-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
24960000-1 Хімічна продукція різна. Хімічні речовини для обробки води: гідроксихлорид алюмінію, флокулянт.
Завершена
3 217 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 532.80 UAH
мін. крок: 0% або 532.80 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 16:54 - 16.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
на неправомірне визначення переможця
Номер:
5838f4e756254de288289e45df97011d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-012918-a.b2
Назва:
на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на неправомірне визначення переможця, який не відповідає вимогам закупівлі
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 04 лютого 2021 року Замовником – Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» оголошено закупівлю № UA-2021-02-04-012918-a за 2 лотами /далі – Закупівля/.
Протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» №13 від 05.04.2021р. визначено ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» переможцем закупівлі за лотом 1 - гідроксихлорид алюмінію.
Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про визначення ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» переможцем закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим.
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації (п. 2) учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність відповідного автотранспорту для перевезення товару відповідно до лоту (лот 1 - гідроксихлорид алюмінію, лот 2 - флокулянт), обладнаного згідно з вимогами чинного законодавства.
ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» надано договір з надання транспортних послуг №100920 від 10 вересня 2020р. з Приватним підприємством «Металомонтаж» (файл «1-автотранспорт.pdf). Згідно розділу 1. «Предмет договору» на умовах дійсного договору між «Виконавцем» та «Замовником» встановлюються тривалі господарські відносини, в процесі яких Виконавець зобов’язується надавати транспортні послуги на основі поданих заявок в погоджені строки, а Замовник гарантує їх оплату.
Згідно ч. 1 ст. 909 Цивільного кодексу України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
Тобто, за договором перевезення надаються послуги з перевезення, однак не переходить право користування чи власності на транспортний засіб.
Більш того, тендерна пропозиція ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» не містить документів про обладнання транспортних засобів згідно з вимогами чинного законодавства.
Таким чином, ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» документально не підтверджено наявність відповідного автотранспорту для перевезення товару відповідно до лоту 1 - гідроксихлорид алюмінію, обладнаного згідно з вимогами чинного законодавства.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації (п. 3) учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та надати договір про постачання відповідного товару до лоту 1 - гідроксихлорид алюмінію учасником іншій стороні та документ (документи), які підтверджують повну, або часткову поставку товару за цим договором.
ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» надано нотаріально засвідчено копію договору про постачання товару №02/11/19Т від 02.11.2019р. (файл «2-аналогічний договір.pdf»).
Отже, учасником не надано аналогічний договір про постачання товару, а надано його нотаріальну копію.
3. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, повинен надати:
- документи щодо законного перевезення товару відповідно до діючого законодавства (у разі, якщо обов’язковість наявності таких документів відсутня і такі документи у учасника відсутні, учасник повинен надати довідку в довільній формі з детальним обґрунтуванням цього).
ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» надано договір з надання транспортних послуг №100920 від 10 вересня 2020р. з Приватним підприємством «Металомонтаж», ліцензію серії АГ №504985 про надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів автомобільним транспортом, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 011237, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 011239, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 727372, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 874399, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 303414 (файл «1-автотранспорт.pdf).
Закон України «Про перевезення небезпечних вантажів» визначає правові, організаційні, соціальні та економічні засади діяльності, пов'язаної з перевезенням небезпечних вантажів залізничним, морським, річковим, автомобільним та авіаційним транспортом.
У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні: небезпечний вантаж - речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин; перевізник небезпечного вантажу - юридична (резидент і нерезидент) або фізична особа (громадянин України, іноземець, особа без громадянства), яка здійснює перевезення небезпечного вантажу.
Статтею 19 цього Закону встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Так, транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення.
Порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, затв. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656 визначає основні вимоги до механізму і процедури оформлення та видачі свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на всій території України. Згідно пункту 1 розділу ІІ «Видача свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» відповідність конструкції спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів вимогам ДОПНВ підтверджується шляхом видачі свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, зразок якого наведено в додатку 2 до Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1042/32494 або шляхом продовження його строку дії відповідно до підрозділу 9.1.2.3 ДОПНВ.
Отже, свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів транспортних засобів є обов’язковим документом для перевезення небезпечного вантажу.
Таким чином, ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» не надано свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів транспортних засобів, що не відповідає Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів». Довідку в довільній формі з детальним обґрунтуванням ненадання цього документу ТОВ «НПП Лаваль», також, не надано.
З огляду на наведене, Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» на підставі абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
4. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, повинен надати технічні умови на гідроксихлориду алюмінію.
Відповідно до п. 7 Загальних положень тендерної документації в разі надання учасником будь-яких документів, які викладені іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально.
ТОВ «НПП Лаваль» надано ТУ У 20.5-03327724-011:2014 (файл «17-ТУ.pdf»), які викладено на російській мові та нотаріально засвідчений переклад до них.
В нотаріальному перекладі на останній сторінці зазначено: «Всього прошито (або прошнуровано), пронумеровано і скріплено печаткою 148 (сто сорок вісім аркушів)».
Файл «17-ТУ.pdf» містить лише 141 сторінку, тобто ТОВ «НПП Лаваль» надано нотаріальний переклад не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на наведене, Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ «НПП ЛАВАЛЬ» на підставі абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
5. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
ТОВ «НПП Лаваль» надано довідку Міністерства внутрішніх справ України, що видана 13.12.2020р., тобто видана раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НПП Лаваль» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про визначення ТОВ «НПП Лаваль» переможцем закупівлі підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31, ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НПП Лаваль».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 15.04.2021 14:56
- рішення від 19.04.2021 № 8279 + лист Замовнику.pdf 20.04.2021 11:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9403.pdf 29.04.2021 18:40
- рішення від 28.04.2021 № 9403.pdf 05.05.2021 16:00
- протокол 14.doc 23.04.2021 15:03
- по скарзі UA-2021-02-04-012918-a.b2.doc 23.04.2021 15:03
- протокол 14-2.pdf 23.04.2021 15:03
- протокол 14-1.pdf 23.04.2021 15:03
- по скарзі UA-2021-02-04-012918-a.b2.pdf 23.04.2021 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2021 15:40
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.04.2021 11:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.05.2021 16:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
2b2f191269cb4a0a9de04a0d3fec4d57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-012918-a.c1
Назва:
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи:
Учасник
- А к т.jpg 15.02.2021 16:49
- Висновок СЕС коагулянт.pdf 15.02.2021 16:49
- Приложение_10_Житомирводоканал_ПИ.pdf 15.02.2021 16:49
- Висновок СЕС флокулянт.pdf 15.02.2021 16:49
- Приложение_15_Житомирводоканал ПИ.pdf 15.02.2021 16:49
- протокол флокулянт.jpg 15.02.2021 16:49
- протокол флокулянт2.jpg 15.02.2021 16:49
- Скарга АМКУ Маргенець.pdf 15.02.2021 16:49
- рішенння від 17.02.2021 №2866 + лист замовнику .pdf 18.02.2021 09:38
- інформація про резулятивну частину рішення від 26.02.2021 №3664.pdf 01.03.2021 17:27
- рішення від 26.02.2021 №3664.pdf 03.03.2021 20:45
- по скарзі UA-2021-02-04-012918-a.c1.doc 23.02.2021 17:36
- по скарзі UA-2021-02-04-012918-a.c1-1.pdf 23.02.2021 17:36
- по скарзі UA-2021-02-04-012918-a.c1-2.pdf 23.02.2021 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2021 17:35
Дата розгляду скарги:
26.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2021 09:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2021 20:46
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2021 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення органу оскарження