• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)

Завершена

869 850.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 698.50 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 18:15 - 05.04.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: fc5b20038c2c417ab59746b6cf4aae4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-006610-c.b3
Назва: Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»). ДОДАТОК:. 1) Тендерна документація з додатками. 2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1. 3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Дата розгляду скарги: 05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2021 11:57
Причина: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.03.2021 20:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.03.2021 20:28
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних умов

Номер: ddb69c4c9c324cc8914cc6c65b07cb89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-006610-c.b2
Назва: Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»). ДОДАТОК:. 1) Тендерна документація з додатками. 2) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Дніпросталівська,1. 3) Сканкопія договору оренди складського приміщення м. Дніпро, Юдіна,6.
Дата розгляду скарги: 05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2021 11:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.03.2021 20:09
Дата виконання рішення Замовником: 01.04.2021 13:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунені
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua
Скарга
Скасована

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 7804f4746b0c48c98fafdf51a42173ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-006610-c.b1
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
На офіційному сайті www. zakupki.prom.ua 03 лютого 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-02-03-006610-c на очікувану вартість 869 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів) (надалі – Тендерна документація) та Додатки до неї. 18 лютого 2021 року, Замовник опублікував зміни до тендерної документації, які стали на наш погляд дискримінаційними. ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі-Скаржник) бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що зазначені вимоги викладені в додатку 2, до тендерної документації не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», які є обов’язковими до виконання, містять у собі дискримінаційні умови, а саме: 1. По-перше, пунктом 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням, а також документів, які підтверджують факт передавання у власність або у користування такого приміщення (приміщень). В разі, якщо приміщення використовується (використовуються) на підставі договору суборенди, необхідно також надати діючий договір оренди, на підставі якого складено договір суборенди. Учасник при подачі договорів може не показувати відомості щодо розміру орендної (суборендної) плати. В разі, якщо документом, на підставі якого учасником використовується (використовуються) приміщення, передбачена оплата за таке користування (договір оренди, суборенди тощо), в складі тендерної пропозиції необхідно надати копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату за користування приміщенням (приміщеннями) за період з 01 січня 2020 року (або з дати складення документа (договору), якщо він складений після вказаної дати) по останній період оплати, що передував поданню тендерної пропозиції, у відповідності до умов оплати, встановлених таким документом (договором). Учасник при подачі платіжних документів може не показувати відомості щодо суми проведених платежів». Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських приміщень) у відповідних регіонах. Вимога Замовника стосовно того, що учасник повинен надати документи на приміщення, які знаходяться в адміністративних межах міста Києва є дискримінаційною для інших учасників (по зазначеному прецеденту існує декілька Рішень АМКУ, серед яких рішення № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018р.; та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р., рішення №9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.). Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, щ у Скаржника маються в наявності складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться не в адміністративних межах міста Києва, і останній зможе підтвердити цей факт документально (додаються копії договорів оренди). Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги. Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначеної вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують складські приміщення в адміністративних межах міста Києва. Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів - Школу І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва внести зміни до п. 1.1 Додатку 2.1 до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційної умови – «які знаходяться в адміністративних межах міста Києва»).
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.02.2021 10:48
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua