• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту

Згідно документації

Завершена

32 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 14:00 - 09.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: 6f3ace9a97ed4650b5ad749ef6dff5cc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-007568-a.a2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Якщо учасник використовує печатку у своїй діяльності, то він ставить відбиток печатки на всіх документах і не повинен надавати ніяких довідок про використання печатки! Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації! Довідка про відкриття рахунку в банку не має терміну давності, якщо учасник відкрив рахунок в банку в 2019 р. чи 2020 р. і отримав довідку про відкриття рахунку, то вона дійсна і станом на 08.02.2021р. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації! Єдиним критерієм оцінки результатів аукціону є ціна з питомою вагою 100%. У відповідності до ст.10, 13, 14, 16, 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може вимагати від учасника надання інших документів ніж передбачено законом. У відповідності до розділу ІХ та Х уповноважені та посадові особи замовника несуть відповідальність за порушення у сфері закупівель! Вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Наш комунальний заклад є бюджетною установою, який фінансується за рахунок обласного бюджету. Надаємо відповідь на Ваше звернення та повідомляємо, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимога про надання у складі тендерної пропозиції Довідка(и) з обслуговуючого банку про відкритий рахунок, та те що Довідка(и) повинні бути датовані не пізніше місячної давнини до дати оголошення про проведення даної закупівлі Замовником встановлена З метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Будь яка надана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. Якщо учасник відкрив рахунок в банку в 2019 р. чи 2020 р. і отримав довідку про відкриття рахунку, то це не може гарантувати що рахунок учасника не закритий в даній банківській установі на момент подання документів пропозиції. Замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг, та безкоштовно.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства та дискримінація

Номер: 2aeb5ef00d7c4af2974e0f9ac02dd36b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-007568-a.c1
Назва: Порушення законодавства та дискримінація
Вимога:
Ви вимагаєте: 5. Довідка у довільний форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовується, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки. Якщо учасник використовує печатку, то навіщо надавати довідку про використання печатки? Відсутність печатки на доданих документах є формальною (несуттєвою) помилкою і така пропозиція не підлягає відхиленню. 6. Довідка(и) з обслуговуючого банку про відкритий рахунок. Довідка(и) повинні бути датовані не пізніше місячної давнини до дати оголошення про проведення даної закупівлі. Дана довідка не може мати терміну давності, видається банком на платній основі, учасник не повинен під кожну закупівлю брати довідки з обслуговуючого банку. За достовірність наданих документів відповідальність несе учасник. Дані вимоги є дискримінаційними та порушують рівність прав учасників, знижують конкуренцію та унеможливлюють придбати якісний товар за найбільш економічно вигідною ціною. Дані вимоги викладені з порушенням законодавства. Такі вимоги можуть свідчити про організацію закупівлі під певного учасника та містити корупційну складову. Вимагаємо прибрати дані вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу, стосовно «Довідки у довільний форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовується, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки» повідомляємо, що замовник вважає за необхідне включити до оголошення про закупівлю також іншу інформацію, що не суперечить діючому законодавству. Згідно Господарського кодексу Ст. 58-1 п.1. «Печатки суб’єкта господарювання: 1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим». З огляду на вищенаведене випливає, що суб’єкт господарської діяльності вправі самостійно визначати документи, на яких використовується його печатка. Спосіб, у який такий суб’єкт може це робити, може бути будь-яким. Відтак, у разі використання Учасником у своїй діяльності печатки без встановлення спеціальних обмежень щодо її використання (наказ, розпорядження, рішення і т.ін. про обмеження/встановлення порядку використання печатки) рекомендуємо посвідчувати усі документи пропозиції підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та печаткою. При цьому в довідці достатнім буде зазначення факту про використання печатки Учасником. У разі відсутності відбитку печатки на документах тендерної пропозиції рекомендуємо надати відповідну довідку довільної форми із зазначенням підстав відсутності відбитку печатки: - Учасник у своїй діяльності не використовує печатку; або - Учасник у своїй діяльності використовує печатку виключно для посвідчення певних документів (зазначити вичерпний перелік таких згідно наказу, розпорядження, рішення і т.ін. про обмеження/встановлення порядку використання печатки Учасника); або - зазначення інших підстав. З приводу, «Довідка(и) з обслуговуючого банку про відкритий рахунок. Довідка(и) повинні бути датовані не пізніше місячної давнини до дати оголошення про проведення даної закупівлі» повідомляємо, що замовник вважає за необхідне включити до оголошення про закупівлю також іншу інформацію, що не суперечить діючому законодавству, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідку про наявність (відсутність) печатки та довідку з банківської установи дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатися незаконною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні