• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (лот 1 - Послуги з перевірки технічного стану транспортних засобів у м. Запоріжжя; лот 2 - Послуги з перевірки технічного стану транспортних засобів у м. Бердянськ; лот 3 - Послуги з перевірки технічного стану транспортних засобів у м. Мелітополь)

Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства

Завершена

807 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 886.80 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 11:59 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення пропозиції

Номер: 7d940dce4c1b4fffb32e137d3e18b8e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-005119-a.c1
Назва: Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» є те що учасником ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» не надано атестат про акредитацію Національного агенства з акредитації України на право проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів. Учасником надано копію діючого «Атестата про акредитацію Національного агенства з акредитації України випробувальної лабораторії» який не може бути узятий до розгляду як належний документ, оскільки він від іншого підприємства. Однак, ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» вважає, що оскаржуване рішення є таке що прийняте з грубими порушеннями процедури проведення публічних закупівель. Вважаємо, що помилковість рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, начебто, відсутність інформації є наслідком грубого порушення Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», та є підставою для скасування рішення. Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином силу прямої вказівки ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був надіслати ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» в свою чергу, на підставі ч.9 ст. 26 Закону мав право виправити невідповідності (у випадку їх наявності) шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. І лише після цього Замовник повинен був розглянути уточнений пакет документів, в результаті чого мав право зробити висновок про відповідність або невідповідність ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні Закупівлі». Прошу звернути увагу, що Замовник не розміщував жодного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» не було 24 години для того щоб надати інформацію/пояснення з приводу «невідповідностей», і Замовник розглянув пропозицію ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» без урахування виправлення/невиправлення виявлених невідповідностей. Також звертаємо увагу, що Замовник відхилив пропозицію ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» яке є найбільш економічно вигідною і перейшов до оцінки наступного учасника, цінова пропозиція якого було вищою за пропозицію ТОВ «КСЦ-КОНКОРД». Такими діями Замовником вчинено порушення п. 5 та 6 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того в діях Замовника, які виразились в необґрунтованому відхиленні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, вбачаються ознаки корупційних зав’язків та узгоджених дій з учасником ТОВ «АК ДЮНА-АВТО». Таким чином, Замовником було грубо порушено процедуру закупівлі, зокрема ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», що є достатньою підставою для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КСЦ-КОНКОРД».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник не порушив вимоги ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що «Атестат про акредитацію Національного агенства з акредитації України на право проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів» не відноситься до переліку документів щодо яких на підставі ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник може виправити недоліки та/або подати документи, які вимагались тендерною документацією
Статус вимоги: Не задоволено