-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92 (по талонах))
Виконавчий комітет Бориспільської міської ради, код : 33003375, юридична та фактична адреса: вул. Київський Шлях, 72, м. Бориспіль, Київська область, 08301; категорія замовника -Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Торги не відбулися
493 464.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 467.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 467.32 UAH
Період оскарження:
03.02.2021 15:01 - 15.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
2830d1ffa37c42c4bf12b2eccf3c0af6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-03-002390-b.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання талонів зареєстрованої торгової марки, за якими можна отримати на АЗС паливо, та надання відповідних підтверджуючих документів щодо права власності або використання цієї торгової марки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виконавчий комітет Бориспільської міської ради.pdf 05.02.2021 13:59
Дата подачі:
05.02.2021 13:59
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних умов повідомляємо наступне: заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги, що Учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах. Наголошуємо, що відповідно до ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі, предметом закупівлі є автомобільний бензин, способом його отримання-талони. Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах), відображених на талонах, підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством, а саме ЦКУ та Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг» в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності. Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок. Враховуючи вищенаведене, уповноваженою особою прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено