-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Послуги з утилізації небезпечних відходів
Якщо переможець аукціону є платником ПДВ, ціна договору, що буде укладений з переможцем, повинна включати ПДВ. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
224 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 248.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 248.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 17:02 - 10.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
скарга на дискваліфікації
Номер:
edb4e427d3594adba43123e6459c4c81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-002952-b.a2
Назва:
скарга на дискваліфікації
Вимога:
Розглянувши протокол №152/21-ТС від 26.02.2021 р. ТОВ НВП “КОР-МЕТ” не погоджується з рішенням тендерного комітету ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" про дискваліфікацію нашого Товариства.
Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було вказано надати копію свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
В тендерній пропозиції від нашого Товариства був наданий лист від Головного Сервісного Центру МВС в якому роз'яснюється, що діють деякі обмеження на видачу або продовження строку дії на свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
А саме, згідно Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656 (який є чинним нормативно-правовим актом!) Порядком видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів розділом ІІ. Видача свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів зазначається : Відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (далі - Свідоцтво), зразок якого наведено в додатку 2 до Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1042/32494 (далі - Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів), або шляхом продовження його строку дії відповідно до підрозділу 9.1.2.3 ДОПНВ. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ.
Транспортні засоби нашого Товариства не відносяться до зазначених вище, тому на них не розповсюджується отримання свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів чи їх продовження у разі закінчення строку.
Замовник некоректно висунув свої вимоги у складі тендерної документації та тим самим привів до неправомірної дискваліфікації нашого Товариства.
Згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення ст.164-14. Порушення законодавства про закупівлі : Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції.
Згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” Стаття 44. Відповідальність за порушення вимог цього Закону:
Частина 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Згідно вищенаведеного було явне порушення з боку Замовника, тому керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі” ст. 32 Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся
1. Замовник відміняє тендер у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Отже, наше Товариство вимагає не порушувати чинне законодавство України та відмінити закупівлю через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 26.02.2021 17:35
Дата подачі:
26.02.2021 17:35
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши вашу вимогу, як вимогу учасника спрощеної закупівлі, відповідно абзацу другому частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - (далі - Закон), Замовник вважає необхідним надати наступну додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
Дана закупівля проводилась Замовником як спрощена закупівля, відповідно до положень статті 14 Закону. Оголошення про проведення спрощенної закупівлі складається відповідно до ч.3 ст. 14 Закону. Положення вказаної частини визначає інформацію, яка має бути зазначена в оголошенні про проведенні, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; умови оплати; очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 15 ч. 3 ст. 14 визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися і інша інформація щодо закупівлі.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто, якщо учасник вважав, що «Замовник некоректно висунув свої вимоги», то він міг скористатися свої правом, та звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням у період уточнення. Вказані дії стосовно цього питання учасником(-и) у період уточнення виконані не були.
Замовник вважає, що оголошення про спрощену закупівлі за закупівлею «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Послуги з утилізації небезпечних відходів» складене відповідно до вимог Закону та не вбачає порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі свого боку.
Відповідно до абзацу 4 ч. 9 ст. 14 Закону «Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються», отже Замовник розглядає тільки ті пропозиції, що поданні до електронною системою закупівель до закінчення строку їх подання.
У документах, поданих у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі, що подані до участі у закупівлі відсутня інформація, яка вимагалась пунктом 1.1.1. Додатку 2. Отже пропозиція учасника ТОВ НВП «КОР-МЕТ», не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та має бути відхилена відповідно до ч. 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Що і було зроблено Замовником.
Замовник вважає цілком обґрунтованим рішення, прийняте Протоколом №152/21-ТС від 26.02.2021р., про визнання пропозиції учасника ТОВ НВП «КОР-МЕТ» (38772535), як такої, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2021 16:39
Вимога
Відхилено
Низька ціна закупівлі Замовника
Номер:
c20183fcee4446af86f2001e2b678740
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-002952-b.a1
Назва:
Низька ціна закупівлі Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!Стартова ціна у розмірі 224 800,00 грн. без ПДВ, яку ви виставляєте на закупівлю 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Послуги з утилізації небезпечних відходів, код за ДК 021:2015 (CPV): 90520000-8 є аномально низькою у порівнянні з ринковою ціною на ряд таких послуг, які прописані у вашому оголошенні про проведення спрощенної закупівлі.
Велике прохання передевитись закупівельну ціну у ряд збільшення , щоб потенційні Постачальники мали можливість надати свої пропозиції не в збиток собі.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 12:52
Вирішення:
Шановний Учасник, ми дуже ретельно підійшли до вивчення питання, яке Вами піднялось, та відповідаємо - за результатом проведеного маркетингового дослідження на відповідність очікуваної вартості закупівлі ринковій вартості встановлено, що очікувана вартість закупівлі - 224 000,00 грн без ПДВ.
Дякуємо за увагу до проведення наших процедур. Запрошуємо Вас взяти участь у цій процедурі.
Будемо дуже раді бачити Вас у складі Учасників та співпрацювати з Вами у якості переможця!
Статус вимоги:
Відхилено