-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій шатрових покрівель будівель філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно додатків № 5, № 6 вимог до предмета закупівлі
Завершена
962 554.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 600.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 16:47 - 10.02.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
3514dc41f1b6431698594316075d9c15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-005871-c.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ДСПП»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 02.04.2021 14:24
Дата подачі:
02.04.2021 14:24
Вирішення:
Щодо питання №1 вимоги учасника закупівлі, повідомляємо.
Відповідно до статті 24 Статуту Товариства директор обирається на посаду загальними зборами товариства. Учасником на підтвердження повноважень підписанта надано копію належним чином оформленого Протоколу загальних зборів учасників №4 від 24.04.2019 року. У разі призначення директора загальними зборами наказ (розпорядження) про вступ на посаду може видавати сам майбутній директор. Підставою для цього є протокол загальних зборів та власна заява. Отже, враховуючи викладене вище, вважаємо повноваження підписанта Подоріної Т. М. підтвердженими належним чином.
Щодо питання №2 вимоги учасника закупівлі повідомляємо.
В локальних кошторисах наданих в складі пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ДСПП» вартість матеріального ресурсу «Просочувальна вогнебіозахисна речовина "Ekosept 450-1" для дерев'яних елементів горищних покриттів (крокв, лат)» врахована 41,67 грн/кг (без ПДВ), яка підтверджена проведеним підрядником аналізом цін на ринку будівельних матеріалів згідно ДСТУ- Б Д.1.1-2:2013. Вартість 42,80 грн. є кошторисною вартістю, яка складається з відпускної ціни 41,67 грн та транспортних та заготівельно складських витрат 1,13 грн. розрахованих відповідно до ДСТУ - Б Д.1.1-2:2013.
Щодо питання №3 вимоги учасника закупівлі повідомляємо.
При розрахунку вартості цінової пропозиції учасником закупівлі ТОВ «ДСПП» враховано відстань транспортування матеріальних ресурсів 30 км, що не потребує обґрунтування перевезення та не є порушенням вимог до предмета закупівлі.
Пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ДСПП» не суперечить вимогам до предмета закупівлі та технічному завданню в області ціноутворення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога яка порушує чинне законодавство, Вимога яка сприяє маніпуляції в закупівлі, Незаконна
Номер:
163348aac33148829ce8b37d01bf5da3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-005871-c.a1
Назва:
Вимога яка порушує чинне законодавство, Вимога яка сприяє маніпуляції в закупівлі, Незаконна
Вимога:
Шановний Замовнику, Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"!!
Здійснивши аналіз попередніх закупівель Замовником за аналогічним предметом закупівлі й спостерігаючи неодноразове порушення з боку Замовника законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО змінити п.5.1 Додатку 1 ТД «Ліцензія Держтехногенбезпеки/ДСНС України на виконання робіт протипожежного призначення видана учаснику закупівлі з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання (якщо учасник закупівлі безпосередньо буде виконувати такі роботи).* У разі, якщо в учасника ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), то такий учасник надає виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензування, з огляду на нище зазначене:
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
З 01.01.2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 року №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», якими було скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі. Відповідно положень вказаного Закону, видача ліцензії – внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Ліцензійний реєстр електронних ліцензій, оформлених відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ведеться Державною службою України з надзвичайних ситуацій і містяться у вільному доступі.
Перевірити наявність ліцензії у підприємства можна за посиланням http:www/dsns.gov.ua/uaNakazi/ на сайті Державної Служби України з Надзвичайних ситуацій.
Статтею 13 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що Інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами.
Замовник вимагає надати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензування, хоча згідно чинному законодавству й роз’ясненнями наданими Міністерством Юстиції України та Державним підприємством "Національні інформаційні системи", що забезпечує створення та супроводження програмного забезпечення ведення автоматизованих систем Єдиних та Державних реєстрів, що створюються відповідно до наказів Мін’юсту станом на 08.02.2021 року технічна можливість отримання зазначеної вище інформації відсутня, на даний момент у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензування.
Також Замовник як альтернативу вимагає надання Ліцензія Держтехногенбезпеки/ДСНС України на виконання робіт протипожежного призначення видана учаснику закупівлі з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання( тобто документ у паперовій формі), який з 01.01.2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 року №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», якими було скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі.
З аналізу закупівель здійснених Замовником за аналогічним предметом :
1.ID: UA-2020-09-15-004277-b Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»,ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів:
ПП "Профі-Оберіг" був дискваліфікований за ненадання ліцензії, хоча в складі тендерної пропозиції наявна Ліцензія Серії АГ №595762(паперовій формі) у відповідності до п.5.1.
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС був дискваліфікований за ненадання ліцензії, тобто не виконав вимоги пункту 5.1, хоча в складі тендерної пропозиції наявні лист роз’яснення щодо ліцензії й завірений Наказ ДСНС (в електронному вигляді) що свідчить про належне виконання п.5.1, але не для Замовника.
ТОВ МПП "ЛЕОНА" визнаний переможцем, хоча надав Ліцензію Серії АЕ №184213(паперовій формі) у відповідності до п.5.1. аналогічної форми Учасника ПП "Профі-Оберіг".
2. ID: UA-2020-07-21-000689-c Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
ПП "МАГНЕТТО" був дискваліфікований за ненадання ліцензії, тобто не виконав вимоги пункту 5.1, хоча в складі тендерної пропозиції наявні лист роз’яснення щодо ліцензії й завірений Наказ ДСНС №549 (в електронному вигляді) що свідчить про належне виконання п.5.1, але не для Замовника.
ПП "Профі-Оберіг" був дискваліфікований за ненадання ліцензії, хоча в складі тендерної пропозиції наявна Ліцензія Серії АГ №595762(паперовій формі) у відповідності до п.5.1.
ТОВ "ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ" СЕРВІС був дискваліфікований за ненадання ліцензії, тобто не виконав вимоги пункту 5.1, хоча в складі тендерної пропозиції наявні лист роз’яснення щодо ліцензії й завірений Наказ ДСНС №108 (в електронному вигляді) що свідчить про належне виконання п.5.1, але не для Замовника.
3. ID: UA-2020-11-06-008349-c Вогнезахист дерев'яних конструкцій горищ приміщень бази відпочинку «Гористе» філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
ТОВ МПП "ЛЕОНА" визнаний переможцем, хоча надав Ліцензію Серії АЕ №184213(паперовій формі) у відповідності до п.5.1. аналогічної форми Учасника ПП "Профі-Оберіг".
4. ID UA-2018-04-24-002161-a Вогнезахисне оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель будівель філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Приватне підприємство «Профі-Оберіг» був визнаний переможцем
Подібне можемо спостерігати й в інших закупівлях з вогнезахисту, й монтажу пожежної сигналізації.
Замовник за власним бажанням відхиляє й визначає Учасників, які мають аналогічні документи, проявляються прояви лобізму інтересів певних учасників.
Яку мету преслідує Замовник здійснюючи вище зазначене.
ВИМАГАЄМО:
1.Внести зміни в ТД й викласти п.5.1 в наступній редкції:
«Учасник повинен надати скан-копію чинної ліцензії виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема на вогнезахисне просочування; поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; вогнезахисне заповнення, якщо ліцензія була видана в паперовій формі, або лист в довільній формі з інформацією про наявну чинну ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема на вогнезахисне просочування; поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; вогнезахисне заповнення, якщо ліцензія була видана в електронній формі.»
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, з аналізу вище зазначеного можемо спостерігати не дотримання вище зазначених принципів.
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, змушені звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету й суду з метою відновлення своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 12:57
Вирішення:
Замовник вніс зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено