• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 14:38 - 10.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення пропозиції ТОВ Український папір

Номер: 96de6c4756a04790a770d07d31d2ce0a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001972-b.b3
Назва: Щодо відхилення пропозиції ТОВ Український папір
Вимога:
Шановний замовнику, якщо для підтвердження достовірності інформації зазначеної у технічній специфікації Вам потрібен документ який міститиме такі відомості, то це необхідно чітко прописувати у вимогах. Вами ж, у даній документації зазначено, що необхідно надати один із документів якості на розсуд учасника (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ). Таким чином, ми, врахували таку вимогу та надали зазначені документи на вибір - висновок державної санітарно-епідеміологічної служби та сертифікат відповідності (а оскільки продукція обов'язковій сертифікації не підлягає, завантажили лист-пояснення).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, ТОВ «Український папір» позбавило можливості Замовника перевірити технічні характеристики запропонованого товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 12:59
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: a4868c87201d4ba992bdd89dfc788231
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001972-b.b2
Назва: вимога
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні UA-2021-02-04-001972-b «Папір офісний», який проходив 17.02.2021р. Замовником розміщено Протокол №6 від 19 лютого 2021р. згідно якого нашу пропозицію було відхилено так як: «надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: Учасником в складі пропозиції не надано сертифікат якості на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару». Зазначаємо, що згідно вимог п.14.1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо). На виконання даної вимоги ми, у складі пропозиції, надали Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на Папір офісний виробника The Navigator Company, а також Лист про сертифікацію продукції №526 від 12.06.2020р., як обґрунтування відсутності сертифікату відповідності або сертифікату/паспорту якості. Таким чином, ми виконали всі вимоги Замовника, а відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим та неправомірним. Тому просимо скасувати рішення про відхилення та повернути пропозицію ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з вимогою ТОВ «Український папір», повідомляємо наступне. Учасником у складі пропозиції подано таблицю з технічними характеристиками предмета закупівлі, однак не долучено документів на підтвердження вказаних характеристик запропонованого товару. Також, подано висновок держсанепідемслужби на папір офісний виробника The Navigator Company, у якому не зазначаються технічні характеристики товару. Перевірити достовірність інформації зазначеної у таблиці ТОВ «Український папір» у Замовника не було можливості. Також, з поданого учасником листа ДП «Київоблстандартметрологія» №526, вбачається, що станом на 12.06.2020 року обов’язковій сертифікації паперова продукція не підлягає. Вказаний лист стосується сертифікату відповідності, а не сертифікату якості. Враховуючи те, що замовником були зазначені технічні характеристики предмета закупівлі, без зазначення марки, виробника товару, то учасник при підготовці пропозиції обов’язково мав долучити документ якості для підтвердження характеристик запропонованого товару з характеристиками товару, які вказав замовник.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 16:30
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ab2dd69a6443461c8545ef1f477030ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001972-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-02-04-001972-b на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-04-001972-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4, А3 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина (ISO 534) — не менше 109 мікрон; яскравість (ISO 2470) — 110%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри і викласти їх в наступній редакції: товщина (ISO 534) — не менше 108 мікрон; яскравість (ISO 2470) не менше — 110%. для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також хочемо зазначити, що виділений вами бюджет є завищеним, ринкова ціна паперу такої якості становить до 100,00 грн. за пачку замість встановлених вами 150,00 грн. за пачку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, для належної роботи офісної техніки, Замовником вказано відповідні технічні вимоги до предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар покращеної якості.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2021 12:44