• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів.

Завершена

184 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 15:35 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Номер: a1932c6758d040c2b31ef6a0f1f1a212
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-005089-c.a4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Вимога:
Шановний Замовник! згідно протоколу № 11/1 18 лютого 2021 р. було відхилено нашу пропозицію. Ми не погоджуємося із таким рішенням на підставі наступного. Згідно вимог оголошення, вимагалося надати, між іншим 9. копії посвідчень не менше 2 (двух) осіб про навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. На виконання даної вимоги у пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" сертифікат про професійну фіхівців у сфері поводження з небезпечними та іншими відходами"виданий на Романову А.А. №1712 від 09 грудня 2017 року та на Максименко С.С. № 1711 від 09 грудня 2017 року. Виходячи з додатку даних сертифікатів вбачається, що зазначені фахівці пройшли курс з навчання, між іншим з питань санітарно-епідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, що виходить із назви сертфікату, де зазначено "небезпечні та інші відходи". Проте Замовник, з незрозумілих підстав не приділив достатньої уваги наданим у складі пропозиції документам. На підставі вищевикладеного вимагаємо: 1) Відмінити протокол № 11/1 від 18 лютого 2021 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". 2) Провести повторну та неупереджену оцінку пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" яка цілком і повністю відповідає умовам оголошення. У випадку ігнорування нашої вимоги - будемо вимушені звернути увагу відповідних контролюючих органів на порушення законодавства у сфері публічних закупівель з боку уповноваженої особи Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу скаргу від 19.02.2021 року повідомляємо наступне. Замовником було уважно вивчено всю документацію, надану Вами у складі тендерної пропозиції, у тому числі і надані сертифікати та посвідчення на працівників. Відповідно до Сертифікату про професійну підготовку Максименко С.С. (реєстраційний № 1711) Сертифікату про професійну підготовку Романової А.А. (реєстраційний № 1712), вказані особи пройшли загальний інструктаж щодо поводження з медичними відходами. З моменту видачі сертифікатів минуло вже більше 3 років. Крім того й інші документи щодо проходження навчання з охорони праці, гігієни праці та ін. також видані працівникам ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у 2017 році, що порушує чинне законодавство, наведене нижче. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» а також Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15: посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок Тобто, в порушення вимог чинного законодавства працівниками ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не пройдено періодичне навчання та перевірку знань за переліком згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також не надано всіх документів, що вимагались від Учасників, що видно з документації наданої самим Учасником у складі своєї тендерної документації, а тому пропозиція такого учасника не може бути прийнята, а його працівники не можуть бути допущені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 19 ст. 1 Закону України «Про публічні Закупівлі, переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи викладене вище, Замовником всебічно вивчено тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРООМ», здійснено неупереджену оцінку, а тому відсутні підстави відміни протоколу № 11/1 від 18 лютого 2021 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.02.2021 07:44
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник вимагає посвідчення, ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ

Номер: 489211c24de6465da25e446314fd2c31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-005089-c.a3
Назва: Замовник вимагає посвідчення, ЯКІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ
Вимога:
У вимогах до учасників, зазначена дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: Надання учасниками копії посвідчень не менше 2 осіб про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. Зауважуємо, що Державні санітарно – протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325. Згідно «Загальних положень» Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходам: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок отримання свідоцтв або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань даного Наказу. В Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами жодного вказівки немає про необхідність отримування посвідчень про навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. ВІДСУТНІ ТАКІ ПОСВІДЧЕННЯ! ВІДСУТНІЙ ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТАКИХ ПОСВІДЧЕНЬ! Для надання послуг поводження з медичними відходами, достатнім підтвердженням знань Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами є посвідчення про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, які охоплюють знання чинного законодавства у сфері поводження з небезпечними медичними відходами. Наголошуємо, що частиною 5 статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено про наступне: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана дискримінаційна вимога, яка не передбачена чинним законодавством, свідчить про ймовірну корупційну складову, що є порушенням основного принципу здійснення публічних закупівль, визначеного статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи норми чинного законодавства, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, вимагаємо видалити зазначену дискримінаційну вимогу, яка не встановлена чинним законодавствам. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, Замовник приходить до висновку що відсутні підстави для її задоволення виходячи з наступного. Державні санітарно – протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 (далі по тексту – Наказ) Згідно «Загальних положень» Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходам: « 1.Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів». Тобто в самому нормативно-правовому акті передбачено загальні вимоги, але не обмежуючись лише ними можуть бути передбачені й інші вимоги. Відповідно до Розділу ІІІ Наказу (Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами ): « 1.Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А).». Тобто, на кожному з цих етапів необхідним є правильне поводження з кожним видом відходів, особливо категорії В, що несуть загрозу зараження персоналу надавача послуг чи інших осіб під час надання таких послуг Відповідно п. 3 до Розділу VІІІ Наказу: «при прийомі на роботу та надалі щороку персонал повинен проходити обов’язковий інструктаж щодо правил безпечного поводження з відходами». Враховуючи викладене, вказаним Наказом чітко не передбачено перелік інструктажів та навчання, лише встановлені загальні вимоги, а тому Замовник відповідно до п. 14 Закону України « Про публічні закупівлі» є вільним у виборі вимог що ставляться до Учасників щодо обізнаності персоналу при поводженні з небезпечними відходами. Також, зазначаємо, що статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником розробляється та затверджується тендерна документація, в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, що зазначаються у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та не може бути обмежений лише положеннями Наказу. Крім того, вимога щодо надання посвідчень про навчання з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» так як працівники Учасників не обмежені в доступі до проходження такого навчання та отримання відповідних документів (посвідок, сертифікатів) за результатами. Крім того, не можуть бути взяті до уваги заперечення з посиланням на ч. 11 ст. 26, так як вказані умови встановлені у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи викладене вище, зазначаємо, що тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог або таких, що обмежують можливість участі у спрощеній закупівлі, а тому відсутні підстави для задоволення скарги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.02.2021 16:59
Вимога
Залишено без розгляду

встановлення Замовником дискримінаційних вимог

Номер: 9662177867224eeda619f17dd91645b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-005089-c.a2
Назва: встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Вимога:
У вимогах до учасників, зазначена дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: Надання учасниками копії посвідчень не менше 2 осіб про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. Зауважуємо, що Державні санітарно – протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325. По-перше, згідно Загальних положень»: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). По-друге: Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 не передбачений порядок отримання свідоцтв або посвідчення, що засвідчує проходження навчання та перевірку знань даного Наказу. В Державних санітарно – протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами жодного вказівки немає про необхідність отримування посвідчень про навчання та перевірку знань з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами. Наголошуємо, що частиною 5 статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено про наступне: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи норми чинного законодавства, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі, вимагаємо видалити зазначену дискримінаційну вимогу Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу до Замовника, зазначаємо, що вона є необґрунтованою та не підлягає задоволенню з таких підстав. Відповідно до Державних санітарно-епідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 (далі по тексту – Наказ): « 1.Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А).». Тобто, на кожному з цих етапів необхідним є правильне поводження з кожним видом відходів, особливо категорії В, що несуть загрозу зараження персоналу надавача послуг чи інших осіб під час надання таких послуг У зв’язку зі збільшенням випадків захворюваності на COVID19 і інші інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного поводження (сортування та утилізації) засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувального закладу - Замовника послуг. Відповідно п. 3 до Розділу VІІІ Наказу: «при прийомі на роботу та надалі щороку персонал повинен проходити обов’язковий інструктаж щодо правил безпечного поводження з відходами». Вказаним Наказом чітко не передбачено перелік інструктажів та навчання, а тому Замовник відповідно до п. 14 Закону України « Про публічні закупівлі» є вільним у виборі вимог що ставляться до Учасників щодо обізнаності персоналу при поводженні з небезпечними відходами. Крім того, вимога щодо надання посвідчень про навчання з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не є дискримінаційною, так як працівники Учасників не обмежені в доступі до проходження такого навчання та отримання відповідних документів (посвідок, сертифікатів) за результатами. Враховуючи, що органічні медичні відходи хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих та самих працівників Учасника, Замовником встановлена законна вимога щодо наявності посвідчень про навчання з питань санітарно-протиепідемічних правил і норм, а вимога щодо видалення вказаних умов є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.02.2021 15:34
Вимога
Залишено без розгляду

очікувана вартість закупівлі не відповідає собівартості надання послуг

Номер: 5897c526f0ee4853b9ed997e9c547a10
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-005089-c.a1
Назва: очікувана вартість закупівлі не відповідає собівартості надання послуг
Вимога:
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі ( 184 000,00 грн. з ПДВ) на таку кількість медичних відходів (13900 кг ), а саме: 13,24 грн. з ПДВ за кг є заниженою та не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому. Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 30,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ. Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), не кажучи про податки, заробітну плату та інші витрати. Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заявлена очікувана вартість предмету закупівлі є ринковою, можливо нижча ніж середня вартість, але враховуючи, що з 2021 року наше підприємство має самостійно заробляти кошти, за надані послуги, та маючи конкуренцію на даному ринку, ми розраховуємо на учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.02.2021 15:32