тендерної документації:
1. У Технічних, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання) при наданні послуг з поточного ремонту дорожнього покриття повинні використовуватись наступні матеріали: - асфальтобетон тип А марка 1.
- Учасником у складі тендерної пропозиції подано підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, в розрахунку якої закладено використання під час надання послуг асфальтобетону типу Г, що є недоцільним, оскільки він при ремонті дорожнього покриття не використовується.
Згідно п 1.6. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» матеріали, які будуть використовуватись під час надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття: - асфальтобетон тип А марка 1;
Також даним Додатком визначено:
6 Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону ( h=30мм, площа 73,63м2, асфальтобетон тип А, марка 1)
8 Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей (асфальтобетон тип А, марка 1)
На виконання зазначених вимог ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у складі своєї пропозиції надало документ з назвою «кошторисна документація.pdf» який на сторінці 10 містить підписаний документ з назвою «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1» який містить всі необхідні розрахунки у відповідності до вимог Тендерної документації замовника, зокрема, але не виключно у складі розділу IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції:
17 +С1421-9835 Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi,
тип А, марка 1 т 130,786536
На підтвердження даної інформації наводимо скріншот з екрану:
Таким чином, ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» виконало всі вимоги Тендерної документації в щодо матеріалів які будуть застосовані під час виконання договору, та не може бути відхиллено із зазначених Замовником підстав.
2. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-з:2013 на ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою при визначенні
коштів на покриття адміністративних витрат використовується усереднений коефіцієнт 1,23 від загальних трудовитрат виконаних робіт.
- Учасником при визначенні величини адміністративних витрат примінений усереднений коефіцієнт 1,79 який використовується для об’єктів будівництва класу наслідків СС3.
Відповідно до пункту 15 Продовження Додатку 2 до тендерної документації ТАБЛИЦЯ 3 до ціни тендерної пропозиції, мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Держаних будівельних норм ДСТУ Б Д. 1.1.-1:2013 (з доповненнями) з урахуванням змін:
- розрахунок заробітної плати в межах, які рекомендує Мінрегіонбуд України;
- дата поточних цін на матеріальні ресурси;
- вартість витрат на транспортування матеріальних ресурсів;
- вартість експлуатації машин та механізмів;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
На виконання зазначених вимог ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у складі своєї пропозиції надало документ з назвою «кошторисна документація.pdf» який містить всі необхідні розрахунки у відповідності до вимог Тендерної документації замовника, а саме:
- розрахунок заробітної плати в межах, які рекомендує Мінрегіонбуд України;
- дата поточних цін на матеріальні ресурси;
- вартість витрат на транспортування матеріальних ресурсів;
- вартість експлуатації машин та механізмів;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Згідно пункту 17 Вимог щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції Учасника Продовження Додатку 2 до тендерної документації ТАБЛИЦЯ 3: Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації – підрядника.
Далі, пунктом 21 вимагається надати: Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються.
На виконання зазначених вимог ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у складі своєї пропозиції надало документ з назвою «ОПР_АР_Таб.rtf» який містить всі необхідні розрахунки виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації – підрядника у відповідності до вимог Тендерної документації замовника, зокрема, але не виключно:
Номер
за
Дод. Г
ДСТУ Найменування статей Адміністративних витратах Витрати, грн.
Разом РАВ - разом Рівень Адміністративних Витрат, що враховуються, грн.: 176455,47
ЗНРТ – загальна нормативно-розрахункова трудомісткість робіт по Актах
приймання виконаних будівельних робіт за попередній звітний період, люд.-год: 10332
А1471 - показник для визначення розміру адміністративних витрат,
грн./люд.-год.: А1471 = РАВ : ЗНРТ = 176455,47 / 10332 = 17,08
Таким чином, ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» виконало вимоги Тендерної документації, та не може бути відхиллено із зазначених Замовником підстав.
Зауважуємо, що Тендерна документація не містить окремих вимог щодо того, який саме усереднений коефіцієнт від загальних трудовитрат виконаних робіт повинен використовуватись під час визначення величини адміністративних витрат у кошторисних розрахунках учасників. Таким чином, відхилення пропозиції з підстав наведених у Протоколі № 20, а саме згідно абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» є неправомірною.
Звертаємо увагу Колегії на той факт, що пропозиція ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» була за результатами аукціону найбільш економічно-вигідною, а тому слідуючи головному принципу здійснення публічних закупівель максимальна економія – тендерна пропозиція ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» має бути визначена як переможна.
Щодо коефіцієнтів, окремо зазначимо, що предметом даної закупівлі є Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та поточний ремонт дорожнього покриття, а отже ствердження Замовника, щодо доречності використання у розрахунках адміністративних витрат окремих позицій коефіцієнтів є недоречним.
Оскільки в протоколі про відхилення пропозиції ТзОВ «ВІАКОМ», Замовник зазначає, що після детального розгляду встановлено, що у тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Вимоги тендерної документації: Надано Учасником
Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-3:2013 на ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою при визначенні коштів на покриття адміністративних витрат використовується усереднений коефіцієнт 1,23 від загальних трудовитрат виконаних робіт. Учасником при визначенні величини адміністративних витрат примінений усереднений коефіцієнт 1,79, який використовується для об’єктів будівництва класу наслідків СС3
Вважаємо за необхідне зазначити, що Даний коефіцієнт був взятий з додатку Д «Усереднені показники для визначення інвесторської кошторисної документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год., загальний кошторисної трудомісткості будівельних робіт», ДСТУ Б.Д.1.1-3:2013, дані твердження Замовника є помилковими оскільки Пропозиція ТзОВ «БК «ВІАКОМ», знаходився на етапы розгляду пропозиції, а від так вказаний додаток ДСТУ не може розглядатися як підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ». Поряд з цим зазначаємо, оскільки тендерна пропозиція ТзОВ «БК «ВІАКОМ», перебуває на стадії конкурсних торгів, при розрахунках коефіцієнту адміністративних витрат Учасник повинен використовувати (керуватися) п. 5.3, п.п.5.3.1, п.п. 5.3.2., ДСТУ Б.Д.1.1-3:2013 відповідно до якого Визначення адміністративних витрат при складені ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведені взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, п.п.5.3.1. У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період., п.п. 5.3.2 Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов’язані з виконанням будівельних робіт за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1) .
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Зазначаємо, що Протокол №20 не містить посилання на вимоги Тендерної документації які були порушені чи не додержані та Замовник не вказав в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» умовам Технічної специфікації, а тому даний протокол про відхилення є таким що протирічить приписам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» була неправомірно відхилена Замовником, а рішення про відхилення пропозиції ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Перемоги в с. Старий Кривин Хмельницької обл., код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: поточний ремонт дорожнього покриття, відповідний код – 45233200-1 за номером UA-2021-02-04-014489-a
3. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство Нетішинської міської ради "Благоустрій" – скасувати Протокол №20 від 26.02.2021 про дискваліфікацію ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у процедурі закупівлі Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Перемоги в с. Старий Кривин Хмельницької обл., код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: поточний ремонт дорожнього покриття, відповідний код – 45233200-1 за номером UA-2021-02-04-014489-a
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Віаком.docx 05.03.2021 14:49
- рішення від 10.03.2021 № 4508 + лист Замовнику.pdf 11.03.2021 17:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 № 5514.pdf 22.03.2021 16:10
- рішення від 19.03.2021 № 5514.pdf 24.03.2021 18:18
- Тендерна_документацiя.docx 12.03.2021 10:37
- Додаток_2_Вимоги_до_учасника.docx 12.03.2021 10:37
- Додаток_1_Вимоги_до_предмета.docx 12.03.2021 10:37
- Додаток_4_Проект_Договору.docx 12.03.2021 10:37
- Додаток_2_Вимоги_до_учасника.pdf 12.03.2021 10:37
- Додаток_4_Проект_Договору.pdf 12.03.2021 10:37
- Протокол ТК.Відхилення Учасника 1.pdf 12.03.2021 10:37
- Додаток_3_Форма_Тендерна_пропозицiя.doc 12.03.2021 10:37
- Тендерна документація.pdf 12.03.2021 10:37
- Пояснення до Скарги. вул.Перемоги.docx 16.03.2021 13:04
- Пояснення до Скарги. вул.Перемоги.pdf 16.03.2021 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
19.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 17:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.03.2021 18:18