-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Переобладнання теплової мережі попередньоізольованими трубопроводами від ТК-12 до т.«Б» по вул.Курчатова в м.Хмельницькому
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно Додатка 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Перелік критеріїв та медодика оцінка пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- 100% ціна.
Завершена
878 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 390.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2021 09:41 - 10.02.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
defad963182843e2bbdf0259a69816e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-04-000310-b.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» є учасником спрощеної закупівлі «Переобладнання теплової мережі попередньоізольованими трубопроводами від ТК-12 до т.«Б» по вул.Курчатова в м.Хмельницькому», номер закупівлі UA-2021-02-04-000310-b. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 103 від 22.02.2021 р. пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» відхилено. ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному:
1. Згідно мотивувальної частини пункту 1, 2 і 3 оскаржуваного рішення зазначено, що «Учасником у складі пропозиції надано сертифікат експертизи типу №UA.TR.037.00227-19 від 12.07.2019р. та Декларацію про відповідність на труби та фасонні вироби з поліетилену підвищеної термостійкості PE-RT попередньо ізольовані пінополіуретаном в захисній оболонці з поліетилену для гарячого водопостачання та теплових мереж, які не передбачені документацією», «Учасником у складі пропозиції надано сертифікат експертизи типу №UA.TR.037.00228-19 від 12.07.2019р. та Декларацію про відповідність на з’єднувальні елементи з поліетилену для мереж гарячого водопостачання, теплових мереж та технологічних трубопроводів: електромуфти зварні, які не передбачені документацією», «Учасником у складі пропозиції надано файл «Sertifіkat vіdpovіdnostі na kompensator.pdf» з технічною інформацією про компенсатори сильфонні з нержавіючої сталі та компенсатори гумові та паспорт від ООО «НИИЦ Арматом» на компенсатор осьовий, які не передбачені документацією».
Тобто на основі вищевказаного ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» робить висновок, що на думку Замовника, подавши в складі тендерної пропозиції додаткові документи, які не вимагалися Замовником, ми порушили умови, визначені в оголошенні.
Проте нагадаємо, що в ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко описані підстави, згідно яких Замовник має право відхилити пропозицію Учасника тендеру, але серед них нема жодного натяку на те, що надання додаткових документів, які не вимагалися тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Також Замовник вказує, що «пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі», проте в самому оголошення взагалі ніде не прописано такої вимоги, що Учасник повинен надавати виключно ті документи, які вимагаються і передбачені документацією. Отже Замовник не має права відхиляти пропозиції спираючись на те, чого не вимагалося і не прописано в тендерній документації, чим саме грубо порушив ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Наступною з підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» відповідно до пункту 4 мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що «Учасником не надано підтвердження вимог п.7 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не надано титульну сторінку ТУ, згідно якого виготовляються термоусадкові муфти».
Хочемо уточнити, що в тендерній документації пункт 7 викладено в наступному вигляді «Всі комплекти ізоляції стиків для трубопроводів повинні бути з термоусадковими муфтами. На підтвердження надати титульну сторінку документу згідно якого виготовляються муфти (ТУ)». Тобто вимагається надати титульну сторінку документу згідно якого виготовляються муфти, а такий документ ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» надала у складі тендерної пропозиції , що міститься у файлі Tehnіchnі 4, а саме «Галузевий стандарт України на з’єднання теплогідроізольованих елементів трубопроводів теплових мереж з тепловою ізоляцією з пінополіуретану і захисною оболонкою з поліетилену (Загальні технічні умови)», адже за призначенням термоусадкові муфти і є різновидом з’єднань теплогідроізольованих елементів трубопроводів теплових мереж з тепловою ізоляцією з пінополіуретану і захисною оболонкою з поліетилену
Згідно діючого законодавства України для підтвердження якості продукція повинна супроводжуватися сертифікатом якості, сертифікатом відповідності, декларацією відповідності, санітарно-епідеміологічним висновком, протоколом випробувань. Декларуючи відповідність своєї продукції, виробник показує свою відповідальність за її безпеку і якість, а також за те, наскільки повно він відобразив у маркуванні особливості використання, транспортування і зберігання продукції. Для того, щоб отримати декларацію або сертифікат відповідності, необхідно мати нормативний документ, відповідно до якого виготовлено продукцію. Таким документом може бути ДСТУ, технічні умови України (ТУУ). Технічні умови є технічним документом, який розробляється за рішенням виробника. Тобто, технічні умови створюються самим виробником, а Сертифікат відповідності видається уповноваженим держаним органом, що є на порядок важливішим документом, що свідчить про якість продукції.
ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» у складі своєї пропозиції надала діючий Сертифікат відповідності та протокол випробувань на термоусадкові муфти, проте Замовником було проігноровано цей факт, що свідчить про некомпетентність та небажанням Замовника отримати дійсно якісну продукцію від сертифікованого виробника.
3. І ще однією з підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» відповідно до пункту 5 мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що «Учасником в своїй пропозиції вказано декілька виробників продукції а сертифікати з гідно вимог п.9 та п.10 надано лише від ТОВ «Термо-ізол». Оскільки замовник не знає чию продукцію Учасник пропонує, то ним порушено вимоги документації».
ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» нагадує, що згідно вищевикладеного ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить такої підстави, яку вказав Замовник, що давало б право Замовнику відхилити пропозицію Учасника тендеру, а також тендерною документацією не заборонено і чітко не визначено кількість виробників продукції. Тому ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» жодним чином не порушила вимоги тендерної документації.
А також, ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» детально ознайомилось із тендерною пропозицією ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" і зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
1. Згідно п. 5 Додатку 1 ТЗ до тендерної документації вимагалося «Коефіцієнт теплопровідності (kso) свіжосформованої теплоізоляції (середнє значення коефіцієнту теплопровідності (kso) свіжосформованої теплоізоляції), визначений згідно ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 або ДСТУ EN 253:2016, повинен бути не більше 0,027 Вт/(м*К). На підтвердження надати протокол випробувань з визначення теплопровідності». Учасник ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" надав Протокол № 09л/20 кваліфікаційних випробувань зразків з визначення теплопровідності, але на стор.2 чітко вказано, що випробування проводились згідно ДСТУ Б В.2.7-105-2000 (ГОСТ 7076-99) та ДСТУ Б В.2.7-38-95 (ГОСТ 17177-94), що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно п.6 Додатку 1 ТЗ до тендерної документації вимагалося «Оболонки труб повинні відповідати ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 або ДСТУ EN 253:2016. Властивості композицій поліетилену ПЕ 63 - згідно з ГОСТ 16338 (марка 273-79). Властивості композицій поліетилену ПЕ 80 і ПЕ 100 - згідно з ДСТУ Б В.2.7-73. Учасник повинен надати сертифікати якості на оболонки». Учасник ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" надав Сертифікат якості №1579.571_01 Труба-оболонка поліетиленова захисна, в якому вказано, що властивості композицій поліетилену ПЕ-100 відповідають ДСТУ Б В.2.7-73, проте згідно листа ДП «РІВНЕСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» № 399 від 24.02.2021 р.(який наданий як відповідь на наш запит щодо достовірної назви ДСТУ Б В.2.7-73) найменування ДСТУ Б В.2.7-73 є не в повній мірі, проте в каталозі нормативних документів України є наступне ДСТУ Б В.2.7-73-98, що свідчить про те, що наданий Учасником ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" Сертифікат якості №1579.571_01 містить ознаки підробки, і не може братися до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
3. Згідно п. 7 Додатку 1 ТЗ до тендерної документації вимагалося «Всі комплекти ізоляції стиків для трубопроводів повинні бути з термоусадковими муфтами. На підтвердження надати титульну сторінку документу згідно якого виготовляються муфти (ТУ)». Учасник ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" надав титульну сторінку, але чітко видно, що технічні умови втратили чинність і жодний запис не свідчить про їх продовження, і відповідно даний документ не може вважатися чинним і брати його до уваги при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", і як наслідок це є невиконанням вимог тендерної документації.
Отже, пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" подана не відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом.
На підставі викладеного, вбачається, що Замовник відхиливши пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» з надуманих підстав та визначивши переможцем ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", цим самим порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Документації до спрощеної закупівлі. А також такі дії Замовника наводять нас на думку, що Замовник лобіює інтереси ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", адже було грубо порушено законодавство України при розгляді пропозицій по даній закупівлі та Замовник жодним чином не зацікавлений в економії державних коштів.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права та інтереси ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» як учасника цієї закупівлі.
На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо:
1) Скасувати рішення уповноваженої особи № 117 від 23.02.2021 р. про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" у спрощеній закупівлі «Переобладнання теплової мережі попередньоізольованими трубопроводами від ТК-12 до т.«Б» по вул.Курчатова в м.Хмельницькому» за номером UA-2021-02-04-000310-b.
2) Скасувати рішення уповноваженої особи № 103 від 22.02.2021 р. та забезпечити розгляд пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Західмісьбуд» з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі.
У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Хмельницької області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТК-12 до т.Б.PDF 24.02.2021 11:55
Дата подачі:
24.02.2021 11:55
Вирішення:
Відповідь
В Додатку №1 чітко прописані найменування та технічна характеристика предмету закупівлі, і вони не передбачають товарів, які пропонує Учасник. Отже Учасник, подавши документи на товар, який не передбачений технічними вимогами до предмету закупівлі, пропонує його Замовнику, інакше для чого їх взагалі подавати. І наголошуємо Ви пропонуєте не додаткові документи на товар який вказаний в технічних вимогах, а додатковий товар, який не передбачений оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, що суперечить нашим вимогам!
Технічні умови і сертифікат відповідності – це різні речі. Оскільки В додатку №1 вимагалось надання саме ТУ (технічних умов виробника), а не Галузевого стандарту чи сертифікату відповідності, значить Учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції саме технічні умови виробника, які , на жаль, Ви не надали, за що Вас і було відхилено.
Учасник пропонує декілька виробників, що суперечить п.9 та п.10 Додатку №1, згідно якого вимагаються документи від виробника, а не виробників, яких Ви зазначили в своїй пропозиції. Тому, Ви не тільки не надали підтвердження вищезазначених пунктів, а й порушили вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, Ваша пропозиція не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині відповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В п. 10.9 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 прописано, що «Коефіцієнт ефективної теплопровідності ізоляції визначають згідно з ДСТУ Б В.2.7-105 однієї проби продукції, відібраної згідно з 9.7, виготовляють по 3 зразки завдовжки (200 ± 5) мм, завширки (200 ± 5) мм і заввишки h0, мм, товщиною, що дорівнює максимальному розміру радіальному напрямку, але не більше (50 ± 5) мм. Випробування проводять при температурі (50 ± 2) °С. Перед випробуванням зразки кондиціонують протягом не менше 2 год відповідно до ГОСТ 12423. За результат випробування приймають нижню межу довірчого інтервалу за статистичною обробкою даних трьох випробувань.» В протоколі випробувань теплопровідності, наданого Корпорацією «Енергоресурс-інвест» зазначено, що випробування проводилися згідно ДСТУ Б В.2.7-105-2000 та призначення матеріалу, що випробовувався: елементи пінополіуретанової теплової ізоляції виробництва Корпорації «Енергоресурс-інвест» на основі циклопентанової системи (Daltofoam TE 34201+Suprasec 5005) для промислового обладнання та трубопроводів (за ДСТУ Б В.2.5-31:2007 та ДСТУ-Н Б В.2.5-35:2007). Отже, Учасник повністю виконав вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно п.6 Додатку №1 вимагалось «Оболонки труб повинні відповідати ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 або ДСТУ EN 253:2016. Властивості композицій поліетилену ПЕ 63 - згідно з ГОСТ 16338 (марка 273-79). Властивості композицій поліетилену ПЕ 80 і ПЕ 100 - згідно з ДСТУ Б В.2.7-73. Учасник повинен надати сертифікати якості на оболонки». Корпорацією «Енергоресурс-інвест» на підтвердження даної вимоги надано сертифікат якості на оболонку , в якому вказано, що властивості композицій поліетилену ПЕ 100 - згідно з ДСТУ Б В.2.7-73. Отже, Учасник повністю виконав вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оскільки, жодних запитань стосовно даного пункту не було, значить ви погодились з вимогами нашої документації. Щодо Ваших особистих припущень ми не вбачаємо жодних ознак підробки.
Корпорацією «Енергоресурс-інвест» надано в складі пропозиції ТУ на муфти поліетиленові термоусадкові від 21.06.2012р. ТУ У В.2.7-25.2-30336890-016:2011 «Муфти поліетиленові термоусадкові. Технічні умови», в якому вказано термін чинності до 10.02.2015р. та зміну № 1 ТУ У В.2.7-22.2-30336890-016:2011 «Муфти поліетиленові термоусадкові. Технічні умови» від 14.11.2016р. без обмеження строку чинності. Отже, Учасник повністю виконав вимоги п.7 Додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.02.2021 15:36