-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015-45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в НВК №157 за адресою: м. Київ, Оболонський район, проспект Оболонський, 12-В)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:НВК №157 за адресою: м. Київ, Оболонський район, пh Оболонський, 12-В. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 20 грудня 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Завершена
2 647 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 235.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 235.09 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 12:23 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі Замовника
Номер:
36f26e2707934523bbbfd6540a06b47b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-002552-c.a1
Назва:
Скарга на умови закупівлі Замовника
Скарга:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі Замовник) 02.04.2021 року було оголошено закупівлю «код ДК 021:2015-45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в НВК №157 за адресою: м. Київ, Оболонський район, проспект Оболонський, 12-В)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-002552-c).
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 22-02-2021, 18:00. Очікувана вартість закупівлі – 2 647 018,00 грн.
Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕСТ ВЕРУМ» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕСТ ВЕРУМ» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕСТ ВЕРУМ» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає:
Гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть виконуватися роботи.
Дана вимога є дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, що ми не маємо та не повинні мати згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування.
Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін.
Таким чином здійснення інспектування Державним центром сертифікації ДСНС України здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Окрім того, роботи з інспектування які передбачені предметом даної закупівлі не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди.
Вимога щодо надання письмової згоди від ДСНС є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов’язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити в проведенні інспектування по даному об’єкту в межах компетенції.
Окрім того Замовником встановлюється вимога щодо необхідності залучення до інспектування саме Державного центру сертифікації ДСНС України. Дійсно згідно Додатку И попередньої редакції ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» встановлено, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. При цьому 1 листопада 2019 року набрала чинності Зміна №1 до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», згідно якої вилучено Додаток И даного ДБН. Таким чином здійснення роботи з інспектування не обмежується виключно Державним центром сертифікації ДСНС України. Вимога щодо здійснення робіт з інспектування лише одним органом є дискримінаційною вимогою, оскільки не враховує можливості залучення до інспектування інших організацій, зокрема і приватних.
Таким чином Замовник обмежує потенційне коло Учасників, вказавши дискримінаційну умову в тендерній документації.
У зв’язку з цим просимо виключити вимогу щодо надання письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування зі складу тендерної документації та сформулювати вимогу наступним чином: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням відповідної організації або інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду такої організації або органу на проведення робіт з інспектування».
2. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає:
Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник.
Така умова є дискримінаційною для нас, як для учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. Наша компанія має документ (ліцензію), виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій раніше 2020 року, яким ДСНС підтверджує, що учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати учасник.
Відповідно до норм чинного законодавства України, Учасник не повинен на регулярній основі заново отримувати Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що учасник має Ліцензію на провадження відповідної діяльності.
Відповідно до пункту 4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів, а саме з переліком робіт, які може надати Учасник на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Також, відповідно до Інструкції з діловодства Державного центру сертифікації ДСНС України, затвердженої Наказом Держцентру від 04.02.2019 року № 39, що розроблена на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №5 , та на підставі пункту 180 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою вищевказаною Постановою, ДСНС України письмові відповіді на листи від юридичних осіб - суб’єктів господарювання надаються не пізніше ніж за 30 днів, з моменту надходження та реєстрації запитів у Держцентрі , що перевищує строк підготовки тендерної пропозиції по даній закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. Учасник може не надавати у складі тендерної пропозиції такий документ, у разі, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3. Відповідно до п. 3.2. Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає:
Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 500 000,00 грн та термін дії даного договору – до кінця 2021 року.
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають змогу надати у складі тендерної пропозиції Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 500 000,00 грн та термін дії даного договору – до кінця 2021 року.
Наша компанія має змогу оформити Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт, але не на суму 10 000 000,00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. Жодним чином незрозуміло, за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн., якщо вартість закупівлі становить значно меншу суму, за таких обставин незрозуміло, чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до нас , як до Учасника цієї закупівлі, так ми маємо договір добровільного страхування цивільно - правової відповідальності перед третіми особами, але на суму менше 10 000 000,00 грн. Тобто ми маємо договір добровільного страхування цивільно - правової відповідальності перед третіми особами, і страхова сума згідно даного договору повністю покриває суму закупівлі, тобто покриває суму можливих збитків, які ми можемо завдати при виконанні робіт. Але Замовник встановивши вимогу, що загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000,00 грн., обмежує право участі ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» в даній закупівлі. Так як вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн. (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ».
Просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна покривати вартість закупівлі, та термін дії даного договору – до кінця 2021 року.
4. Відповідно до п3.3. Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає:
Акт огляду об’єктів складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Замовника або уповноваженою особою кожного обєкту де будуть надаватися послугіта Учасником (керівник об’єкту Замовника або уповноважена ним особа підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провери необхідні заміри). Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику. В даному акті обовязково повинна бути зазначена дата підписання. Даний акт потрібно підписати у уповноваженої особи закладу, на якому будуть виконуватися роботи та у уповноваженої особи Замовника
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення, що вказаний на майданчику.
Період уточнення по даній закупівлі завершився 12-02-2021, року 00:00 год., тому наша компанія, як Учасник, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі, не може виконати таку умову тендерної документації, з підстав, що не залежать від нас, що в подальшому може стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як до Учасника цих торгів.
Окрім того, наша компанія здійснювала спробу провести огляд об’єктів, але отримала відмову представника закладу.
Наша компанія має змогу здійснити огляд об’єктів Замовника, повести необхідні заміри, але ми фізично не можемо це зробити саме у період уточнення (до 12-02-2021, року 00:00 год.).
Просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: «Акт огляду об’єктів складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Замовника або уповноваженою особою кожного об’єкту, де будуть надаватися послуги та Учасником (керівник об’єкту Замовника або уповноважена ним особа підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провели необхідні заміри). В даному акті обов’язково повинна бути зазначена дата підписання. Даний акт потрібно підписати у уповноваженої особи закладу, на якому будуть виконуватися роботи та у уповноваженої особи Замовника», та виключивши речення про те, що «Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику».
5. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надати:
Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, повітропроводів зварювальні роботи або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства)
В разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати всі адресу де будуть виконуватися роботи або декларація повинна бути видана з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів»
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають Декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці – в графі місце виконання робіт вказати всі адреси де будуть виконуватися роботи або декларація повинна бути видана на з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів».
Наша компанія має Декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, але в даній декларації не зазначена адреса об’єктів згідно з даної закупівлі, так як ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» на даний момент не має жодних договірних відносин з Замовником, які б передбачали що ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» повинен виконувати роботи на об’єктах згідно з даної закупівлі.
Тобто ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» має документ який підтверджує, що його матеріально технічна база відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці для відповідних робіт.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107, не передбачене обов’язкове зазначення місця виконання робіт на об’єктах Замовника по України.
Таким чином, участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті Учасники, які мають Декларацію із зазначенням УСІХ адрес, де будуть виконуватися роботи або з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів».
Просимо виключити вимогу щодо того, що у разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати всі адреси де будуть виконуватися роботи або декларація повинна бути видана на з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів».
6. Відповідно до п. 7 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надати:
Сертифікат ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю» – сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ISO 50001:2011 "Системи енергетичного менеджменту" - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»- сфера застосування (сертифікації)– Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджемнту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджемту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання " - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.)
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають сертифікат, де чітко зазначено: «сфера застосування (сертифікації) - Електромонтажні роботи, почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у свері архітектури.
При цьому в Національному класифікаторі України, затвердженому Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, основне призначення якого визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, в структурі класифікації видів економічної діяльності відсутні види діяльності «почслуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації», «інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт», «діяльність у свері архітектури». У зв’язку з чим незрозуміло, на підставі якого нормативного акту Замовником вимагається надати сертифікат щодо конкретних видів діяльності, які не зазначені в класифікаторі видів економічної діяльності ДК 009:2010. Учасник не може і не повинен надавати документи, які мають містити вимоги, що не передбачені стандартами та класифікаторами України.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, залишивши у вимозі щодо кожного Сертифікату текст «сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи» та доповнивши словами «діяльність у сфері інжинірингу (або проектні роботи)».
7. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надати:
Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, повітропроводів зварювальні роботи або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства)
Така умова є незаконною, надмірною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (або дозвіл) на роботи: повітропроводів.
Відповідно до переліку робіт підвищеної небезпеки, затвердженому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, відсутній вид робіт «повітропроводів», натомість наявна позиція «Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів». Проте технічним завданням не передбачено виконання робіт, пов’язаного з обстеженням, ремонтом і чищенням димарів, повітропроводів. Ми як Учасник не маємо і не повинні для участі у даній процедурі закупівлі мати дозвільний документ, який стосується робіт, що не передбачені технічним завданням.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, видаливши з п. 6 Розділу 3 тендерної документації слово «повітропроводів».
8. Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає надати:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копію/скановану копію ліцензії на право користування програмним забезпеченням АВК видану на імя учасника торгів, чинну не менше ніж до 31.12.2021 року.
Така умова є незаконною, надмірною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають копію ліцензії на право користування програмним забезпеченням АВК видану на ім’я учасника торгів, чинну не менше ніж до 31.12.2021 року.
Відповідно до п. 4 Розділу 1 тендерної документації Замовник зазначає, що строк виконання робіт: до 20.12.2021 року. Таким чином умовами тендерної документації передбачено, що окремий документ у складі має бути чинним на термін, що перевищує строк виконання робіт по даній закупівлі, що суперечить логіці та принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
У нас як Учасника є ліцензія на право користування програмним забезпеченням АВК видану на ім’я учасника торгів чинну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але яка не є чинною не менше ніж до 31.12.2021 року. При цьому при наближенні завершення терміну чинності ліцензії ми маємо право її подовжити або придбати нову. Проте умова тендерної документації не дає можливості подовжити наявну або придбати нову ліцензію під час виконання робіт/надання послуг, що порушує наші права як суб’єкта господарювання.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, замінивши в п. 3 Додатку 2 тендерної документації слова «чинну не менше ніж до 31.12.2021 року» на слова «чинну на дату кінцевого строку подання пропозицій».
9. Відповідно до п. 4 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає надати:
В загальну вартість пропозиції враховати цілодобове спостереження за системами пожежної сигналізації на всіх обєктах відповідно до дислокації. Спостереження учасник – переможець здійснює після завершення монтажник робіт та передачу обєкта в єксплуатації та спостерігає, допоки замовник не заключить договір на спостереження, але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 31.12.2021 року.
Така умова є незаконною, надмірною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які можуть здійснити після завершення монтажник робіт та передачу об’єкта в експлуатацію та спостерігати, допоки замовник не заключить договір на спостереження, але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 31.12.2021 року.
Відповідно до п. 4 Розділу 1 тендерної документації Замовник зазначає, що строк виконання робіт: до 20.12.2021 року. Таким чином умовами тендерної документації передбачено, що окремі роботи мають виконуватись протягом терміну, що перевищує строк виконання робіт по даній закупівлі, що суперечить логіці та принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, замінивши в п. 4 Додатку 2 тендерної документації слова «але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 31.12.2021 року» на слова «але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 20.12.2021 року».
10. Відповідно до п. 4 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає надати:
В даній ліцензії / документі повинно бути зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію має право виконувати наступні роботи: Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту.
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають ліцензію на виконання наступних робіт: Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту.
Замовником обрано положення, які зазначено в переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 в редакції від 05.12.2020 р. Проте при цьому умовами тендерної документації не враховано, що значна кількість досвідчених та кваліфікованих учасників отримували ліцензію відповідно до попередньої редакції Постанови або більш ранніх норм (наприклад, відповідно до Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 29.09.2011 р. № 1037), які містять формулювання видів робіт, що відрізняються від зазначених як обов’язкових у тендерній документації, хоча і є частково співзвучними та описують ідентичний вид робіт. При цьому ліцензії, видані відповідно до попередніх редакцій нормативних актів є досі чинними, що зазначено у відкритому реєстрі чинних ліцензій ДСНС.
Ми як Учасник маємо ліцензію, отриману до введення в дію Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, але яка є чинною на момент подання скарги та яка містить положення, що по суті описують ідентичні роботи, які вимагаються в п. 4 Додатку 2 тендерної документації, але сформульовані іншими словами у відповідності до норм, чинних на момент отримання ліцензії. При цьому ми не маємо і не повинні мати ліцензію, яка містить точно такі ж формулювання, які зазначені в п. 4 Додатку 2 тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, доповнивши п. 4 Додатку 2 тендерної документації словами «або робіт, які є ідентичними вищезазначеним».
11. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати:
На керівника робіт надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12)
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, в яких керівник робіт є одночасно і роботодавцем.
Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання необхідно серед іншого наявність керівника робіт, вимоги до якого обмежуються його освітою та стажем роботи. Постанова не містить вимоги, що керівник робіт повинен бути роботодавцем.
Згідно Закону України «Про охорону праці» роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Таким чином відсутній нормативний документ, який би зобов’язував керівника робіт бути одночасно і роботодавцем. При цьому відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 передбачено необхідність відповідних знань саме у роботодавця.
Ми як Учасник маємо роботодавця та керівника робіт, проте це є різні особи, а керівник робіт не є роботодавцем і не може отримати навчання (перевірку знань) щодо забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації «- Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12)».
12. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати:
На керівника робіт надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків вантажо-розвантажувальних робіт у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням.
Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;».
13. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати:
На керівника робіт надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час зварвння металів
На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час зварвння металів
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Правил охорони праці під час зварвння металів
Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків зварювання металів у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням.
Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Правил охорони праці під час зварювання металів.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «- Правил охорони праці під час зварвння металів».
14. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати:
На керівника робіт надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт;
На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт.
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт
Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків ведення газонебезпечних робіт у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням.
Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «- Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт».
15. Відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати:
На керівника робіт надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил роздрібного ринку електричної енергії;
На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків роздрібного ринку електричної енергії у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 правила регулюють «взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Учасниками роздрібного ринку є: електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, у тому числі оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу з метою використання ним електричної енергії на власні потреби.»
Учасник не є електропостачальником, оператором системи передачі, оператором систем розподілу тощо, і на об’єкті Замовника він не є навіть споживачем. Технічним завданням не передбачено здійснення жодних робіт, пов’язаних з роздрібним ринком електричної енергії.
Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Дискримінаційні вимоги, що містяться в Документації порушують права та законні інтереси ТОВ «РЕСТ ВЕРУМ» як учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг. Проте, через порушення замовником частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Було подано вимогу щодо необхідності внесення змін до тендерної документації та вилучення дискримінаційних вимог, проте Замовник відповів відпискою, без зазначення аргументації свого рішення.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування зі складу тендерної документації та сформулювати вимогу наступним чином: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням відповідної організації або інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду такої організації або органу на проведення робіт з інспектування».
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. Учасник може не надавати у складі тендерної пропозиції такий документ, у разі, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна покривати вартість закупівлі, та термін дії даного договору – до кінця 2021 року.
5. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: «Акт огляду об’єктів складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Замовника або уповноваженою особою кожного об’єкту, де будуть надаватися послуги та Учасником (керівник об’єкту Замовника або уповноважена ним особа підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провели необхідні заміри). В даному акті обов’язково повинна бути зазначена дата підписання. Даний акт потрібно підписати у уповноваженої особи закладу, на якому будуть виконуватися роботи та у уповноваженої особи Замовника», та виключивши речення про те, що «Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику».
6. Зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо того, що у разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати всі адреси де будуть виконуватися роботи або декларація повинна бути видана на з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів».
7. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, залишивши у вимозі щодо кожного Сертифікату текст «сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи» та доповнивши словами «діяльність у сфері інжинірингу (або проектні роботи)»
8. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, видаливши з п. 6 Розділу 3 тендерної документації слово «повітропроводів».
9. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, замінивши в п. 3 Додатку 2 тендерної документації слова «чинну не менше ніж до 31.12.2021 року» на слова «чинну на дату кінцевого строку подання пропозицій».
10. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, замінивши в п. 4 Додатку 2 тендерної документації слова «але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 31.12.2021 року» на слова «але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 20.12.2021 року»
11. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, доповнивши п. 4 Додатку 2 тендерної документації словами «або робіт, які є ідентичними вищезазначеним».
12. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації «- Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12)».
13. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;».
14. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «-Правил охорони праці під час зварвння металів»
15. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «-Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт».
Зобов’язати Замовника зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оболонський 12-В.pdf 17.02.2021 15:05
- рішення від 19.02.2021№3058+лист замовнику.pdf 22.02.2021 13:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2021 №3928.pdf 03.03.2021 20:48
- рішення від 02.03.2021№3928.pdf 05.03.2021 20:52
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.02.2021 12:08
- Пояснення по суті скарги.docx 24.02.2021 12:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2021 16:19
Дата розгляду скарги:
02.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2021 13:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2021 20:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2021 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Були внесені зміни в тендерну документацію по закупівлі код ДК 021:2015-45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в НВК №157 за адресою: м. Київ, Оболонський район, проспект Оболонський, 12-В) на виконання рішення № 3928-р/пк-пз від 02.03.2021 року ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПРОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПІБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