• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція Код ДК 021:2015 33600000-6 ( ліки за національним переліком)

Вимоги та потреба згідно тендерної документації

Завершена

3 420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 200.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 13:37 - 15.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 723ffd156cc942cfb4ca0aa2e98334e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-003464-c.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені у Додатку 3 тендерної документації, визначена з дотриманням законодавства, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням статтей 22 та 23, а саме: - відповідно до п. 2 Статті 22 Закону «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»; - відповідно до п. 1 Статті 23 Закону «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис … порядку постачання товару (товарів).»; - відповідно до п. 3 Статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». З чого видно, що замовник має право вносити в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне включити до тендерної документації, а тому він жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує їх конкуренцію. На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом. З метою запобігання зриву процесу постачання необхідної кількості товару, що закуповується, недопущення порушення його якісних характеристик, фальсифікації, а також, в цілях недопущення можливих маніпуляцій потенційного постачальника-переможця процедури закупівлі, із вартістю товару за договором у зв’язку з коливанням курсу іноземної валюти чи будь-якими іншими змінами, що можуть відбуватися на ринку фармацевтичних засобів впродовж усього терміну дії договору, замовником встановлена дана вимога. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації, гарантійних листів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів. Вами не досить уважно вивчена вимога пункту 1 Технічних вимог Додатку 3 ТД, оскільки зазначені у цій вимозі листи можуть надавати учасникам не тільки виробники, а й його представники, дилери, дистриб’ютори, які уповноважені на це виробником. Твердження у Вимозі, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною не відповідає дійсності, оскільки виробники та представники виробників, дилери, дистриб’ютори не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному добросовісному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності та можуть забезпечити поставку заявлених лікарських засобів, виконати всі вимоги Замовника. Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників. Тому, дана вимога ТД не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, дана вимога є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів, в тому числі для потреб Міністерства охорони здоров’я України та Департамента охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка показує, що по даному питанню скарги не задоволені. Наша документація повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015р. за №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує конкуренцію учасників, не дискримінує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено