-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір формату А4 та А3, папір для факсу
Завершена
178 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 894.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 894.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 15:50 - 10.02.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
536027d08d43445ea96ba8ddf8b3786f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-005148-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо розглянути нашу вимогу, та врахувати дану інформацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2021-02-04-005148-c.pdf 24.02.2021 17:11
- Протокол № 23 від 25.02.2021.PDF 25.02.2021 11:10
Дата подачі:
24.02.2021 17:11
Вирішення:
Враховуючи основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 п. 1 «Принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; тощо.
Основним критерієм вибору переможця є ціна – 100 %, тому Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДМД-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 31939411) запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам Замовника, а саме папір формату А4 та А3 IQ ECONOMY + відповідно до наданого сертифікату якості продукції за усіма основними показниками (допустимі відхилення не розглядаються – це не є основним показником сертифікату якості продукції).
Також слід зауважити, що ваша вимога вих. № 2/180221 від 18.02.2021, а протокол про визначення переможця № 22 опубліковано від 24.02.2021.
У зв’язку з вищенаведеним вирішено відхилити вимогу про усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.02.2021 11:17
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
150640936b614b35807d7d98c99c54f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-005148-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-02-04-005148-c на закупівлю «Папір формату А4 та А3, папір для факсу» де Замовником виступає Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-04-005148-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4, А3 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість не менше 110 % та вище. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість не менше 97 % та вище для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 09.02.2021.PDF 09.02.2021 16:43
Дата подачі:
09.02.2021 11:55
Вирішення:
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону визначено, що:
«Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
У зв’язку з вищенаведеним Замовником вирішено відхилити вимогу про усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.02.2021 16:50