Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції.
Питома вага цінового критерію – 100 %.
Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження
Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам, а саме:
Найменування предмету закупівлі Вимоги щодо якості (встановлені стандарти) Кількість
Дизельне паливо ДСТУ 7688:2015 або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 9 050 літрів
Заправка автотранспорту буде здійснюватись на АЗС постачальника в межах Голованівського району. Відпуск палива зі зберігання здійснюється за довірчими документами (скетч-карти, талони, відомість, тощо) на отримання палива на АЗС. Паливо має знаходиться на відповідальному зберіганні у Учасника та відпускається за потребою замовника.
Виникнення бюджетних зобов’язань за договором здійснюється в разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Сума зобов’язань за договором може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків.
Розрахунки проводяться по факту поставки шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Учасник повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, яка зазначена ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі відсутності інформації про наявність ліцензії в учасника на право провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним, на АЗС зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, пропозиція учасника буде відхилена
Торги не відбулися
199 100.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 991.00 UAH
Період оскарження:03.02.2021 17:05 - 09.02.2021 14:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:8e157935a4b14fa2ac4707ac2712da85
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-013128-a.a2
Назва:ВИМОГА
Вимога:
Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі – Замовник обмежив учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу.
У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників.
Найпоширенішими серед з них є:
наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним;
Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku.
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» –
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів, зокрема:
- Вилучити умову щодо наявності у учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівл
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.02.2021 17:50
Вирішення:Замовник за результатами цієї закупівлі має на меті укласти договір та купувати дизильне паливо в роздріб через мережу АЗС. А суб'єкт господарювання, який має ліцензію на оптову торгівлю паливом. згідно норм чинного законодавства не має права реалізовувати пальне через паливороздавальні колонки, і реалізовує пальне лише у тарах/баках тощо. Отже, на думку замовника, укласти договір за результатами закупівлі можна лише з суб’єктом господарювання з ліцензією на право роздрібної торгівлі пальним.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Номер:1bb8464bff41415184ee3043557f5d01
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-013128-a.a1
Назва:Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення, керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання ліцензії на роздрібну торгівлю;
Вирішення:Згідно із ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»:
оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки;
Таким чином, роздрібну торгівлю від оптової відрізнятиме спосіб (місце) продажу пального: суб’єкт господарювання з ліцензією на право роздрібної торгівлі пальним має право реалізовувати пальне через паливороздавальні колонки, а суб’єкт господарювання з ліцензією на право оптової торгівлі пальним не має такого права, і реалізовує пальне лише у тарах/баках тощо. Статус оптового торговця пальним має кожен продавець пального, який продає його НЕ через паливо- чи оливороздавальну колонку. Така практика підтверджена рішеннями Верховного Суду, який визнав роздрібною торгівлею весь продаж через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20.12.1997 р. № 1442: роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів (постанова ВС від 28.11.2018 р. у справі № 803/1165/16)
Відповідно до норм п.2 ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, на думку замовника, саме у переможця повинна бути ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним оскільки Замовник купуватиме дизельне паливо на АЗС переможця і договір про закупівлю також укладатиме з переможцем.