-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Симона Петлюри, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Торги відмінено
134 404 597.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 672 022.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 672 022.99 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 19:45 - 03.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
ee4b63910e994131b6ff550ed0a21aac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-014414-a.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
1) У пункті 1.3.4. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати копії не менше 2-х листів-відгуків, виданих контрагентами, з яким було укладено аналогічні договори, які б містили в тому числі посилання на публічне розміщення аналогічного договору. У примітці до даного пункту тендерної документації також зазначається, що *Аналогічними є договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів інфраструктури, що є аналогічними за складом робіт згідно відомості обсягів робіт, визначеного даною тендерною документацією, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться у публічному доступі.
Зазначені вище вимоги тендерної документації призводять до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, але виконували ці роботи на замовлення недержавних суб’єктів господарювання без застосування електронних торгів, через що відомості про такі закупівлі не містяться у публічному доступі. При цьому безпосередньо на досвід виконання аналогічних робіт статусу замовника ніяк не впливає.
Таким чином, дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до таких суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищевказані вимоги тендерної документації порушують зазначені норми Закону.
Подібного висновку дійшла колегія АМКУ у своєму рішенні №16755-р/пк-пз від 04.09.2020 у закупівлі UA-2020-07-28-009938-c.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2) У пункті 1.2.7. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям від учасника вимагається надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1. При цьому надається форма довідки, яка вимагає вказати посаду, П.І.Б., інформацію про освіту, досвід роботи та підстави працевлаштування працівника. Згідно статті 2 Закону «Про захист персональних даних», персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відомості про працівників, які вимагається зазначити, не дозволять конкретно ідентифікувати особу, адже не містять телефонів, адрес, паспортних даних, ідентифікаційних кодів тощо. Вимога Замовника надати листи-згоди на усіх працівників не порушує законодавство, але вимагає від учасників необґрунтованих та зайвих витрат часу та зусиль, а також додаткових особистих контактів, які в умовах пандемії COVID-19 підвищують ризик зараження та наражають працівників на небезпеку їхнього здоров’я та навіть життя.
Переважна більшість замовників, наприклад, Національний банк України, Рахункова палата, давно вже не включають подібних вимог у тендерну документацію. Про надання згоди на обробку персональних даних достатньо додати абзац в документі «Тендерна пропозиція» за підписом уповноваженої особи учасника.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 20:51
Вирішення:
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув вимогу UA-2021-02-04-014414-a.b2 та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно та на власний розсуд згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищенаведеного, Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, з метою перевірки того, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень.
Вимоги, передбачені пунктом 1.2.7 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на усіх працівників, зазначених в довідці відповідно до п. 1.2.1., як Вами зазначено, не порушують вимог діючого законодавства. Крім цього, зазначена вимога відповідає частині другій статті 22 Закону та не є дискримінаційною.
Враховуючи викладене тендерний комітет Замовника вважає внесення вищезазначених змін до тендерної документації недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення невідповідностей
Номер:
a9c57431b2b4433ab7445265947a50aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-014414-a.b1
Назва:
Щодо усунення невідповідностей
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до п. 4.1. тендерної документації назва предмета закупівлі - Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 - щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Проте, відповідно до п. 1.1. проекту договору підряду Підрядник зобов'язується виконати роботи, зазначені в проектно- кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Ремонт (реставраційний) приміщень адміністративної будівлі, літера А, загальною площею 4503,7 кв. м. адміністративної будівлі з прибудовою виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру, загальною площею 9 142,2 кв.м., розташованої за адресою: м. Київ, вул. Петлюри Симона, 15 – щойно виявленого об'єкту культурної спадщини – «Будинку інституту Київдіпротранс» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи.
Прохання визначитись з кодом ДК та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 14:45
Вирішення:
Добрий день. Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань прийняте рішення про внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено