-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП №62 «Рік математики»)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Торги не відбулися
100 177.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 501.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 15:14 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
e654483c07644083b5d2d02bda61d514
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.c10
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику!
За результатами розгляду нашої пропозиції відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2021 року Вами було прийняте рішення про невідповідність нашої пропозиції умовам тендерної документації та її відхилення з наступних підстав:
- “Тендерна пропозиція учасника (Додаток 2 до ТД) надана Учасником в складі тендерної пропозиції не містить інформації про ліцензійну операційну систему Windows 10 Pro до ноутбука”.
Звертаємо Вашу увагу, що нами було вказано у Порівняльній таблиці та Гарантійному листі з технічним описом, що операційна система Windows 10 Pro попередньо встановлена виробником ноутбука. Це, в свою чергу, автоматично означає, що така операційна система є безумовно ліцензійною та є невід’ємною складовою ноутбука. Тому вказувати в Тендерній пропозиції (яка за характером є ціновою пропозицією), окремо “ліцензійну операційну систему Windows 10 Pro до ноутбука” є НЕ правильним, оскільки ноутбук уже містить таку операційну систему. І тому вказівка на “ліцензійну операційну систему Windows 10 Pro до ноутбука” призвела б до дублювання інформації і, як наслідок, в учасника виникло б зобов’язання щодо постачання уже двох операційних систем. Таким чином, така вимога є не аргументованою та недоцільною і підлягає негайному спростуванню.
- “Не надано копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам санітарного законодавтства або сертифікат відповідності або паспорт якості засвідчені печаткою та підписом уповноваженої посадової особи Учасника на навчальне приладдя кабінету математики (Набір для кабінету математики, Акустична система (колонки))”.
Повідомляємо Вам, що відповідно до чинного законодавства України вказаний товар НЕ є таким, що підлягає обов’язковій сертифікації, тому нами в складі пропозиції було подано 2 Довідки про несертифікацію, одна з яких видана спеціальним органом сертифікації (на акустичну систему). Відповідно до умов Вашої Тендерної документації: “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.” Отже, нами в складі пропозиції було подано рівнозначні довідки задля пояснення відсутності вказаних документів, тому відсутність документів, які НЕ є обов’язковими НЕ може бути підстваою для відхилення. Таким чином, така підстава для відхилення є незаконною і повинна бути переглянута.
Також Ви вказуєте, що “не всі документи, які надані у складі тендерної пропозиції мають файли з розширенням “...pdf.”. Але відповідно до умов Вашої Тендерної документації: “2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Приклади формальних помилок відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку Економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.” Згідно з п. 12 вказаного Наказу до Переліку формальних помилок належить: “Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.” На підставі цього зрозуміло, що така помилка відноситься до формальної і ніяким чином не може впливати на відповідність чи невідповідність пропозиції.
Отже, Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” не погоджується з дискваліфікацією та відхиленням нашої пропозиції. Всі перелічені Вами підстави за розглядом нашої пропозиції є такими, що порушують чинне законодавство, відносяться до формальних або взагалі фактично відсутні. Ваші дії свідчать про неправомірну дискваліфікацію, тому наполягаємо на задоволені скарги та поверненні нашої пропозиції до розгляду та кваліфікації. В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ та органів моніторингу задля перевірки процедури проведення Вашої закупівлі та неналежного розпоряджання бюджетними коштами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 17:40
Вирішення:
Шановний учасник,
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі» розглянуто пропозицію ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" на закупівлю згідно ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП №62 «Рік математики»).
За результатами розгляду Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутні:
- Тендерна пропозиція (Додаток 2 до ТД) надана Учасником в складі тендерної пропозиції не містить інформації про ліцензійну операційну систему Windows 10 Pro до ноутбука;
- Не надано копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам санітарного законодавства України або сертифікат відповідності або паспорт якості засвідчені печаткою та підписом уповноваженої посадової особи Учасника на навчальне приладдя для кабінету математики Набір для кабінету математики, Акустична система (колонки)).
Окрім того, не всі документи, які надані у складі тендерної пропозиції мають файли з розширенням «..pdf.» (Portable Document Format).
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Відповідно до умов Вашої Тендерної документації: “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.” Довідки про несертифікацію, одна з яких видана спеціальним органом сертифікації (на акустичну систему) не належить до документів законодавства оскільки не містить інформації відповідно до якого Закону України та/або Постанови КМУ даний товар не належить сертифікації, адже інши Учасники надають сертифікати у складі пропозицій.
