-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
АХД-2000 експрес (5л) або Стерилліум (5л)– 57шт
Торги відмінено
45 201.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 228.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 228.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 10:08 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e1a86e5f4d3942ea90bae42aa1e0766e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-002094-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засіб економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2021 09:09
Вирішення:
Відповідно до п.4, ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Дотримуючись норм п.4, ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником було вказано конкретну торговельну марку, та технічні вимоги до предмету закупівлі. Учасником ТОВ «Фартунат» не було дотримано технічних вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено