-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний формату А4
Завершена
117 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 585.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2021 16:57 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування закупівлі
Номер:
1b64f1a6a677455ba435d87701b22d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-003206-b.c2
Назва:
Щодо скасування закупівлі
Вимога:
Просимо розглянути нашу вимогу, та відмінити закупівлю на підставі п.17 ст.2 Закону з метою уникнення порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме ст.14 п.3 ч.3 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вінницький апеляційний суд.pdf 18.02.2021 16:18
- Рішення 19.02.2021 13:03
Дата подачі:
18.02.2021 16:18
Вирішення:
Доброго дня. На Ваш № 3/180221 від 18.02.2021 щодо скасування рішення про визначення переможця та відміни закупівлі Вінницький апеляційний суд повідомляє таке.
Відповідно до абз. 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Папір офісний формату А4», який проходив 16.02.2021 року замовником було вказано конкретну торговельну марку Zoom Extra, без вказівки про можливе прийняття аналогів та/або еквівалентів.
Зазначене спростовує Ваші посилання на можливість прийняття пропозиції паперу ТМ Berga Focus виробника Stora Enzo, яка начебто є повним аналогом паперу Zoom Extra цього ж виробника.
Щодо вимоги про скасування рішення про визначення переможця та відміну закупівлі на підставі п. 17 статті 2 Закону, то у вказаній Вами статті взагалі відсутній пункт 17.
Відтак оголошення про проведення закупівлі повністю відповідає вимогам статті 14 Закону, зокрема пункту 3 частини 3 цієї статті про те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
За результатами розгляду Вашого листа у скасуванні рішення про визначення переможця та відміну закупівлі відмовлено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2021 13:04
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги предмету закупівлі
Номер:
30bd36084ef444329b6035a870945576
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-003206-b.c1
Назва:
Технічні вимоги предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-03-003206-b на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Вінницький апеляційний суд, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме «Zoom Extra». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу офісного А4: Товщина – 107 µm. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас додати можливість приймати участь з еквівалентним папером та зробити зміни до Паперу офісного А4: Товщина – 104 µm для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 08.02.2021 15:28
Дата подачі:
06.02.2021 17:58
Вирішення:
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. В Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4, відповідний код 30197630-1), № оголошення UA-2021-02-03-003206-b, вказана конкретна торгівельна марка паперу, що за технічними характеристиками, які вимагаються, буде використовуватись Замовником для друку документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного матеріалу (паперу). Папір має бути ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах як для одностороннього, так і для двостороннього друку. Папір з меншою товщиною може викликати одночасне захоплення двох і більше листів або застрягання в копіювальному апараті, що в свою чергу може призвести до виходу з ладу та скорочення термінів експлуатації багатофункціональних пристроїв та їх комплектуючих. Тому оптимально підходить саме зазначений в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі папір. Також повідомляємо, що на ринку України достатня кількість виробників, які пропонують папір формату А4 з відповідними або значно вищими характеристиками, ніж вказані в Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а відсутність товарів з необхідними характеристиками у певних постачальників не є підставою для зміни технічних вимог.
Відповідно до ч.4 ст.14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Отже, відповідно до вимог Закону, правом замовника є закупівля товару, який за своїми характеристиками оптимально відповідає потребам установи. В зв'язку з вищевикладеним не вважаємо за доцільне вносити зміни до технічних характеристик товару.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2021 15:34