• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

187 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 879.80 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 09:28 - 10.02.2021 11:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 63e11c021b55401db274067f06b26cf3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001147-a.a2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний замовник, дякуємо за відповідь на вимогу 09.02.21, 10:17, дуже шкода, що ви зіткнулися з недобросовісними постачальниками в своїй професійній діяльності, проте ці пояснення ніяким чином не можуть бути прийняті, як пояснення обмеження учасників у подальшому, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Встановивши дискримінаційні умови, які значно звужують коло учасників ви все-одно нехтуєте основними принципами закону добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. І ми, як добросовісна компанія, яка діє на умовах партнерських договорів не один рік, здійснюємо понад 1300 успішно-виконаних договорів за рік, а отже, кожного разу гарантуємо виконання умов договору на 100 відсотків. Дійсно, на ринку палива багато псевдо-компаній, які наживаються на потребах Замовника. З цим борються як і Замовники, так і добросовісні компанії, такі як ми, бо ми так само не бажаємо, щоб через такі нахальні дії інших Учасників зменшувалася довіра до від Вас до Нас як потенційних учасників. Звичайно, зараз тільки на словах ми можемо гарантувати умови безперебійності відпуску палива, але все одно хочемо наголосити, що той сценарій, який ви озвучили у своїй відповіді, точно не матиме місця, якщо Ви до дасте можливість відпуску палива на основі партнерських договорів і наша компанія за всіма законодавчими умовами здобуде перемогу у Вашій закупівлі. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідь на Вашу вимогу вже надавалася в повному обсязі. Наші вимоги вважаємо обгрунтованими та не вбачаємо порушення Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов Оголошення

Номер: 9f2579c13dc249bea5ca108256db3de3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-001147-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення, керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - наявності тільки власних або орендованих АЗС учасника, додавши партнерські.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарі, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація щодо умов проведення тендеру, розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових визначених частиною 3 статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарі, робіт і послуг що закуповуються, у тому числі їх технічні та кісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики , вимоги, умовні позначення та термінологію пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимога) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям. Разом з тим, частиною 3 статті 22 Закону передбачено тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана з специфікою діяльності Замовника, який є комунальним підприємством, що забезпечує соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов’язків по обслуговуванні та по догляду за психічно хворими людьми існує необхідність оперативної та своєчасної заправки автотранспорту Замовника, для своєчасної доставки підопічних інтернату до медичних закладів, доставку продуктів харчування, медикаментів, тощо. З досвіду попередніх закупівель, нажаль зустрічаються сумнівні Постачальники, які не мають власних або орендованих АЗС, а працюють з партнерськими АЗС. Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому щ партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе ніяких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання своїх зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть призвести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог договору про закупівлю(ми зіткнулися з такою ситуацією, коли в нас є проплачені талони на бензин та дизельне паливо, але ми не можемо ними скористатися). Дуже часто перелік АЗС, які надавалися учасниками не відповідають дійсності, також виявляється, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як необхідно заправитися більшою кількістю пального. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» , а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено