-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2017 15:53 - 08.05.2017 15:57
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
eec61357027a4992a04f7eace4438cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-001873-b.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ТОВ "Грінсен" не погоджується з рішенням комісії про нашу дискваліфікацію. Нами були надані всі необхідні документи для участі у даній процедурі, наша цінова пропозиція є нижчою ніж в іншого учасника. Ознайомившись з протоколом рішення, ми найбільш непрофесійної "отмазки" щодо дати реєстрації документів учасників у тендерних закупівлях не зустрічали, могли б більш достойнішу "отмазку" придумати. Своїми діями Ви дискредитуєте свою організацію як замовника на системі Прозорро і виникає багато питань з приводу прозорості визнання переможців.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол (рішення) 18.05.2017 12:41
Дата подачі:
18.05.2017 11:29
Вирішення:
Протокол (рішення) № 42
засідання відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ” про не задоволення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю “Грінсен”
м. Сколе 18.05. 2017 р.
12 год. 05 хв.
1. Замовник.
1.1. Найменування: Комунальний заклад Сколівської районної ради “Сколівська центральна районна лікарня”
1.2. Код за ЄДРПОУ: 01997372
1.3. Місцезнаходження: Україна, 82600, Львівська область, м. Сколе, вул. Стрийська, 29
2. Тип процедури: допорогова закупівля
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі:
Основні неорганічні хімічні речовини
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Основні неорганічні хімічні речовини – 12 кг.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника Комунальний заклад Сколівської районної ради “Сколівська центральна районна лікарня”, вул. Стрийська, 29, м. Сколе, Львівська область, 82600.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12. 2017 р.
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 04.05. 2017 р., UA-2017-05-04-001873-b
5. Дата та час початку Аукціону: 12 травня 2017 11:28
6. Дата та час закінчення Аукціону: 12 травня 2017 11:49
7. Дата подання вимоги: 18 травня 2017 р. 11:29
8. Номер вимоги: UA-2017-05-04-001873-b.a1
9. Учасник, який подав вимогу: Товариство з обмеженою відповідальністю “Грінсен”
10. Дата прийняття рішення про не задоволення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю “Грінсен”: 18.05. 2017 року.
11. Обгрунтування прийняття рішення:
За результатами розгляду вимоги було встановлено, а саме:
1. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 “Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”: “Оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07 квітня 2003 року № 55 (далі - ДСТУ 4163-2003).”, “Датою документа є відповідно дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення (для актів), засідання колегіального органу (для протоколів). Дату оформляють відповідно до ДСТУ 4163-2003 цифровим або словесно-цифровим способом. Усі реквізити на документі, пов’язані з його проходженням і виконанням, датуються і підписуються. Дата документа проставляється посадовою особою, яка його візує, погоджує або затверджує. Дата зазначається нижче підпису ліворуч. Під час реєстрації документа його дата проставляється працівником служби діловодства в лівій верхній частині документа на спеціально відведеному місці на бланку. У документах, складених не на бланку (заяви працівників, доповідні записки, довідки тощо), дата проставляється автором документа нижче підпису.”, “Службовий документ, отриманий установою або створений нею, у тому числі для внутрішнього користування, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації. Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації і полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою установою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа, шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ.”, “ Під час реєстрації документу надається умовне цифрове (літерно-цифрове) позначення - реєстраційний індекс. Елементами реєстраційного індексу є порядковий номер документа у межах групи документів, що реєструються, який доповнюється індексами, що застосовуються в установі, зокрема індексами за номенклатурою справ, структурного підрозділу, кореспондентів, посадових осіб, які розглядають або підписують документ, виконавців, питань діяльності яких стосується документ, тощо. У вихідного документа реєстраційний індекс може розміщуватись у зворотній послідовності - індекс за номенклатурою справ (у разі потреби може зазначатися також інший індекс, що застосовується в установі) та порядковий номер, наприклад: 02-10/457, де 02-10 - індекс справи за номенклатурою, 457 - порядковий номер.”, а також відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003» “5.11 Дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Дату дозволено оформлювати у послідовності: рік, місяць, число. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку.”. Дані вимоги розповсюджуються на всі державні органи, органи місцевого самоврядування, на підприємства, установи і організації України.
Товариство з обмеженою відповідальністю “Грінсен” надало без дати реєстрації такі документи, а саме: форму цінової пропозиції, довідку про укладання договорів, лист щодо сертифікатів якості, лист із зазначенням відомостей про товариство з обмеженою відповідальністю “Грінсен”.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю “Грінсен” не надало документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений чинним законодавством на запропоновану продукцію.
Відповідальна особа за здійснення допорогових
закупівель товарів, робіт і послуг
КЗ СРР “Сколівська ЦРЛ” І.В. Дидик
Статус вимоги:
Не задоволено