-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, сир твердий
Завершена
250 852.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 254.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 254.26 UAH
Період оскарження:
03.02.2021 17:36 - 15.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Номер:
23fe0e37f7014ef390496515f209df31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-006446-c.b2
Назва:
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Вимога:
Уповноваженій особі
Мурованокуриловецької селищної ради
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Рішенням уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом №5 від 26.02.2021 року було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-02-03-006446-c - ФОП Висоцької О.М.
Слід звернути увагу Замовника, що ФОП Висоцька О.М., надала довідку підтвердження, що виконувала аналогічні договора, та те що на протязі дії даних договорів товар постачався в строк та в об’ємах згідно заявок та умов договорів, якість товару відповідала чинному законодавству.
Згідно чинного законодавства Замовника, може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ФОП Висоцька О.М., виконувала усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з цим самим замовником.
У замовника відсутні дані про дострокового розірвання договорів з ФОП Висоцькою О.М., та до неї не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Згідно тендерної документації Замовника спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.(таку вимогу зазначив Замовник в тендерній документації)
Крім того довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником закупівлі лише після визнання його переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. (таку вимогу зазначив Замовник в тендерній документації, та яка відповідає нормам чинного законодавства)
Щодо кваліфікованого електронного підпису ФОП Висоцька О.М. доводить до відома уповноваженої особи відділу освіти Мурованокуриловецької селищної ради, що кваліфікований електронний підпис - підпис з високим рівнем довіри і прирівнюється до власноручного.
Відповідно до Закону кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
КЕП дозволяє однозначно визначити особу власника ключа та компанію яку він представляє.
Відповідно до Закону «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
ФОП Висоцька О.М. ставить під сумнів рівень володіння необхідними базовими знаннями у cфері публічних закупівель уповноваженої особи відділу освіти Мурованокуриловецької селищної ради та просить надати підтвердження рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель, а також професійної компетентності уповноваженої особи відділу освіти Мурованокуриловецької селищної ради, так як протокольні рішення винесені НЕКОМПЕТЕНТНО, НЕВМІЛО, та НЕПРОФЕСІЙНО.
Пропозиція ФОП Висоцької О.М відповідає всім умовам та вимогам до предмету закупівлі, визначених Замовником, та має бути переглянута Замовником.
Відповідно до положення ч.20 ст. 14 ЗУ, ФОП Висоцька, як учасник відкритих торгів, може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти, всебічно та об’єктивно розглянути дану Вимогу;
2. Усунути порушення процедури закупівлі;
3. Переглянути пропозицію ФОП Висоцької О.М, як таку, що відповідає умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ФОП Висоцька Олена Миколаївна
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 03.03.2021 21:39
Дата подачі:
26.02.2021 21:18
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю:
Щодо відсутності інформації по ч. 2 ст. 17 Закону: згідно вимоги п. 5.5 ч. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Тому, учасники мають надати інформацію по всіх пунктах під час подання пропозицій, а не лише учасник переможець.
Навіть якщо між Замовником та учасником немає не виконаних договорів, чи не було заключених договорів взагалі, така інформація надається в будь-якому випадку. Закон не містить норми про те, що надання інформації по ч. 2 ст. 17 передбачене лише для переможця торгів., оскільки в абзаці першому ч.2 ст. 17 зазначається що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника. Учасником є юридична особа, фізична особа-підприємець, чи фізична особа, які подали пропозицію на участь у закупівлі.
Дана інформація була відсутня у вашій тендерній пропозиції, що є підставою для відхилення згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником під час розгляду пропозицій дотримано усіх принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавства.
Щодо накладеної печатки: згідно вимог п. 1.5 ч. 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «1.5. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електронний підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.» В даній вимозі зазначаться що має бути накладений саме електронний підпис а не електронна печатка. Під час перевірки файлу «sign.p7s», який формується під час накладення електронного підпису чи електронної печатки за посиланням http://czo.gov.ua/verify, було встановлено, що на тендерну пропозицію накладено електронну печатку, що суперечить вимогам тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Висоцька О. М, не відповідає вимогам тендерної документації та є такою що має бути відхилена згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Номер:
af29d925977949d181f73977cecf98c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-006446-c.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
Замовник ставить вимогу в тендерній документації на закупівлю товару в п.13.9. про надання скан-копії діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 2200:2019 (ISO 22000:2018 IDT) однак слід звернути увагу замовника, що відповідно до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.97 р. № 771/97-ВР,
а саме ст. 21 Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Законодавство вимагає лише впровадження системи НАССР, а не її сертифікації.
Також замовник ставить вимогу в п.13.3 про надання сканованої копії з оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції однак відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896, періодичність здійснення заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу. Так заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: оператори ринку з низьким ступенем ризику інспектуються не більше одного разу на рік, а оператори ринку з незначним ступенем ризику інспектуються не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
У зв'язку з вище зазначеним прошу усунути порушення під час проведення тендеру, та привести вимогу у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме виключити вимоги в тендерній документації на закупівлю товару п.13.9 про надання скан-копії діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 2200:2019 (ISO 22000:2018 IDT) та вимогу п.13.3 про надання сканованої копії з оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 20:22
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та буде враховано ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено