• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги відмінено

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 12:41 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про наявність 3 вантажників є недоцільною та дискримінаційною

Номер: 923851ee5e044d32b2708a7784af50d4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.c6
Назва: Вимога про наявність 3 вантажників є недоцільною та дискримінаційною
Вимога:
Вимога про наявність 3 вантажників є недоцільною та дискримінаційною, враховуючи, період надання послуг з 03.03.2021 по 31.12.2021 року (тобто 211 робочих днів), враховуючи вимогу Замовника про надання послуг до 5 разів на тиждень, та обсяг відходів - 2400 мішків. Залучення трьох вантажників для завантаження/відвантаження 11 мішків у день є недоцільним та нераціональним. Зазначена вимога прописана для штучного недопущення неугодних учасників, де ймовірно наявна корупційна складова. Вимагаємо видалити зазначену дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше трьох вантажників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, та беручи до уваги велику кількість, Замовник вважає за доцільне встановити такий кваліфікаційний критерій до учасників, як наявність не менше 3 (трьох) вантажників і з проходженням навчання за програмою спец. курсу. Згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що згідно оголошення, встановлена вимога щодо наявності не менше трьох вантажників. З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2021 11:53
Вимога
Вирішена

Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.

Номер: d738d32935f34347a5f3273503749db0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.c5
Назва: Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Вимога:
В пункті 2.3. Додатку 2 зазначено, що Учасник має надати в складі пропозиції: 2.3 Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; Зауважуємо, Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування: Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом Відповідно, вимагаємо внести зміни до пункту 2.3 Додатку 2 Оголошення щодо ліцензування на перевезення і викласти вимогу в наступній редакції: • Завірену в установленому порядку копію ліцензії (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом лікарні будуть внесені зміни до пункту 2.3 Додатку 2 Оголошення щодо ліцензування на перевезення і викласти вимогу в наступній редакції: - Завірену в установленому порядку копію ліцензії (або витяг) Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

гарантійний лист пункт 5.3 Додатку 2 Оголошення

Номер: c0ece6073e6549588d008520b03d105f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.c4
Назва: гарантійний лист пункт 5.3 Додатку 2 Оголошення
Вимога:
В частині 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначений виключений перелік підстав, за якими Замовник відхиляє пропозицію: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Враховуючи норми статті 14 Закону не може бути підставою для відхилення факт неповного виконання своїх зобов’язань за аналогічними послугами у попередніх взаємовідносинах з іншими Замовниками. В частині 5 статті 14 Закону зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо видалити вимогу, визначену в пункті 5.3. Додатку 2 Оголошення. Детальна інформація у вкладенному файлі
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Усвідомлюючи, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, Замовник вважає за доцільне, щоб до надання послуг було допущено добросовісного учасника, який здатен надавати послуги. Турбота про навколишнє середовище не може бути дискримінаційною вимогою! З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.02.2021 12:03
Вимога
Залишено без розгляду

ліцензія поводження з небезпечними відходами

Номер: b68b9b9b6fc045b38191c14353e641d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.c3
Назва: ліцензія поводження з небезпечними відходами
Вимога:
Наявність в ліцензії Учасника операцій оброблення, утилізація, видалення непотрібна для надання зазначених послуг, оскільки чинними нормативно-правовими актами законодавства України передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні знешкоджуватись в термічних установках. Замовник нічого не втратить, виклавши вимогу щодо ліцензії в наступній редакції: Наявність Ліцензії, виданої Уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, що також є предметом закупівлі. . Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вище зазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В. Разом з тим медичні відходи після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2021 07:55
Вимога
Залишено без розгляду

чікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена в Оголошенні є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.

Номер: 26d817d3ed794e1396e741cb7f8638f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.a2
Назва: чікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена в Оголошенні є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Вимога:
Згідно Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» орієнтований обсяг відходів – 2400 мішків (спеціальний поліетиленовий мішок для медичних відходів об’ємом 50 л) Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі (240 000,00 з ПДВ) на таку кількість медичних відходів (2400 мішків ), а саме: 100 грн. з ПДВ за 1 мішок ємністю 50 літрів є заниженою та не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому. Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Як висновок, зазначена замовником очікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена в Оголошенні є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами. Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Детально проаналізувавши ринок з надання послуг з поводження з небезпечними відходами ми прийшли до висновку, що вартість закупівлі відповідає умовам ринку. З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.02.2021 12:03
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Номер: f44e08c985e24c1086013cecfbbeefb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001312-b.a1
Назва: дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вимога:
Детальна інформація у вкладенному файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Усвідомлюючи, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, Замовник вважає за доцільне, щоб до надання послуг було допущено добросовісного учасника, який здатен надавати послуги. Турбота про навколишнє середовище не може бути дискримінаційною вимогою! З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2021 07:55