Враховуючи зазначене, проведено ретельний огляд тендерної пропозиції Учасника, та об’єктивну та неупереджену оцінку ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як переможця у закупівлі
Номер:
40e6810315954d0f8b4e868b957ff1bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a9
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації
ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як переможця у закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, за результатами розгляду пропозицій Вами було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», як такої, що не відповідає умовам Тендерної документації, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозиції від 26.02.2021 року (надалі - Рішення Замовника). Зазначене Рішення Замовника є незаконним, відхилення є з формальних підстав, що безпосередньо порушує наші законні права та інтереси, як потенційного переможця у даній закупівлі. Ми категорично не погоджуємося з даним рішенням з наступних підстав:
1) П.1. Протоколу: Тендерна Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ( ціна повинна бути за комплект). Оскільки відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 до ТД предметом закупівлі є комплект обладнання в кількості 1 шт, Учасником ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» була подана Тендерна пропозиція із зазначенням загальної вартості цього комплекту в розмірі 79200 грн, в т.ч. з ПДВ, із деталізацією цін по обладнанню, яка ні в якому разі не впливає на вартість цього комплекту та в цілому на вартість Тендерної пропозиції. Вважаємо, що умова ТД Замовника щодо вказання ціни за комплект нами повністю виконана і відповідає вимогам ТД.
2) П.2. Протоколу: відсутність Гарантійного листа про постачання обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї ТД з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару (п.2 Додатку 1 до ТД). Наголошуємо, що Учасник, виконав цю вимогу Замовника в повному обсязі, надавши у складі своєї пропозиції «18. Гарантійний лист щодо гарант.сервісн. обслуг. 100 к. pdf», де зазначена вся інформація щодо належної якості товару, умови і терміни гарантійного і сервісного обслуговування.
3) П.3. Протоколу: Гарантійний лист наданий учасником в складі тендерної пропозиції п.7. Додатку 1 ТД не містить інформації про виробника товару, вказано лише найменування запропонованих товарів та країну походження, і не зазначено технічного опису конкретних моделей запропонованого обладнання. Зауважимо, що відповідно до умов п.7. Додатку 2 ТД Замовник вимагав: «Гарантійний лист на фірмовому бланку*, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника, який повинен містити технічний опис запропонованого товару (а не технічний опис конкретних моделей, як зазначено в Протоколі дискваліфікації) із зазначенням моделі товару, виробника, країни походження товару та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (таблиці Додатку № 1).» Таким чином, оскільки Замовником не було зазначено вимог щодо глибини деталізації технічного опису товару, Учасником відповідно у складі ТП було надано Гарантійний лист з технічними характеристиками запропонованого Товару із зазначенням моделі товару, виробника, країни походження товару та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам. Вважаємо, що Учасник не порушив вимогу ТД, оскільки технічний опис, модель, виробник, країна походження кожного товару зазначені (наприклад, Ноутбук- це технічний опис запропонованого товару, Lenovo - це Виробник, V15-ADA- це модель, AMD 3000 - це базові технічні характеристики), та зазначена його повна відповідність всім технічним характеристикам Замовника, а також Замовник має можливість перевірити додаткові параметри, які його цікавить на сайті виробників.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на скасуванні Протоколу про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» як такого, що є безпідставним, незаконним та упередженим, що порушує наші законні права та інтереси як потенційного переможця, і не відповідає принципам публічних закупівель згідно зі ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів. Керуючись ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_В2В_щодо_неправомірної_дискваліфікації (1).pdf 26.02.2021 18:44
Дата подачі:
26.02.2021 18:44
Вирішення:
Шановний учасник,
Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі» розглянуто пропозицію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" на закупівлю згідно ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП №62 «Рік математики»).
За результатами розгляду Тендерна пропозиція учасника: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надана для участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю згідно ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання мультимедійного комплексу та приладдя ГП №62 «Рік математики»), за результатом розгляду визначена такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутні:
- Тендерна пропозиція (Додаток 2 до ТД) надана Учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації (ціна повинна бути за комплект).
- Не надано Гарантійний лист на фірмовому бланку*, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника про постачання обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару (п.2 Додатку 1 до ТД).
- Гарантійний лист наданий учасником в складі тендерної пропозиції п. 7 Додатку 1 ТД не містить інформації про виробника товару, вказано лише найменування запропонованих товарів та країну походження, і не зазначено технічного опису конкретних моделей запропонованого обладнання.
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідь на вимогу зазначаємо:
- відповідно Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» та Додатку 2 до тендерної документації «Пропозиція учасника» одиниця виміру – комплект. Слід зазначити, що Учасник ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надав тендерну пропозицію в штуках, умова ТД Замовника щодо вказання ціни за комплект вами повністю не виконана і не відповідає вимогам ТД;
- відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» вимогами передбачено п.2 Гарантійний лист на фірмовому бланку*, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника про постачання обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару та п.5 Інформаційна довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, підписана уповноваженою посадовою особою учасника щодо гарантії, яка має складати на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проектора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі, гарантія на дошку не менше 3 років, ноутбук та БФП не менше 1 року. Протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від замовника на гарантійне обслуговування чи ремонт і повернення її замовнику має здійснюватися транспортом постачальника за його рахунок. Учасником ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" надано лист про гарантійне та сервісне обслуговування відповідно до п. 5 Інформаційна довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, підписана уповноваженою посадовою особою учасника щодо гарантії, яка має складати на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проектора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі, гарантія на дошку не менше 3 років, ноутбук та БФП не менше 1 року, п. 2 відсутня. Учасником порушено вимоги тендерної документації в цій частині.
- відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» вимогами передбачено пункт 7. Гарантійний лист на фірмовому бланку*, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника, який повинен містити технічний опис запропонованого товару із зазначенням моделі товару, виробника, країни походження товару та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (таблиці Додатку № 1). Учасником надано Довідку яка не містить інформації про виробника товару, вказано лише найменування запропонованих товарів та країну походження, і не зазначено технічного опису конкретних моделей запропонованого обладнання.
Відповідно до Розділу ІІ. ТД - Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Слід зазначити, що жодного звернення за роз’ясненням від ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не отримано, учасником підтверджено всі вимоги ТД.
Враховуючи зазначене, проведено ретельний огляд тендерної пропозиції Учасника, та об’єктивну та неупереджену оцінку ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a095b9d8e44d4fab9b9801b0e10dc0a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a8
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику. В вимогах мон вказано: "Мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2" в даній таблиці вказано, що швидкість друку багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір): не менше ніж 20 арк./хв.; стартовий комплект витратних матеріалів має забезпечувати не менше ніж 4000 видруків документів формату А4 із середнім заповненням сторінки не менше 5 %;
Просимо привести технічне завдання у відповідність вимогам МОН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 14:29
Вирішення:
Відповідно до документації * Товар, що пропонується повинен відповідати Наказу МОН України від 02.11.2017 № 1440.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f9ea2731a6be459d87053ad25d442646
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a7
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до вимоги UA-2021-02-04-004630-c.a3 було надано відповідь: "Будуть внесені зміни в тендерну документацію." Але в "Зміни від 05.02.2021 року ТД проект ГП 62 (зміни).doc" Технічні вимоги до ноутбуку не були приведені у відповідність до вимог МОН. Вимагаємо внести зміни та привести технічну документацію у відповідність вимогам МОН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 14:17
Вирішення:
Відповідно до документації * Товар, що пропонується повинен відповідати Наказу МОН України від 02.11.2017 № 1440.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Рекомендація
Номер:
081c63aa8932484d8aa43524ed2043a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.b6
Назва:
Рекомендація
Вимога:
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку, програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 13:03
Опис причини скасування:
помилково направлено
Дата скасування:
05.02.2021 13:03
Вимога
Вирішена
Усунення невідповідностей
Номер:
a258ae7455764caf9a1c88e6d618ab0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.b5
Назва:
Усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 серед вимог до документів Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
"5. Інформаційна довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, підписана уповноваженою посадовою особою учасника щодо гарантії, яка має складати не менше 24 місяців на комп’ютер-моноблок. "
Звертаємо Вашу увагу, що предметом Вашої закупівлі НЕ є комп’ютер-моноблок, тому дане вимога є недоцільною.
Наполягаємо на її видаленні або редагуванні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 12:54
Вирішення:
В тендерну документацію були внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:
c39fb5c7e9784663ba9de3bf71c09c12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a4
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в описі технічних характеристик Ви вказуєте наступне:
"Набір для кабінету математики – 1 шт.
Документ-камера- 1 шт.
Акустична система (колонки)- 1 шт.
Комплект стендів – 1 шт."
Але звертаємо Вашу увагу, що всі вказані Вами позиції потребують деталізації та уточнень. Оскільки під вказані Вами назви, можна підібрати абсолютно різні за характеристиками та вартістю товари.
Внесіть зміни та детально опишіть кожне найменування і його технічні характеристики, що є необхідними безпосередньо вам для здійснення навчального процесу.
В іншому разі учасники будуть Вам пропонувати найбюджетніші варіанти з найгіршими характеристики задля перемоги у ціновий пропозиції.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 12:34
Вирішення:
Дякуємо. Ваша вимога буде розглянута
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a0f9c78b41b54cabb73a4eec8116dda2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.1.docx 04.02.2021 16:15
Дата подачі:
04.02.2021 16:15
Вирішення:
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
3b3bfe7e90504f1890a3a1b0462aa938
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо внести зміни до технічного завдання і привести його до відповідності вимог МОН №1440 та змін до нього наказом МОН №574, а саме додати до технічного завдання: гарантія на проєктор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі гарантія на дошку не менше 3 років Посилання на наказ МОН: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0410-20#Text
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:14
Вирішення:
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a1421dec7fd944d5899777563bf3abd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-004630-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо вашу увагу, що Ноутбук Lenovo V130-15/KB виготовлений в 2019 році, а відповідно до тендерної документації "6. Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку*, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про те, що товар, запропонований Учасником, є новим (2020-2021 року виготовлення), якісним та таким що не використовувався (в т.ч. на виставках)." що не може бути виконаним. Посилання на офіційний сайт:https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/Lenovo/Lenovo_V130_15IKB/Lenovo_V130_15IKB_Spec.PDF
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:13
Вирішення:
Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено