Електрообладнання для автомобілів (МАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗАЗ)
Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769 . Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Завершена
103 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 030.00 UAH
Вирішення:Замовник розглянувши Вашу вимогу подану у закупівлі: «Електрообладнання для автомобілів (МАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗАЗ)», ДК 021:2015: ДК 021:2015: 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-03-013595-a, 11.02.2021 через електронну систему закупівель повідомляє наступне.
Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як вбачається, одним із вагомих принципів є: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також, участь у закупівлях можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні товари та зібраних комерційних пропозицій.
Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників. Враховуючи наведене, дану вимогу вважаємо безпідставною.