• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Набір електромонтера

Торги не відбулися

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 13:11 - 09.02.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискваліфікації учасника

Номер: a30dd84a408d42f0af5e4a4ee98120e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001632-b.a3
Назва: Щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
03.02.2021 Акціонерним товариством «Сумиобленерго» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронній системі закупівель) було розміщено оголошення про проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-03-001632-b 44510000-8 Знаряддя з очікуваною вартістю 480 000,00 грн з ПДВ. 17.02.2021 за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку: 1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", остаточна пропозиція - 248 300,00 грн з ПДВ 2 ТОВ "Інкос лайн", остаточна пропозиція - 248 340,00 грн з ПДВ 3 ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", остаточна пропозиція - 295 200,00 грн з ПДВ 4 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ", остаточна пропозиція - 423 735,00 грн з ПДВ Того ж дня тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка. 24.02.2021 відповідно до пункту 1 резолютивної частини протоколу № 7 уповноваженою особою АТ «Сумиобленерго» було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Підставою відхилення згідно абзацу 2 порядку денного протоколу № 7 зазначено службову записку директора з охорони праці Горбуля В.Ю., а саме: "…Відповідно до службової записки директора з охорони праці Горбуля В.Ю. в наданій пропозиції Учасника виявлені невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі…". Таким чином було порушено ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у частині зазначення підстав відхилення тендерної пропозиції: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.» (ч. ст. 31 Закону). Крім того, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2021 № 7, завантажений на майданчик у текстовому форматі Word, не є чинним, оскільки не скріплений підписом уповноваженої особи, що порушує вимоги п.10 ст. 11 Закону, а саме: «…Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою…». Аналогічними протоколами від 24.02.2021 за номерами 8, 9 та 10 відповідно, без зазначення причин відхилення пропозиції та без підпису уповноваженої особи, були дискваліфіковані інші три учасника спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись положеннями ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами діючого законодавства України, - ПРОШУ: 1) У зв’язку з недостатньою аргументацію, зазначеною у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2021 № 7, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» вимогам тендерної документації по закупівлі UA-2021-02-03-001632-b 44510000-8 Знаряддя. 2) Розглянути питання про встановлення порушень вимог чинного законодавства України при проведені процедури публічної закупівлі, усунути порушення при прийнятті рішення по закупівлі та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі. 3) Про прийняті рішення з наданням відповідей та проведені заходи прошу повідомити у встановлений законом строк через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Протокольним рішенням уповноваженої особи від 24 лютого 2021 року № 7 пропозицію ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"(39803574) (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо пропозицій по спрощеній процедури закупівлі знаряддя (Набір електромонтера) – код 44510000-8 згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 /далі – ДК 021:2015/, оголошення про проведення якої розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA-2021-02-03-001632-b, було відхилено з таких підстав: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Враховую те, що звернення ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" було розміщене в електронній системі закупівель 26 лютого 2021 року, з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель, надаю додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: Відповідно до службової записки директора з охорони праці Горбуля В.Ю. в наданій пропозиції ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" виявлені невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: • Відсутні погоджені технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 2 документації щодо проведення спрощеної закупівлі; • Відсутній технічний паспорт на ізолювальне покриття набіру інструмента; • Відсутній технічний паспорт на ковпачки багаторазового використання для ізоляції проводу під напругою (3,4,5,7,9 мм; ізоляція 1000В). Частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовник відхиляє пропозицію. Тобто, пропозиція учасника повинна повністю відповідати встановленим замовником вимогам до предмету закупівлі, в іншому випадку замовник відхиляє пропозицію. Стосовно питання щодо чинності завантаженого на майданчик у текстовому форматі Word протоколу від 24.02.2021 №7, повідомляю наступне. Ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема, в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон) встановлено, що Електронний документ - це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 цього Закону). При цьому статтею 6 Закону визначено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму. Електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. При цьому засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону; Використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до схем електронної ідентифікації. Враховуючи вищевказане, та те, що на Протокол уповноваженої особи від 24 лютого 2021 року № 7 накладено кваліфікований електронний підпис, вважаю Ваші твердження стосовно порушення УО чинного законодавства у сфері публічних закупівель безпідставними та необґрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо неправомірної дисквліфікації Учасника

Номер: 78898b9b8c4f4dbb87d2e38a419ac34a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001632-b.a2
Назва: Щодо неправомірної дисквліфікації Учасника
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши додаткові пояснення щодо нашої дискваліфікації пояснюємо наступне. Згідно вимоги Додатку 2 до тендерної документації "Технічні характеристики" нами у складі тендерної пропозиції було надано "Паспотрт на ізолююче покриття набору електоромонтера №2/8" від ТОВ "ВОКІН УКРАЇНА", а саме на ізолююче покриття інструменту, який зазначено в даному паспорті (викрутки 1000В - 5 найменувань; плоскогубці комбіновані 180 мм ізольовані 1000В; круглогубці-качкодзьоби комбіновані 160мм ізольовані 1000В; кусачки бокові 160мм ізольовані 1000В). Також на вимогу Додатку 2 до тендерної документації "Технічні характеристики" нами у складі тендерної пропозиції було надано "Технічний паспорт на ізолювальні діелектричні ковпачки 3,4,5,7,9 мм 1000В" від ТОВ "ДЕЛНІ ІНСТРУМЕНТ". Таким чином нами виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації "Технічні характеристики". Тепер стосовно виробника та країни реєстрації товару, а саме набору електромонтера 2/8. В тендерній документації Ви не зазначили конкретну торгівельну марку даного набору!!! Звертаю Вашу увагу, що до складу даного набору входять 12 найменувань товару і згідно чинного законодавства України комплектувальник товару (імпортер товару) може бути визначений як виробник товару. В нашому випадку під поняттям "Товар" є набір електромонтера 2/8, комплектувальником даного набору є ФОП Гаврилейченко А. В., таким чином він є і виробником даного товару!!! Прошу ще раз уважно переглянути дане питання і не приймати рішень, які ідуть всупереч із законодавством України! Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів для відстоювання своїх прав як Учасника закупівлі. Дякую!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В доповнення до роз’яснень щодо причин невідповідності пропозиції ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, наданого уповноваженою особою через електронну систему закупівель 25.02.2021, повідомляю наступне. Окрім раніше зазначених підстав, пропозиція ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" (2903905651), визначена наступною найбільш економічно вигідною, щодо пропозицій по спрощеній процедури закупівлі знаряддя (Набір електромонтера) – код 44510000-8 згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 /далі – ДК 021:2015/, оголошення про проведення якої розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA-2021-02-03-001632-b, була відхилена у зв’язку з тим, що у складі пропозиції не надано Технічного паспорту на ізолююче покриття таких інструментів: - Плоскогубці комбіновані (160мм. Ізоляція 1000В); - Круглогубці-качкодзьоби комбіновані (180мм. Ізоляція 1000В); - Викрутка (плоска) з ізоляційним покриттям (0,6х3х75мм, ізоляція 1000В); - Викрутка (фігурна) з ізоляційним покриттям (1х75мм, ізоляція 1000В); - Викрутка (фігурна) з ізоляційним покриттям (0х80мм, ізоляція 1000В). Частиною 13 статті 14 Закону встановлено: якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовник відхиляє пропозицію. Тобто, пропозиція учасника повинна повністю відповідати встановленим замовником вимогам до предмету закупівлі, в іншому випадку замовник відхиляє пропозицію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 4125bc76ff2141a08105f209871ba2d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001632-b.b1
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Вимога:
Шановний Замовник! В даній закупівлі прийняли участь три Учасника і всі були дискваліфіковані, про що свідчать Протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою, які Ви виклали в систему. В цих протоколах причина відхилення у всих Учасників одна й та сама, а саме: "Відповідно до службової записки директора з охорони праці Горбуля В.Ю. в наданій пропозиції Учасника виявлені невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі".Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ви повині, у разі дискваліфікації Учасника, надати чіткі пояснення стосовно причин дискваліфікації. Вимагаємо від Вас, як від Замовника, не порушувати Закон і надати читкі пояснення щодо дискваліфікації Учасників.У разі ненадання читких причин дискваліфікації залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів для вирішення даного питання. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протокольним рішенням уповноваженої особи від 24 лютого 2021 року № 9 пропозицію ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" (2903905651) (далі - Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, щодо пропозицій по спрощеній процедури закупівлі знаряддя (Набір електромонтера) – код 44510000-8 згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 /далі – ДК 021:2015/, оголошення про проведення якої розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA-2021-02-03-001632-b, було відхилено з таких підстав: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Враховую те, що звернення ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" було розміщене в електронній системі закупівель 24 лютого 2021 року, з метою дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель, надаю додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: Відповідно до службової записки директора з охорони праці Горбуля В.Ю. в наданій пропозиції ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" виявлені невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: • Запропонований набір інструменту електромонтера №2/8 згідно наданих документів (Наб_р фото, Наб_р фото 2), не відповідає вимогам Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі; • У складі пропозиції учасником надано ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на ізолююче покриття набору інструменту електромонтера № 2/8 виробництва ТОВ «ВОКІН УКРАЇНА», при цьому у пропозиції, складеної за формою згідно Додатку 1 до постачання пропонується товар виробництва ФОП Гаврилейченко А.В. (Україна). Частиною 13 статті 14 Закону встановлено: якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовник відхиляє пропозицію. Тобто, пропозиція учасника повинна повністю відповідати встановленим замовником вимогам до предмету закупівлі, в іншому випадку замовник відхиляє пропозицію.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні