-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб (в захисній плівці)
Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Завершена
634 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 170.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 170.50 UAH
Період оскарження:
03.02.2021 15:25 - 15.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на протокол №21 від 25.02.2021 року
Номер:
a61693ef83e1432faf03806d69737104
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-010111-a.a1
Назва:
Скарга на протокол №21 від 25.02.2021 року
Скарга:
ТОВ «АПК Докучаєвські чорноземи» не погоджується із протоколом № 21 засідання уповноважених осіб з проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради, з наступних підстав.
По першому факту повідомляємо, відповідно до абзацу третього частини першої ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» …. у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі викладеного, можна прийти до висновку, що «з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції» та «з дати розкриття тендерних пропозицій» є одним і тим часом, подією після якої починається відлік 90 днів дійсності тендерної пропозиції.
Більше того, відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Що ще раз підтверджує непорушність нами чинного законодавства.
По другому факту повідомляємо, що відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;
Ст. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» говорить, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження.
Оскільки хліб є виробом тільки рослинного походження, то вимагання надання експлуатаційного дозволу в межах тендерної пропозиції є порушенням чинного законодавства.
По третьому факту повідомляємо, що відповідно до додатку 4 Специфікація та технічні вимоги до предмета закупівлі кожна партія Товару повинна обов’язково мати сертифікати якості чи посвідчення про якість, або інші документи, що засвідчують якість Товару та передбачені діючим законодавством України.
Відповідно до абз. 5 п. 2 Розділу V. Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно коду ДК 021:2015 – 15811100-7- Хліб, документи що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб не надаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 6 п. 2 Р. V. Тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, тендерною пропозицією затверджено, що обов’язково до кожної партії товару повинно бути посвідчення про якість, яке нами надано, інші документи, які не визначені в тендерній пропозиції та чинному законодавстві не подаються.
По четвертому факту повідомляємо, що свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів мають належну якість та рівень чіткості , для забезпечення можливості коректно прочитати документ, ідентифікувати автомобілі за допомогою відкритих державних реєстрів.
Пов'язані документи:
Учасник
- SKMBT_22321030415470.pdf 04.03.2021 15:52
- SKMBT_22321030515502.pdf 05.03.2021 15:57
- SKMBT_22321030515501.pdf 05.03.2021 15:57
- SKMBT_22321030515500.pdf 05.03.2021 15:57
- Рішення від 10.03.2021 № 4509 (+лист Замовнику).pdf 11.03.2021 18:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 № 3729.pdf 17.03.2021 15:09
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4847.pdf 31.03.2021 19:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2021 № 6772.pdf 05.04.2021 16:41
- Рішення від 02.04.2021 № 6772.pdf 07.04.2021 17:10
- пояснення.pdf 15.03.2021 17:18
- Протокол 52.pdf 20.04.2021 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 11:36
Дата розгляду скарги:
16.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2021 17:10
Дата виконання рішення Замовником:
20.04.2021 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення колегії Антимонопольного комітету, уповноваженими особами відділу освіти, молоді та спорту було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно протоколу №52 від 11 квітня 2021 року