-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Торги не відбулися
23 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 18:16 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Delivery time
Номер:
ed6a5086ea474f298979f24f4ddca2c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-006420-c.a1
Назва:
Delivery time
Вимога:
Dear Buyers/Colleagues,
Your Contract draft is okay except Sec. 5.1. It is suitable exclusively for resident vendors. To deliver DAP Ivano-Frankivsk within 5 days from your order date is absolutely necessary to have goods just ready and standing-by in Ukraine warehouse. By air it could be possible to deliver only needles, membranes etc. But you including in your order about 70 tons of dry and liquid dialysis solutions. It is four 40-feet containers. Theoretically it is possible to ship all by air, but only in emergency and you will have not enough money to charter An-124 for that. And in this case it has absolutely no reason. Delivery in such short time by sea is absolutely impossible if product shall be manufactured overseas.
So, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT”. For that please replace term of 5 days to reasonable 90 days (30 days for manufacturing+60 days for shipping). That will avoid discrimination of non-resident participants by Section 5.1 of your Contract. Frankly, as you need delivery till the end of the year, an emergency of 10 days does not seem reasonable. Somebody wrote this term without deeply thinking. This term is “traveling” from one contract to another and we have to dispute on it with each customer. 80% are accepting our arguments. I would highly appreciate your soonest confirmation. We just preparing similar orders for other Ukraine hospitals and may include yours. It has nothing special in it. Respectfully,
--------------------------------------------------------
Шановні покупці / колеги!
З вашим проектом контракту все в порядку, крім розділу. 5.1. Він підходить виключно для продавців-резидентів. Для доставки DAP I-Frankivsk протягом 5 днів з дати замовлення є абсолютно необхідним наявність товару, що знаходиться у готовому стані та знаходиться в режимі очікування на складі в Україні. По повітрю можна було доставити лише голки, мембрани і т. Д. Але ви включили у своє замовлення близько 70 тонн сухих і рідких діалізних розчинів. Це чотири 40-футові контейнери. Теоретично можна доставити все повітряним транспортом, але тільки в екстрених випадках, і у вас не буде достатньо грошей, щоб зафрахтувати Ан-124 для цього. І в цьому випадку це абсолютно не має підстав.
Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Отже, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ В ЗАКОН УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ »І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ”.
Для цього, будь ласка, замініть термін від 5 днів до розумних 90 днів (30 днів для виготовлення + 60 днів для доставки). Це дозволить уникнути дискримінації учасників-нерезидентів згідно з Розділом 5.1 Вашого Договору. Чесно кажучи, оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 10 днів не здається обґрунтованою. Хтось написав цей термін, не глибоко замислюючись. Цей термін "подорожyє" від одного контракту до іншого, і ми маємо сперечатися щодо нього з кожним замовником. 80% приймають наші аргументи. Буду вдячний Вам якнайшвидшому підтвердженню. Ми просто готуємо подібні замовлення для інших українських лікарень і можемо включити і ваше. У ньому немає нічого особливого.
З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2021 21:21
Вирішення:
Проект договору про закупівлю, згідно тендерної документації, складений у відповідності до вимог ГК України. Строки поставки встановлюються сторонами в договорі, згідно статті 267 ГК України, з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Замовником виступає ОКНП "Чернівецька обласна клінічна лікарня", з третинним рівнем надання медичної допомоги, яка включає також проведення гемодіалізу хворим на ХНН. Процес надання такої медичної допомоги передбачає саме вчасне її надання. Відповідно, в лікарні повинен бути необхідний обсяг витратних матеріалів для проведення процедури гемодіалізу. Згідно п.5.1. проекту договору про закупівлю " строк (термін) поставки (передачі) товарів - протягом 5 календарних днів з моменту подання заявки" встановлений для безперебійного надання медичної допомоги хворим на ХНН . Заявка на витратні матеріали подається після попереднього узгодження кількостей згідно укладеного договору. Тому змінювати строк (термін) поставки (передачі) товарів є недоцільним. Вимога залишається не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено