• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна та чищення брудопоглинаючих килимків

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «ВИМОГИ до предмета закупівлі»

Завершена

61 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 612.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 14:59 - 10.02.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 104b4731545a4872a3b663d06318487a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-009541-a.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування рішення Замовника 23 лютого 2021 року о 09:06 год на офіційному сайті електронної системи публічних закупівель України (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-04-009541-a) було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 510 рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Відповідно до зазначеного вище протоколу рішенням уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Ольги Леляк, ТОВ «Аква Ліберті» було визнано переможцем спрощеної закупівлі за номером оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-04-009541-a Заміна та чищення брудопоглинаючих килимків, код ДК 021:2015: 98312000-3 та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «ЛАТКРОК-СЕРВІС» зауважує на тому, що учасник торгів ТОВ «Аква Ліберті» з огляду на грубе порушенням ним вимог Тендерної документації не може бути визнаним переможцем торгів, а його тендерна пропозиція відповідно до вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена Замовником, виходячи з наступного. Згідно п.п. «д» п. 6 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» для підтвердження кваліфікації Учасник повинен надати у складі пропозиції довідки зазначені в Таблиці. В даній Таблиці в стовпчику «Кваліфікаційні критерії», окрім іншого, зазначено необхідність підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (алогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а в стовпчику «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», окрім іншого, зазначено, що довідка повинна містити інформацію про виконання аналогічних видів надання послуг/виконання робіт (копії договорів, підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався, листи-відгуки від колишніх замовників Учасника закупівлі. Документи повинні підтверджувати виконання не менше одного аналогічного договору. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Натомість ТОВ «Аква Ліберті» всупереч зазначеним вимогам Замовника щодо документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» надав тільки скан копії договорів із надання аналогічних послуг без актів виконаних/наданих послуг. Оскільки згідно з чинним законодавством України за договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу (ст. 901 Цивільного кодексу, далі – ЦК). Усі господарські операції, у тому числі і надання послуг, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», далі – Закон № 996). Також для контролю і впорядкування обробки даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинним є документ, який містить відомості про господарську операцію (ст. 1 Закону № 996). Таким документом є акт наданих послуг. Первинні документи можуть бути складені в паперовій або в електронній формі. Електронний документ повинен відповідати вимогам, що пред'являються до таких документів Законом від 22.05.03 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851) (п. 2.12 Положення № 88). Електронний документ, що складений відповідно до вимог чинного законодавства і містить усі необхідні реквізити, має таку саму юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді (лист ДФС від 04.01.17 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15). Виходячи з вище зазначеного, вважаємо що завантажені скан копії договорів із надання аналогічних послуг без актів виконаних/наданих послуг не можуть бути підтвердженням досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, як того вимагає тендерна документація, тому не можуть розглядатися Замовником. Отже, згідно з вищевикладеним, тендерна пропозиція ТОВ «Аква Ліберті» не відповідає вимогам Замовника, а тому він не може бути визнаним переможцем. Просимо Вас переглянути результати аукціону та скасувати рішення про визнання переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Аква Ліберті».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! На вимогу ТОВ "Латкрок-Сервіс" UA-2021-02-04-009541-a.c1, повідомляємо: Закон України "Про публічні закупівлі" (Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Порядок проведення спрощеної закупівлі встановлено статтею 14 Закону. Замовник не коментує твердження ТОВ "Латкрок-Сервіс" по статті 31 Закону, так як дана стаття Закону застосовується до конкурентних процедур. Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною - ТОВ "АКВА ЛІБЕРТІ". При розгляді пропозиції ТОВ "АКВА ЛІБЕРТІ" на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовником встановлено: Вимога в Оголошенні: Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічних договорів за Формою 3. Довідка повинна містити інформацію про виконання аналогічних видів надання послуг/виконання робіт (копії договорів, підтвердних документів, які дають змогу Замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався, листи-відгуки від колишніх замовників Учасника закупівлі. Документи повинні підтверджувати виконання не менше одного аналогічного договору. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Пропозиція ТОВ "АКВА ЛІБЕРТІ": Учасник надав: - Довідку, яка підтверджує виконання 3-х договорів на відповідний предмет закупівлі; - Договір від 29.03.2018 №11/2018 з Додатковими угодами 1,2,3; - Договір від 02.07.2018 №МІ-02 з Додатком 1; - Договір з контрагентом ТОВ «МЛ «ДІЛА» від 19.02.2018 №145/1К з Додатком 1,2 та лист – відгук від 20.11.18 №31/1362 від колишнього Замовника ТОВ «МЛ «ДІЛА», який містить посилання на конкретний номер договору і свідчить про його якісне та своєчасну виконання. Тобто Учасником ТОВ "АКВА ЛІБЕРТІ" підтверджено виконання не менше одного аналогічного договору, чим дотримано вимоги Замовника. РОЗ’ЯСНЮЄМО: Замовником в оголошенні не конкретизовано перелік підтвердних документом на виконання договору. При здійснення оцінки пропозицій Замовник керувався виключно нормами Закону, в тому числі принципами здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави задовільнити вимогу Учасника ТОВ "Латкрок-Сервіс".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 10:57