• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 14:15 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.

Номер: e01c6a3e86974be796b55d1a007fe65b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-003947-c.b4
Назва: ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.
Вимога:
ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника. Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу №13 від «22» лютого 2021 р., пропозиція ФОП БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ, за предметом закупівлі «Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення», була прийнята як така що відповідає вимогам закупівлі та визнана переможцем, не зважаючи на ряд очевидних порушень, а саме: 1. Учасником надано договір №172 від 06.06.2018 в якому вказано, що до договору є сім додатків які є невід’ємною частиною договору. Додатки не надані в складі пропозиції, отже договір надано не в повному об’ємі, що є порушенням умов закупівлі. 2. Замовник просить надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник вказав в довідці громадян Скопіча П.Ф., Берсенев О.В. та Булохова Т.О, проте дані особи не перебувають у штаті учасника, оскільки в посвідчення вказане місце роботи ПАТ «Київський радіозавод». Оскільки Учасник надав довідку про виконання робіт власними силами, без залучення субпідрядників, то даний факт є порушенням умов закупівлі. 3. Згідно Додатка No 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення. Учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ яка містить не розбірливі зображення, що є порушенням умов закупівлі. Просимо Вас розглянути нашу вимогу та, в зв’язку з вище вказаними факторами, переглянути рішення, щодо визначення переможцем учасника ФОП БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно оголошення до проведення закупівлі Замовник вимагає інформацію про виконання аналогічних договорів. Наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід може включати працівників, які оформлені за сумісництвом чи на умовах цивільно-правового договору. Перевірка податкових відомостей здійснюється на сайті Державної податкової служби України за двома напрямками – як платника ПДВ та як платника податків
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.02.2021 17:25
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.

Номер: ce5cd25a9a62453aa7cbfd5a2aafe8bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-003947-c.b3
Назва: ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника.
Вимога:
ВИМОГА щодо перегляду рішення замовника. Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу №10 від «22» лютого 2021 р., Вами була відхилена наша пропозицію за предметом закупівлі «Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення». Причиною відхилення вказано те , що: «Документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної процедури електронної закупівлі, а саме: документи (Кваліфікаційні документи) подано у форматі «rar». Згідно Додатка No 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення. Висновок : документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної закупівлі.» Повідомляємо Вам, що це рішення є незаконним, оскільки відповідно до вимог закупівлі не вказано в якому форматі документи мають бути завантажені на майданчик, а вказано в якому форматі мають бути документи надані замовнику. Оскільки документи які знаходяться в архіві «Кваліфікаційні документи.rar» надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містять розбірливі зображення, вважаємо, що наша пропозиція цілком і повністю відповідає вимогам закупівлі. Просимо Вас розглянути нашу вимогу та, в зв’язку з вище вказаними факторами, переглянути рішення, щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Додаток №2 до оголошення Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Документи, передбачені Додатком №2 цієї Документації, надаються обов’язково у повному обсязі не пізніше дня закінчення аукціону шляхом публікації їх у системі ProZorro Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника у разі ненадання ним повного пакету документів у відведений для цього термін. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматах pdf, скановані з оригіналів або копій в кольоровому режимі, та містити розбірливі зображення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.02.2021 17:12
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ce7dba8925f544dcaca42d8b94e25379
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-003947-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ТОВ «Євроінтеграл Компані» мотивучи тим, що нами начебто не надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, та у розрахунках не враховано технічний нагляд. 1) Довідка про наявність працівників в складі пропозиції є, дивиться уважніше надані нами документи. В цій довідці в ДОВІЛЬНІЙ формі зазначено " ТОВ "Євроінтеграл Компані" має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги: код за ДК 021 - 2015 (СPV) 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання (Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення ПНЗ "Зміна" м. Києва)". Підтверджувати кваліфікацію Ви не вимагали, а лише надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ формі про наявність, мати мінімальну кількість працівників не вимагали теж. Надані виконані нами аналогічні договори підтверджують нашу здатність виконати роботи в строк и в повному обсязі. 2) Що стосується технічного нагляду, Ви, як замовник жодного разу навіть не згадали про технічний нагляд у своїй тендерній документації, тому ця вимога не має жодних підстав. Зважаючи на вищезазначене, можна побачити зухвале порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". БЕЗПІДСТАВНА дискваліфікація нашої пропозиції МАЄ ОЗНАКИ ЗЛОЧИННОЇ ЗМОВИ, ТА КОРУМПОВАНОСТІ. Нагадуємо, про кримінальну відповідальність за корупційні дії з боку посадових осіб. У випадку не визнання нас законними переможцями закупівлі, будемо змушені звернутись до суду, правоохоронних та контролюючих органів, вищестоящих організацій для захисту наших прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надана учасником довідка про наявність працівників включає посаду "директор", що ніяким чином не підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг зі встановлення електричного обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.02.2021 10:13
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: d36448daf7214997934689aca4fe2628
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-003947-c.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: «Позашкільний навчальний заклад "Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва "Зміна" міста Києва"» було проведено закупівлю ID: UA-2021-02-03-003947-c на Поточний ремонт внутрішньої електромережі 2-го поверху правого крила будівлі приміщення. За результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника ТОВ «МЕТЛІТА» згідно Протоколу №11 від 22 лютого 2021 року по причині: «Документи учасника - переможця не відповідають вимогам оголошеної процедури електронної закупівлі, а саме : документи подано у одному файлі, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить підтвердження відповідної кваліфікації (проходження навчання, підтвердження кваліфікації), у розрахунках не враховано технічний нагляд.». ТОВ «МЕТЛІТА» повідомляє, що: 1. Документи учасника подані в одному файлі з назвою «Тендерна документація» та аналогічні договори оскільки в тендерному завданні не було сказано, що всі документи повинні бути подані окремими файлами. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації. 2. В Додатку 2 до оголошення сказано: «4. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(надати довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)». На цей пункт учасник надав довідку в довільній формі. В тендерному завданні не було сказано про надання документів на підтвердження відповідної кваліфікації (проходження навчання, підтвердження кваліфікації. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації. 3. Щодо неврахування коштів на технічний нагляд: в тендерному завданні не сказано що ці кошти повинні бути включені, і в проекті договору також немає ніякої інформації про технічний нагляд. Тому дана підстава не є правомірною для дискваліфікації. ПРОШУ: 1. Замовника надати роз’яснення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МЕТЛІТА». 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник повинен надавати документи відповідно до переліку оголошеної закупівлі. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (у будь - якій формі) повинна містити підтвердження відповідної кваліфікації. Відповідно до Розпорядження Київського міського голови, роботи, кошторисна вартість яких від 100 тис.грн підлягає обов'язковій експертизі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.02.2021 18:00