-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Йогурт, сметана
Завершена
489 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 448.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 448.90 UAH
Період оскарження:
07.04.2017 10:18 - 26.04.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
4a182a20770449a2b80ae8829bf2c189
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-07-000405-b.c1
Назва:
Вимога про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» 07.04.2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 – 15550000-8 (молочні продукти різні), очікувана вартість закупівлі складає 489 780,00 грн. (з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-04-07-000405-b.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до норм частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1. Фізична особа – підприємець Чередниченко Микола Вячеславович з ціновою пропозицією 323 238,60 грн.
2.МПП Ритм з ціновою пропозицією 357 696,00 грн.
3. Фізична особа – підприємець Романенко Олександр Вікторович з ціновою пропозицією 488 970,00 грн.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону, учасником, пропозиція якого за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною, визначено ФОП Чередниченко Миколу Вячеславовича.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
12.05.2017 року о 16 год. 34 хв. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю від 12.05.2017 з учасником – ФОП Чередниченко М.В.
Тендерна пропозиція ФОП Чередниченко Миколи Вячеславовича не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 30 Закону. Замовник, прийнявши рішення про відхилення пропозиції ФОП Чередниченко Миколи Вячеславовича, мав перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – пропозиції ФОП Романенко Олександра Вікторовича. Отож, порушені права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Чередниченко Миколи Вячеславовича переможцем Процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1. Підпунктами 2 і 3 пункту «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо: надання документів, що підтверджують право володіння та/або користування приміщеннями, спорудами, комплексом споруд, а також земельною ділянкою на яких вони розташовані, що використовуються учасником для виробництва та/або зберігання харчових продуктів, що є предметом закупівлі; документів, що підтверджують відповідність приміщень, які використовуються учасником для виробництва та/або зберігання харчових продуктів, вимогам санітарних норм і правил (заходів).
ФОП Чередниченко М.В. У складі своєї тендерної пропозиції надав лист пояснення щодо документів, що підтверджують право користування приміщеннями, спорудами комплексом споруд, а також земельною ділянкою на яких вони розташовані, у якому сказав, що вищевказані документи знаходяться на перереєстрації.
Звертаємо вашу увагу, що відсутність документів з будь-яких причин і ненадання їх у складі тендерної пропозиції тягне за собою невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, який прямо визначено у тендерній документації та відхиленню такої пропозиції Замовником.
2. Підпунктом 4 пункту «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо: надання документів, що підтверджують право володіння та/або користування транспортними засобами, які використовуються учасником для транспортування харчових продуктів та поставки їх згідно з умовами цієї закупівлі, свідоцтва про державну реєстрацію, санітарні паспорти, довідки про санітарну обробку наявних транспортних засобів.
ФОП Чередниченко М.В. у складі свої тендерної пропозиції надав договір позички транспортного засобу від 20.12.2016 укладений з фізичною особою Бойчук Віктор Іванович.
Відповідно до ст.799 Цивільного кодексу України договір найму ( у даному випадку позички) транспортного засобу при участі в ньому фізичної особи – підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Отож, ФОП Чередниченко М.В. надав у складі своєї тендерної пропозиції договір позички транспортного засобу, який є нікчемним, тобто не порушує прав та обов’язків для сторін.
3. підпунктом другим пункту «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу: усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов’язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження учасник надає медичні/санітарні книжки наявних працівників (перша сторінка розвороту санітарної книжки та розворот сторінок санітарної книжки, де зроблено останній запис про проходження санітарного огляду).
ФОП Чередниченко у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання договору з постачання товару, що є предметом закупівлі, у якій зазначив трьох працівників: Солярчук Ю.В.; Коновалов І.О.; Павлик К.В.. Медичні книжки надано лише на працівників Коновалов І.О. та Павлик К.В.
Отож, ФОП Чередниченко М.В. не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надавши медичну книжку на працівника Солярчук Ю.В.
Якщо на думку замовника це не є обґрунтованою підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В., як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, звертаємо Вашу увагу на рішення Антимонопольного комітету № 2208-р/пк-пз від 19.04.2017 року; рішення Антимонопольного комітету № 2209-р/пк-пз від 19.04.2017 року; рішення Антимонопольного комітету № 2207-р/пк-пз від 19.04.2017 року; рішення Антимонопольного комітету № 2210-р/пк-пз від 19.04.2017 року, де підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника стало ненадання медичних книжок на всіх працівників, які вказані у довідці про їх наявність.
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Чередниченко М.В. не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону і перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника за наступною найбільш економічно вигідною ціною.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Чередниченко М.В., члени тендерного комітету діяли упереджено, порушуючи принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», за що всі члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність відповідно до частини другої статті 38 Закону України «про публічні закупівлі».
У разі ігнорування членами тендерного комітету даної вимоги або незадоволення вимоги, скаржником буде подано заяву до Державної аудиторської служби для здійснення комплексної перевірки проведених Замовником закупівель, виявлення допущених порушень та притягнення голови та членів тендерного комітету до відповідальності за вчинені порушення за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 405.pdf 22.05.2017 17:49
Дата подачі:
22.05.2017 17:49