• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування (технічне переоснащення) систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, протидимного захисту (технологічна частина та автоматизація), газового та порошкового пожежогасіння в будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно коду ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи

Торги відмінено

1 725 364.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 626.82 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 16:28 - 20.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Cкарга

Номер: f0a9098a35dc475a998497d9e82039c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-005682-c.a3
Назва: Cкарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги Замовника
Дата розгляду скарги: 02.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2021 11:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.03.2021 21:12
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2021 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконані всі необхідні дії, зазначені в рішенні Антимонопольного комітету України (АМКУ) по відношенню до даного тендеру. Замовником внесено зміни в тендерну документацію та опубліковано в системі електронних закупівель.
Автор: ПП "ОХОРОНА-004", Ірина Коцун +380668617266 ohorona004@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 7b6bdd0597354df4853f0d870a8c7d98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-005682-c.c2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовник, нажаль змушені будемо звернутись і до відповідних органів для проведення слідчих дій, оскільки ви на платформі послідовно своїми діями підтверджуєте діяльність схожу на спробу розкрадання бютжетних коштів і висновок цей можна зробити на підставі простого аналізу: - Ви злочинно вимагаєте посвідчення, значення яких абсолютно не стосується змісту закупівлі, однак забуваєте про Дозвіл з охорони праці чи Декларацію із охорони праці на верхолазні роботи, зварювальні роботи чим порушуєте ПКМУ №207 від 03.03.2020 року; - Вибіркове тлумачення ліцензійних умов лякає взагалі, оскільки, із них вибрані лише вигідні моменти для одного із учасників, ознайомтесь із змістом закупівлі уважно прочитайте ПКМУ №852 від 23.11.2016 та приведіть тендерну документацію у відповідність вказаній постанові (п. 10-25), а не у відповідність матеріальної бази учасника в якого є лише 20% необхідного; - Умисна підготовка до розкрадання бюджетних коштів, що призведе до завдання збитків державі більш ніж на 500 000 грн. проглядається одразу; - вибіркове ставлення до питань та використання подвійних стандартів із застосуванням стандартних фраз не допоможе Вам лишитись непоміченими. Зрозуміло, що тендерні вимоги не прозорі і не чесні. Прикро, крім того проглядається тенденція до спроби розкрадання бюджету, в деталях розголошувати інформацію наразі не будемо. Просимо Вас надати розгорнуту відповідь, або привезти тендерні вимоги до ліцензійних умов і законодавчої бази. Скаргу і відповідь на неї просимо обговорити на засіданні тендерної комісії, та довести до керівництва установи. Для широкого загалу це дасть розуміння рівня на якому допущені такі системні недоліки (віримо, що не системні злочини).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, всі посвідчення, які вимагаються тендерною документацією стосуються предмету закупівлі. Підпунктом 2.7 пункту 2 розділу V тендерної пропозиції вимагається оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення ремонтних робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства. При виконанні робіт «Влаштування (технічне переоснащення) систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, протидимного захисту (технологічна частина та автоматизація), газового та порошкового пожежогасіння в будівлі Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» на об’єкті не передбачено верхолазні та зварювальні роботи, тому дозвіл або декларація саме на ці роботи не вимагається. Відповідно до ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами від 3 березня 2020 р. № 207 (далі – Порядок) зазначено, що цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно з даними пункту 9 Постанови, для одержання дозволу роботодавець, виробник або постачальник подає особисто, через уповноважену ним особу або надсилає поштою до територіального органу Держпраці чи адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці, заяву за формою згідно з додатком 4, до якої додається: на виконання робіт підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки; на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - висновок експертизи щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Все вищевикладене свідчить про те, що роботодавець сам вирішує який документ він хоче отримати і на які саме роботи, тому твердження про те, що замовник порушує постанову Кабінету Міністрів України № 207 від 03.03.2020 року є безпідставними. При формуванні вимог тендерної документації замовник керувався саме вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» При підготовці тендерної документації та формуванні вимог до учасників закупівлі були враховані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». При здійсненні даної процедури закупівлі Замовник керується принципами здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини другої статті 20 Закону, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. По звершенню періоду подання тендерних пропозицій відбувається електронний аукціон, під час якого учасники знижують свої ціни протягом трьох етапів. За допомогою проведення аукціону досягається економія коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 5c099029322e42f187203ac513b9bc98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-005682-c.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Шановний замовник, нажаль змушені будемо звернутись і до відповідних органів для проведення слідчих дій, оскільки ви на платформі послідовно своїми діями підтверджуєте діяльність схожу на спробу розкрадання бютжетних коштів і висновок цей можна зробити на підставі простого аналізу: - Ви злочинно вимагаєте посвідчення, значення яких абсолютно не стосується змісту закупівлі, однак забуваєте про Дозвіл з охорони праці чи Декларацію із охорони праці на верхолазні роботи, зварювальні роботи чим порушуєте ПКМУ №207 від 03.03.2020 року; - Вибіркове тлумачення ліцензійних умов лякає взагалі, оскільки, із них вибрані лише вигідні моменти для одного із учасників, ознайомтесь із змістом закупівлі уважно прочитайте ПКМУ №852 від 23.11.2016 та приведіть тендерну документацію у відповідність вказаній постанові (п. 10-25), а не у відповідність матеріальної бази учасника в якого є лише 20% необхідного; - Умисна підготовка до розкрадання бюджетних коштів, що призведе до завдання збитків державі більш ніж на 500 000 грн. проглядається одразу; - вибіркове ставлення до питань та використання подвійних стандартів із застосуванням стандартних фраз не допоможе Вам лишитись непоміченими. Зрозуміло, що тендерні вимоги не прозорі і не чесні. Прикро, крім того проглядається тенденція до спроби розкрадання бюджету, в деталях розголошувати інформацію наразі не будемо. Просимо Вас надати розгорнуту відповідь, або привезти тендерні вимоги до ліцензійних умов і законодавчої бази. Скаргу і відповідь на неї просимо обговорити на засіданні тендерної комісії, та довести до керівництва установи. Для широкого загалу це дасть розуміння рівня на якому допущені такі системні недоліки (віримо, що не системні злочини).
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.02.2021 23:30
Автор: ПП "Системи безпеки та новітні технології", Погребешний Ілля 380982194265 real-deal@ukr.net