• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення (Прання медичної білизни)

Замовник здійснює повторно закупівлю за процедурою «Відкриті торги» у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис. грн.

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 17:00 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 7b814074082c453b80216ea82a20ca44
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-013035-a.a2
Назва: ВИМОГА ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
СКАРГА ПРО БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 01 березня 2021 року тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» відхилив мою тендерну пропозицію у закупівлі № UA-2021-02-04-013035-a, яка за результатами аукціону була визнана найбільш економічно вигідною. З даним відхиленням моєї тендерної пропозиції я не згідна, вважаю його таким, що прийняте безпідставно та з грубим порушенням норм чинного законодавства. Причина відхилення №1: Щодо змісту двох аналогічних договорів. Замовник у протоколі відхилення від 01.03.2021 року вказує, що долучені мною аналогічні договора не відповідають вимогам статті 180 ГК України. Однак, таке твердження не відповідає дійному стану речей, адже у текстах двох аналогічних договорів, що приєднані мною до тендерної пропозиції, наявна вказівка на предмет договору, строк їх дії та їх ціну, яка вказана у Довідці, водночас, повноваженнями встановлювати недійсність Договорів тендерний комітет Замовника не наділений. Стаття 180 ГК України передбачає, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Тендерний комітет Замовника не наділений повноваженнями до спонукання суб’єктів господарювання укладати договора про надання послуг саме у такому вигляді, який вони вважають необхідними. Протиправний висновок тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» у протоколі від 01.03.2021 року, що обидва аналогічні договора, долучені мною до складу тендерної пропозиції, є недійсними, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 2 статті 19 Конституції України, оскільки, лише у судовому порядку може бути встановлено недійсність договорів за позовом одного із учасників договору, або іншої зацікавленої сторони. Будь-яка інформація про наявність судового рішення, яке набрало законної сили щодо того, що Договір б/н від 01 червня 2020 року, що був укладений мною ФОП Базаровою Н.І., із ТОВ «Продхолод-М» та/або договір №01/07 від 01.07.2020 року, що був укладений із ТОВ «Дрімко», що були долучені мною до тендерної пропозиції визнані недійсними, у протоколі відсутня. Таким чином, рішення тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» про їх недійсність, є протиправним та має бути скасованим в результаті моніторингу Закупівлі № UA-2021-02-04-013035-a, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а винні особи притягнуті до адміністративної відповідальності. Укладені мною аналогічні договори, ніколи не визнавалися недійсними в судовому порядку, є повністю виконаними, будь-яких претензій до їх виконання зі сторони обох Замовників не має, що стверджено їхніми рекомендаційними листами. Будь які додаткові вимоги до аналогічних договорів, які вказані в протоколі відхилення від 01.03.2021 року, як підстава відхилення моєї тендерної пропозиції, надумані та не встановлювалися окремо в тендерній документації Замовником. Замовник у тендерній документації вимагав подати лише «Довідку про аналогічні договори», в якій необхідно зазначити дату укладення договору, вартість договору, відподвільних осіб та долучити відгуки про даний договір. Будь-які додатки до договорів нами не укладалися, тому і не надавалалися у складі тендрної . У ТД з цього приводу було зазначено примітка «за наявності». Вимога про обовязкове надання документів про виконання аналогічних договорів не встановлювалася окремо, учасник мав лише проставити відповідну інормацію в Довідці про виконання аналогічних договорів, що мною було зроблено. Причина відхилення №2. Щодо неякісних сканокопій. У протоколі відхилення від 01.03.2021 року Замовником не вказано, які саме із долучених мною 37 (тридцяти семи) файлів містять у своєму складі сканокопії прикріплених документів та є неякісні, таким чином, дана підстава відхилення є протиправною, надуманою та свідчить про дискримінаційний підхід щодо мене, учасника, чия пропозиція найбільш економічно вигідна. Відхилення моєї тендерної пропозиції приведе до кваліфікації того учасника, чия пропозиція значно дорожча, таким чином, будуть зайво витрачені бюджетні кошти. Вважаю, що мене було протиправно та безпідставно дискваліфіковано, по надуманим причинам, які не впливають на ціну та якість послуг , які мною пропонуються. ВИМАГАЮ: 1.Скасувати оішення тендерного комітету від 01.03.2021 року щодо дискваліфікації мен, як переможця відкритих торгів. 2.Визнати мене переможцем відкритих торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник: ФОП Базарова Наталія Іванівна РНОКПП 3093311449 Конкурентна процедура закупівлі: UA-2021-02-04-013035-a Відповідь на вимогу від 02.03.2021 року На вимогу фізичної особи-підприємця Базарової Наталії Іванівни (далі – ФОП Базарова Н.І.) в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2021-02-04-013035-a, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. У відповідності до положень ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі і такого критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). До речі, замовник в цих торгах встановив єдиний кваліфікаційний критерій. Умова щодо надання аналогічних договорів надає можливість замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи належної якості та в обумовлений термін та дає можливість приймати участь у Відкритих торгах учасникам, які вже мали досвід надання послуг з прання і сухого чищення/прання медичної білизни з належною якістю. По-перше, Замовником надавалась можливість учаснику виправити виявлені невідповіності в інформації та/або документах, що подані ФОП Базарова Н.І. у тендерній документації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією згідно п. 16 ст. 29 Закону. Для виправлення виявлених невідповіностей було надано ФОП Базарова Н.І. 24 години з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель згідно п. 9 ст. 26 Закону. Проте ФОП Базарова Н.І. надав неповну інформацію щодо аналогічних договорів та надав не всі документи до аналогічних договорів, що підтверджують їх повне виконання: - надав аналогічні договори, які не містять всіх істотних умов договору - надав не всі документи до аналогічних договорів, що підтверджують їх повне виконання; - надав рекомендаційні листи від своїх замовників, проте без зазначення відомостей з долучених аналогічних договорів. Копії аналогічних договорів після виправлення не містили істотних умов договору: ціну та строк дії договору, що свідчить про порушення ст. 180 Господарського кодексу України (далі –ГК України). З метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання накежним чином. Частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає факт «виконання» аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів. Згідно пункту 1, 2 ст. 180 ГК України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Факт погодження предмету, ціни та терміну дії договору не відбувся. Згідно ст. 189 ГК України ціна є вираженим у грошовій формі еквівалентом одиниці товару (продукції, робіт, послуг, матеріально-технічних ресурсів, майнових та немайнових прав), що підлягає продажу (реалізації), який повинен застосовуватися як тариф, розмір плати, ставки або збору, крім ставок і зборів, що використовуються в системі оподаткування. Ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. По-друге, в тендерній пропозиції ФОП Базарова Н.І виявлено, що скан-копії поданих деяких документів не є належної якості, не чітко видно весь текст, неможливо розібрати зміст документів, поля документів порушено, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік скан-копій Учасника 1 неналежної якості: - сторінка 3 документу «3ПАСПОРТ БАЗАРОВА.pdf»; - сторінка 7, 8 документу «14 Інструкція на миючі засобиНовый документ(72).pdf»; - сторінка 2, 3 документу «20 СЕРТИФІКАТИ НА МИЮЧІ ЗАСОБИ.pdf»; - сторінка 2 документу «22договір поставки засобів для дезинфекціїї.pdf»; - сторінка 1, 2 документу «30 висновок СЕС миючі засоби.pdf». Частина 1 статті 31 Закону регламентує вичерпні випадки відхилення тендерних пропозицій. При цьому, відповідно до частини третьої зазначеної статті, у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Перелік цих підстав – вичерпний, і вони імперативні. Замовник не може приймати рішень щодо ситуації, коли наявні зазначені підстави. Він повинен відхилити Учасника. При проведенні процедур закупівель тендерний комітет Замовника безпосередньо керується положеннями, дотримується принципів, приймає рішення і здійснює обов’язки на основі та відповідно до Закону. Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 1 статті 31 Закону в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2021-02-04-013035-a, Тендерний комітет КНП «НЦМЛ» дискваліфікував Учасника 1 - ФОП Базарова Н.І.: 1/ як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2/тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно абзацу 1 підпункту 2 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 05.03.2021 року Заступник голови тендерного комітету Н.С. Щерба Члени тендерного комітету: В.В. Присняк О.С. Нерода Л.Я. Хижук Р.М. Старицький Т.В. Михалюк
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

ВИМОГА ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: fc9e89718ba54ed4a953d0c312412119
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-013035-a.a1
Назва: ВИМОГА ЩОДО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАРГА ПРО БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 01 березня 2021 року тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» відхилив мою тендерну пропозицію у закупівлі № UA-2021-02-04-013035-a, яка за результатами аукціону була визнана найбільш економічно вигідною. З даним відхиленням моєї тендерної пропозиції я не згідна, вважаю його таким, що прийняте безпідставно та з грубим порушенням норм чинного законодавства. Причина відхилення №1: Щодо змісту двох аналогічних договорів. Замовник у протоколі відхилення від 01.03.2021 року вказує, що долучені мною аналогічні договора не відповідають вимогам статті 180 ГК України. Однак, таке твердження не відповідає дійному стану речей, адже у текстах двох аналогічних договорів, що приєднані мною до тендерної пропозиції, наявна вказівка на предмет договору, строк їх дії та їх ціну, яка вказана у Довідці, водночас, повноваженнями встановлювати недійсність Договорів тендерний комітет Замовника не наділений. Стаття 180 ГК України передбачає, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Тендерний комітет Замовника не наділений повноваженнями до спонукання суб’єктів господарювання укладати договора про надання послуг саме у такому вигляді, який вони вважають необхідними. Протиправний висновок тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» у протоколі від 01.03.2021 року, що обидва аналогічні договора, долучені мною до складу тендерної пропозиції, є недійсними, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 2 статті 19 Конституції України, оскільки, лише у судовому порядку може бути встановлено недійсність договорів за позовом одного із учасників договору, або іншої зацікавленої сторони. Будь-яка інформація про наявність судового рішення, яке набрало законної сили щодо того, що Договір б/н від 01 червня 2020 року, що був укладений мною ФОП Базаровою Н.І., із ТОВ «Продхолод-М» та/або договір №01/07 від 01.07.2020 року, що був укладений із ТОВ «Дрімко», що були долучені мною до тендерної пропозиції визнані недійсними, у протоколі відсутня. Таким чином, рішення тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» про їх недійсність, є протиправним та має бути скасованим в результаті моніторингу Закупівлі № UA-2021-02-04-013035-a, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а винні особи притягнуті до адміністративної відповідальності. Укладені мною аналогічні договори, ніколи не визнавалися недійсними в судовому порядку, є повністю виконаними, будь-яких претензій до їх виконання зі сторони обох Замовників не має, що стверджено їхніми рекомендаційними листами. Будь які додаткові вимоги до аналогічних договорів, які вказані в протоколі відхилення від 01.03.2021 року, як підстава відхилення моєї тендерної пропозиції, надумані та не встановлювалися окремо в тендерній документації Замовником. Замовник у тендерній документації вимагав подати лише «Довідку про аналогічні договори», в якій необхідно зазначити дату укладення договору, вартість договору, відподвільних осіб та долучити відгуки про даний договір. Будь-які додатки до договорів нами не укладалися, тому і не надавалалися у складі тендрної . У ТД з цього приводу було зазначено примітка «за наявності». Вимога про обовязкове надання документів про виконання аналогічних договорів не встановлювалася окремо, учасник мав лише проставити відповідну інормацію в Довідці про виконання аналогічних договорів, що мною було зроблено. Причина відхилення №2. Щодо неякісних сканокопій. У протоколі відхилення від 01.03.2021 року Замовником не вказано, які саме із долучених мною 37 (тридцяти семи) файлів містять у своєму складі сканокопії прикріплених документів та є неякісні, таким чином, дана підстава відхилення є протиправною, надуманою та свідчить про дискримінаційний підхід щодо мене, учасника, чия пропозиція найбільш економічно вигідна. Відхилення моєї тендерної пропозиції приведе до кваліфікації того учасника, чия пропозиція значно дорожча, таким чином, будуть зайво витрачені бюджетні кошти. Вважаю, що мене було протиправно та безпідставно дискваліфіковано, по надуманим причинам, які не впливають на ціну та якість послуг , які мною пропонуються. ВИМАГАЮ: 1.Скасувати оішення тендерного комітету від 01.03.2021 року щодо дискваліфікації мен, як переможця відкритих торгів. 2.Визнати мене переможцем відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.03.2021 00:00
Автор: ФОП Базарова Наталія Іванівна, Базарова Наталия Іванівна 380981705943 ivanavna.bazarova@gmail.com